Zayn:Amikor még a bandába voltunk, én is sokszor éltem át hasonlókat, mint ma Harry, ezért próbáltam ma vele nagyon tekintélyes lenni, hisz nagyon jól tudom mit érzett, illetve ő is itt volt nekem amikor nekem kellett segíteni. Talán ez volt az egyik legnagyobb ok, amiért kiléptem. Mára szerencsére már minden rendben van. Tényleg aggódtam Hazz-ért, vele nem nagyon történt még hasonló se. Látszik rajtuk hogy Louis-val mennyire szeretik egymást és Darcyt is. Ők ketten tényleg a legjobbat érdemlik. Persze mi is aggódtunk Darcy-ért a fiúkkal, de mi is voltunk tinédzserek, így nagyjából sejtettük mi történhetett. Persze Harry és Louis a szülei, ők megint máshogy élik meg - amit tökéletesen lehetett látni a Göndör reakciójából.
Ma egésznap fürdőztünk, és hogy őszinte legyek nem bántam, mindekinek kellett már egy teljesen nyugis nap. Tényleg jó ötlet volt ez a kiruccanás. Még egy napot leszünk itt, aztán sajnos indulás haza. De az biztos, hogy több ilyet kell még szervezni. Akár Darcy-val is, ha úgy van, de ő most kapni fog valamilyen órát amiről Larry magyarázott körülbelül egésznap. Egyébként ma beszéltünk Darcyval mi is, illetve a legjobb barátját, - khm biztos legjobb barát khm - Danielt is bemutatta nekünk. Összeségében egy egészen jó napot zártunk. Holnapra pedig egy programmal készülök a többieknek.
ohm igazából nem nagyon tudom mit tudnék ide írni. március 25. tökéletesen megértem, hogy Zayn így döntött, sőt még támogatom is, hogy megmondta, hogy a mentális egészsége most fontosabb és neki ez nem megy. ahogy látom most nagyon boldog, és ennek irtózatosan örülök. azokat az embereket pedig egyszerűen nem értem, akik ezért utálják Zaynt! kérlek viselkedjünk kedvesen mindenkivel, nem tudhatod mi van nekik a háttérbe!!
másodjára boldog szülinapot mind of mine! és harmadjára ma lenne Lou anyukája, Jay 48 éves, boldog születésnapot az angyalunknak is!
Legyen szép napotok/estétek/reggeletek!F
YOU ARE READING
szeretetre vágyva
רומנטיקה"Őszintén szólva már letettem arról hogy majd egy nap betoppan valaki és örökbe fogad engem. Főleg tinédzserként, Kinek kéne egy tinédzser?-tettem fel magamnak a kérdést. viszont ebben az egyben tévedtem."