Harry:
Louis először meg se tudott szólalni csak bámult maga elé.
-Igazad van még nem állunk erre készen, sajnálom-mondtam halkan, de pont úgy hogy Lou meghallotta.
-Jézus Hazz! Erről szó se volt, nagyon is szeretném és igenis készen állunk-mondta Louis szinte örömébe sírva.
Azt a boldogságot amit akkor éreztem nem lehetett és nem is tudtam volna szavakba foglalni így csak lágyan megcsókoltam a mellettem ülő apró fiút.
Pár óra beszélgetés után elindultunk haza és első dolgom az volt hogy felhívjam Niallt, a legjobb barátom és egykori banda társunkat.
Niallnak már nagyon régóta nem volt senkije, vagyis a kaja mindig ott volt és lesz is neki. Már baba korunk óta elválaszthatatlanok vagyunk és a banda ezt a barátságot csak még jobbá tette, ha ez lehetséges.
Louis:
"Szeretnék örökbe fogadni egy lányt.-Szólalt meg a mellettem ülő.
Egyszerűen nem tudtam megszólalni, annyi kérdés merült fel bennem hirtelen de közbe kimondhatatlanul boldog voltam.
Megbeszéltük, hogy egy tinédzsert szeretnénk minden képen-tudom elég felelőtlen döntésnek tűnik, de mindketten ezt láttuk jobbnak.
Amint haza értünk egyből elújságoltam a nagy hírt a két legjobb haveromnak, Liamnek és Zaynnek.
Liamet és Zaynt közép suliba ismertem meg. Mikor végzősök voltunk rájöttek hogy egymásnak vannak teremtve és elképesztő cukik. Egyébként ezután én, a Ziam páros, Harry és az ő legjobb barátja, Niall összeálltunk egy bandává, ekkor lettünk ismertebbek.
Este megbeszéltük Harryvel, hogy másnap meglátogatjuk a közelben lévő árvaházat, majd szép lassan elaludtam karjaiban.
-F.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
szeretetre vágyva
Romantizm"Őszintén szólva már letettem arról hogy majd egy nap betoppan valaki és örökbe fogad engem. Főleg tinédzserként, Kinek kéne egy tinédzser?-tettem fel magamnak a kérdést. viszont ebben az egyben tévedtem."