tizedik

77 3 0
                                    


Louis:

Lehet egy minit túlreagáltam ezt a Daniel-es ügyet, és csak most jut eszembe hogy a három kis pink lányról nem mondtam még semmit Darcynak. Egyértelmű hogy féltékenyek duh. Ha meg tényleg megbántják a lányunkat nem hiszem hogy élve haza jutnak aznap. Nyugi csak viccelek, vagy mégsem? Darcy is egy véleményen van velem, örülök, hogy így megértjük egymást. Harryvel megbeszéltük hogy ennyi miatt nem szívesen vennénk ki a suliból. Aztán az is szóba került, hogy milyen rég lógtunk már a fiúkkal. Darcy elmondta hogy nyugodtan menjünk ő meglesz egyedül, de Hazza semmi féle képen se akarja itt hagyni, így abba állapodtunk meg, hogy átjönnek a fiúk és legalább meg is ismerkednek. És már kezembe is volt a telefon.

Tommo😎: Halii lads! Nincs kedvetek átjönni hozzánk, hogy megismerhessétek egy kicsit Darcyt meg úgy egyet beszélgetni, sörözni?

Neil🍔: Halljátok azt hittem már meg se kérdezitek! 10 perc múlva ott de csak ha van kaja!!! - tipikus Niall.

Curly😌: Miféle kérdés ez? Hát természetes, hogy téged csak úgy hívunk ha tele a hűtő! Zayn? Liam? Ti?

Zaynie boy😼: Már készülődünk! 10 perc és ott.

Darcy annyira izgatott, ahogy mi is.

Halihoo! Ismét eseménytelen rész sajnálom:/
DE végre téli szünet szóval gyakrabban lesznek részek. Mindenkinek jó pihenést!

-F.

szeretetre vágyva Kde žijí příběhy. Začni objevovat