Harry:MA VAN LOU SZÜLINAPJA!!!!! Sajnálom Darcy, tudom mennyire te akartál lenni az első, de akkor is megelőzlek. Lágy puszikkal ébresztgettem szerelmem, hogy végre felköszöntsem.
-Jó reggelt Hazz! - mondta a reggeli rekedt hangján.
-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT SZÍVEM!!!! - kiáltottam úgy, hogy szerintem még a Föld másik felén is meghallották.
Viszont erre válasz helyett egy érzelmes csókot kaptam. Alig várom már, hogy lássa vagy inkább hallhassa az ajándékát. Na igen, ajándék. Mit tudnék venni a milliárdos férjemnek, ami még nincs meg neki vagy nem tudná megvenni? Semmit. Ezért úgy döntöttem hogy olyat kap ami csak neki lesz. Egy dalt. Illetve egy eléggé személyes szöveggel is készültem neki. Csak remélni tudom hogy örülni fog . Darcy is bejött, hogy felköszöntse apuját, de nem örült a ténynek, hogy én beelőztem. Ebédre igazából csak a tortát ettük. Majd jöhetett a köszöntés. Megkértem, hogy ebbe Darcy legyen az első. Darcytől kapott egy csomó féle apróbb "kacatot", viszont a főajándék egy rajz volt. Igazából Louis egész élete rajta volt. A családjától kezdve, a rajongókon át egészen mostanáig. Tényleg nagyon kitett magáért, gyönyörű lett. És Louis-n is látszik, hogy nagyon tetszik neki.
És akkor jött az én ajándékom. Először a kis szöveget adtam neki oda, amibe leginkább megköszöntem neki, hogy megtanított szerelmesnek lenni. És akkor jött a dal.
Sweet creature
Had another talk about where it's going wrong
But we're still young
We don't know where we're going
But we know where we belongAnd oh we started
Two hearts in one home
It's hard when we argue
We're both stubborn
I know, but ohSweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of road, you bring me homeSweet creature
We're running through the garden
Oh, where nothing bothered us
But we're still young
I always think about you and how we don't speak
enoughAnd oh we started
Two hearts in one home
I know, it's hard when we argue
We're both stubborn
I know, but ohSweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of road, you bring me homeI know when we started
Just two hearts in one home
It gets harder when we argue
We're both stubborn
I know, but ohSweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of road, you bring me home
You'll bring me home.Miután befejeztem a dalt, Lou könnyes szemeivel találtam szembe magam. Vállát átkaroltam mindkét kezemmel, míg ő a derekamat. És így ölelkeztünk óráknak tűnő percekig és perceknek tűnő órákig. Darcy természetesen lefotózta és teszi is fel az Instagram-jára. Igazi Larrie lett belőle!!!!
Boldog vagyok. Boldogak vagyunk.
senki:
én: szilveszterkor postolja Lou szülinapi részét, aztán kitudja mikor fogom a karácsonyit és a szilveszterit;)
btw mindenkinek boldog új évet!!! jövőre remélem ugyanitt találkozunk haha<3
ESTÁS LEYENDO
szeretetre vágyva
Romance"Őszintén szólva már letettem arról hogy majd egy nap betoppan valaki és örökbe fogad engem. Főleg tinédzserként, Kinek kéne egy tinédzser?-tettem fel magamnak a kérdést. viszont ebben az egyben tévedtem."