Jak Bouře předpokládala Střela už řekla všem co slyšela od Šípa. ,,Teda Šípe! Nejdřív zabiješ Hvozda a teď ublížíš Luně! Věřili jsme ti a ty jsi nás takhle zklamal! Styď se! Alfo měla bys ho vyloučit! Vyhnat ať si jde zabíjet někam jinam! Třeba k těm Hlídacím psům!" Šíp to slyšel. Střela se ani nesnažila mluvit potichu. Bouře se chtěla Šípa zastat, ale nestihla to. ,,Pravda Střelo." Začal Hrab ,,Je pravda, že Šíp tu nebyl, když zemřel Hvozd. Je pravda, že Bouře se Šípem byli pryč, když našli králíka. Ale zase byli pryč, když přinesli jídlo." ,,Hrab má pravdu." Přidala se Lavina ,,Ale to by znamenalo, že tu jsou Hlídací psi! Jsou tady poblíž?" ,,Buď v klidu Lavino! Když vyženeme Šípa tak nám nebude hrozit nebezpečí!" ,,Ticho!" Zavrčela Bouře ,,Střelo nikdo se tě neptal na názor! Lavino ty se neboj. Ochráníme tě. Už nikdy neudělám chybu, která by ohrozila smečku. Vždyť na našem území byli Hlídací psi! Takže se nám potvrdilo, co jsme říkali. Jsou tu a jdou po nás!" ,,To je pravda! Já je viděl! Byli zase celá smečka. Mohli by klidně roztrhat Hvozda, jak nic. Nevím kdo ublížil Luně. Je možné, že jí kořist měla už dávno v sobě a vy jste jí jen pomohli od trápení. Nebo když jste to nesli tak jste mohli položit kus kořisti na kost a ta se zapíchla dovnitř! Vždyť nemusíme všechno svádět na Šípa a Bouři!" Štístko zaštěkal odhodlaným hlasem. ,,A co když ne! Co když je to on?" Ozvala se Noc. ,,Co když nás chce zabít? Co když chce ublížit Bouři? Přeci jenom dělá, že je do ní zamilovaný a pak by jí mohl ublížit. Mohl by využít toho, že mu věří!"
,,Už to máš Daisy?" Zeptala se nedočkavě Bouře. Taky chtěla obrátit konverzaci od hádky. Proč ho všichni obviňujou? Nemají žádné důkazy, ale je pravda, že je do mě zamilovaný. Ale nevěřím tomu, že by mně ublížil. I když je pravda, že když nás napadly Hlídací psi tak mi nešel pomoct, ale běžel za smečkou a předstíral, že je s nimi. ,,Ne ještě ne. Nemůžu se tam dostat!" Vytrhla jí Daisy z myšlení. ,,Pomozte mi někdo nebo se udusí!" Bouře se chvíli rozmýšlela co dál a pak řekla: ,,Kdo myslíš, že by jí mohl pom.." Nedořekla to, protože od Luny zazněl chrčivý zvuk. Bouři se to vůbec nelíbilo a tak šla blíž. Luna už s sebou neházela. Daisy seděla u její tlamy a Brouk s Bodlinou kňourali. Ohlédli se na Bouři a zavrčeli. Bouře se zastavila. Ohlédla se za sebe. Stál tam Šíp a koukal na Lunu.
,,Zabil jí." Řekla potichu Noc. ,,Zabil jí! Vidíte to zabil Lunu!" ,,Měli by jsme ho vyhodit ať si jde!" Řekl Brouk a Bodlina pokračovala. ,,Zabil naší matku! Zabil Lunu a my zabijeme jeho! Kdo jde s náma?" Rozhlédla se okolo. ,,Já" Ozvala se Noc. ,,Já taky" Říkala Střela, Snap a Miky najednou. ,,Já ho zabiju taky!" Ozval se z druhé strany hloučku Orion a Soumrak. ,,Nechte toho! Nic neudělal!" Řekla velmi smutným a zároveň velmi nasupěným hlasem. Šíp se na ni ohlédl a kývnul na rozloučenou. ,,Ne, Šípe. Neodcházej." Řekla teď už jenom smutným hlasem. K Bouři se přidal i Zlatý a Chrabrý. ,,Musím." Znovu kývl, otočil se a odešel. Bouře se nemohla ani pohnout. Koukala se jak odchází. Jak jeho záda mizí ve křoví. Tiše zakňučela, ale nehla se.
,,Ještě, že odešel jinak bych mu zasadil smrtelnou ránu!" Přerušil dlouhé ticho Hrab. ,,Já taky!" Ozvalo se ze všech stran. ,,Zbohem mami" Říkala Bodlina s Broukem. Po chvíli přesunuly Lunu k hrobu co vykopali. Bouře nic neřekla na rozloučenou. Měla na ní vztek, ale taky jí jí bylo líto. Kvůli ní odešel Šíp. ,,Dobrý lov." To bylo všechno co řekla. Ostatní to po ní zopakovali. Tentokrát tam byli všichni. Bouře zapomněla na nějaké jídlo a šla rovnou spát. Doufala, že se ostatní nají sami.
,,Kdo si? Proč si mi nepomohl než odešel Šíp?" Bouře byla na stejné louce jako předtím. Kolem ní seděli stíny. Najednou věděla kdo je kdo. Byla tam Marta, Chundelka, Bruno, Vrtík, Tesák, Bella a Ševel. Chtěla jít pryč, protože se jí začalo stýskat. Šla jen kousek, když si všimla, že tam je ještě jeden kruh psů. Tentokrát to, ale nebyli její přátelé. Právě naopak. Byli to ti "špatní". Byla tam Bríza, Žezlonoš, Vlčí pes a Blade. Blade se k ní rozešla společně s ještě jedním psem. Byl to... Byl to Běs. ,,Ahoj Bouře. Jak se máš?" Zeptala se Blade. ,,Snad se nebojíš psa, který věřil ve Strachopsa? Vlastně věřil v tebe. To ty jsi Strachopes!"Blade se zazubila a šťouchla do Běsa. Začala kolem Bouře kroužit společně s Běsem. ,,Ne! Nejsem Strachopes!" ,,Vždyť ti pomáhal najít Daisy, mrtvého Hvozda s Mikym a stopu k mojí smečce. Nedochází ti to? Vždyť jsem tě zahnala do pasti a myslela si, že zemřeš! Jenomže přišel Šíp a zabil tě, ale neboj za chvíli bude tady!" Bouře se otočila a uviděla Ševela a vedle něj ........... Bouře si myslela, že je to ta nejhorší noční můra! Vedle něj byl Šíp!
ČTEŠ
Zákon Smečky: Cesta pokračuje [NEDOKONČENO, OPRAVUJE SE]
AventuraMáte rádi sérii Zákon smečky? Chtěli byste pokračování? Tady to máte. Hvězda Alfa a Štístko Beta jsou už staří a tak má být Bouře jmenovaná novou Alfou. Nebude to tak jednoduché. Okolo jejich tábora se míhají Hlídací psi s novou Alfou. Bouři a Šípov...