Běželi až k útesům. Bylo to na okraji jejich území. Jak říkal Šíp byla tady stopa Mikyho a Hraba. Hrab nejspíše hodně krvácel, protože občas tu byli loužičky krve. ,,Miky! Hrabe!" Volala Bouře. Chvíli poslouchala jestli něco neuslyší, ale nic. ,,Hrabe! Miky!" Zavolal Šíp a taky poslouchal. Čenichali takhle dokud nevyšla Měsíční psice. Bouře se dívala okolo sebe. Mezi stromy uviděla obrys psa. Chvilku si myslela, že by to mohl být Miky, ale byl to ten stín. Bouři napadlo, že by jí zase mohl ukázat cestu. Místo toho se jen otočil a zašel mezi keře. Bouře chvíli váhala. Insting jí radil jít za ním, ale hlava zase, že to může být past. Neubránila se. Rozeběhla se mezi keře následovaná Šípem.
,,Kam to běžíš?" Zaštěkal. ,,Ty víš kam?" ,,Pojď!" Řekla Bouře a dál už si s ním nepovídala. Běžela kousek za stínem. Ten stín nebyl nijak cítit ani nezanechával v bahně stopy. Bouře ucítila závan Mikyho pachu a strachu. Stín se rozplynul, když byli na paloučku. Tady byl cítit pach strachu a krve více než kde jinde. Uprostřed paloučku bylo tělo. Mrtvé tělo Hvozda a vedle něj byl Miky. Díval se na svého kamaráda. ,,Miky!" Vydechla Bouře. Mikyho to probralo z jeho myšlenek. Podíval se na ní, ale nic neřekl. V očích měl smutek a strach. ,,Co se stalo Miky? Jsi v pořádku?" ,,Nepřibližuj se ke mně ty bestie!" Řekl a zavrčel na Šípa. ,,Ještě jednou se dotkneš Hvozda, mě nebo Bouře tak tě zabiju!" ,,Miky co? Já nic neudělal!" Bránil se Šíp. ,,Miky co se stalo? Proč obviňuješ Šípa?" ,,Zabil ho!" Vyštěkl ,,Zabil Hvozda a chtěl zabít i mě! Je to krvežíznivá potvora! Víš kdo udělal to s tím králíkem? Taky on! On je zrádce! Nepřibližuj se k němu Bouře! Zabije tě!" ,,Miky co se stalo přesně?" ,,Přišel čmuchat dolů k útesům. Já z Hvozdem jsme slyšeli jak říká, že nás zabije. Přišel k nám a chtěl nejdříve chytit mě. Já utekl, ale Hvozd na to neměl sílu. Jeho tělo dovlekl až sem a pak mu udeřil poslední ránu. Nezabil ho. Jen ho nechal vykrvácet. Taková nečestnost!"
,,Co se stalo před tím Miky?" Zeptala se opatrně a podívala se na Šípa, který byl přikrčený a s hrůzou se díval na Hvozdovo tělo. ,,Před tím jsme šli s Daisy, která byla ve předu jako průzkumnice. Když přiběhla byla poškrábaná a něco nám chtěla říct. Nestihla to. Zezadu se na nás vyřítili kojoti, kteří nás trochu poranili. My jsme je vyhnali a šli jsme zpátky. Řekl jsem Daisy ať jde na před, že pomůžu Hvozdovy. Pak se stalo co jsem ti teď řekl a teď jsme tady. Ty krvežíznivá potvoro!"
Miky skočil Šípovi po krku. Bouře čekala, že se Šíp bude bránit, ale místo toho si před Mikyho lehl a ukázal mu břicho. ,,Nic jsem neudělal Miky. Ani jsem vás nenašel. Ale asi vím kdo asi to mohl udělat. Bouře nezlob se, ale měl by vědět kdo ho ohrozil a kdo zabil Hvozda. Viděl si toho psa co zabil Hvozda nebo ne?" Šíp si sedl před Mikyho. Byl o několik hlav vyšší a kdyby chtěl tak Mikyho rozcupuje na kousky. ,,Ne neviděl."
,,Byli to. Hlídací psi. Jsou tu Hlídací psi. Našli nás. S Bouří jsme je cítili u toho králíka. Myslíme si, že to s tím králíkem udělali oni a teď zabili Hvozda." ,,Tak a teď by jsme měli Hvozda předat Zeměpsici." Šíp s Bouří vyhrabali dost velkou díru na to, aby se tam vešel Hvozd. S Mikym ho dali do připraveného hrobu. Nechtěli pronášet řeč a tak tam chvilku na něj zírali a srovnávali si myšlenky.
,,Dobrý lov, Hvozde." Začal Miky. ,,Dobrý lov." Pokračovala Bouře a nakonec Šíp ,,Dobrý lov." Když přišli do tábora už byla Měsíční psice vysoko na nebi. Všechny skupiny už byly zpátky. Hned co uviděli Šípa a Bouři se k nim rozeběhli. ,,Kde je Miky?" ,,Kde je Hvozd?" ,,Co se stalo?" Ptali se jeden přes druhého.
ČTEŠ
Zákon Smečky: Cesta pokračuje [NEDOKONČENO, OPRAVUJE SE]
ПриключенияMáte rádi sérii Zákon smečky? Chtěli byste pokračování? Tady to máte. Hvězda Alfa a Štístko Beta jsou už staří a tak má být Bouře jmenovaná novou Alfou. Nebude to tak jednoduché. Okolo jejich tábora se míhají Hlídací psi s novou Alfou. Bouři a Šípov...