Část 3

22 3 0
                                    

Bouře nervózně švihla ocasem. Pořádně se nadechla a pak vyslovila dvě klíčová slova. ,,Ano, slibuji!" ,,Pojď sem." Zavolala Hvězda. Bouře ještě znervózněla, ale šla za ní. ,,Si hrozně statečná, víš to? Je to hodně těžké, si si jistá, že to zvládneš?" ,,Ano, Hvězdo!" Bylo to po dlouhé době co použila její jméno. ,,Ostatní také rozřadí ona." Řekla uklidňujícím hlasem, který Bouři dodal odvahu.   

Bouře se hned uklidnila, chvíli přemýšlela a začala mluvit. ,,Pajda zůstane pořád Třetím psem. Hvozd, Miky, Štístko, Hvězda, Šíp, Les, Zlatý, Chrabrý, Orion, Lavina, Noc a Brouk budou lovci. Luna bude hlavní hlídkařka. Bodlina, Nebe, Řeka, Střela, Země, Hrab a Soumrak budou hlídkaři. Daisy, Zuzi, Hrom, Sigma, Snap a Zrzečka budou průzkumníci. Sluníčko bude Omega. Nevím kdo je jak dobrý a proto je možné, že se to změní. Někdo nesouhlasí?"          

 Zeptala s Bouře a sama byla překvapená jak klidným hlasem to řekla. ,,Co je to průzkumník?" Zeptala se Sigma. ,,Když lovci půjdou ve třech nebo čtyřech lovit tak potřebují průzkumníka, který je bude informovat o tom kde je hodně kořisti, jestli někde v blízkosti není nebezpečí. Vždycky se musí držet tak dva až tři hony od lovců. Když zjistí něco zajímavého tak přijdou a informují vedoucího skupiny o všem co cítil a tak. Chápeš?"              

 ,,Ano chápu Alfo." Řekla a uklonila se. Ostatní to po ní zopakovali. I Hvězda a Štístko. Bouře byla nervózní a nevěděla jak se zachovat. ,,Bouře mohla by si jít se mnou. Teda vlastně Alfo." Zeptala se Hvězda když už se smečka rozešla dělat svoje věci.         

Bouře za ní přišla a koukla se jí do očí. ,,Nemusíš mi říkat Alfo. Jen před smečkou." ,,Dobře." Začala Hvězda. ,,Bouře. Až si vybereš Betu musíš mu plně důvěřovat. Bude to tvůj strážce. Až si ho vybereš a on ti bude důvěřovat tak ho zavedeš k jezírku. V noci samozřejmě. Popovídáš si s ním a až mu řekneš: 'Důvěřuješ mi?' a on odpoví, že ano kousneš ho do krku. Z boku aby jsi mu neublížila a označíš si ho. Pak mu řekneš aby to nikomu neříkal a pak ho jmenuješ před celou smečkou."                               

,,Co když to bude fena?" Zeptala se nechápavě. ,,Ale Bouře. Ty jsi nepřemýšlela nad tím, že budeš družka a budeš mít druha?" Hvězda do ní škádlivě strčila. ,,Ne to teda fakt ne!" Bouře si nebyla jistá, že to Hvězda pochopí. ,,Bouře. Když seš Alfa musíš změnit názor. Musí to být pes. Beta musí být pes pokud je Alfa fena. Když je Alfa pes tak musí být Beta fena. Copak to nechápeš?" ,,Ne to teda nechápu! Nebudu ničí družka! Prostě ne! Nechci!" Zavrčela na ni Bouře. ,,Ne nebudu! Nerozmlouvej mi to Hvězdo! Nezměním názor! Nikdy!"             

Otočila se a utekla. Běžela a běžela. Když doběhla na kraj území tak se konečně zastavila. Cítila, že tady nedávno prošla hlídka. Nejspíše Nebe, Řeka a Hrab. Šla k nejbližší řece co odtud byla. Co tím mohla Hvězda myslet? Koho myslela, že si vyberu za druha a Betu? Snad ne Šípa! Nemohla bych. Zlomilo by mu to srdce a navíc chce být věrný Belle. Tak kdo? Z přemýšlení ji probudilo zděšené zavytí z tábora.                                                                                             

 Bouře se ihned zvedla a běžela co nejrychleji mohla. V táboře se ozývaly hlasy a zděšené štěkání, vytí a kňourání. ,,Co se děje?" Zavolal Hrab co přiběhl z hlídky. Bouře se zastavila na okraji tábora, aby jí nikdo neviděl. Chtěla vědět kdo se zachová nejlépe, aby si mohla vybrat Betu. ,,Alfa! Alfa je pryč!" ,,Hvězda se vrátila, ale bez ní!" Pokřikovali vystrašení psi. ,,Prý netuší kam mohla jít. Odeběhla a Hvězda si myslela, že je tady, ale není!" Řekl Štístko klidním, ale přesto zmateným a ustaraným hlasem.          

 ,,Ticho!" Zavolal Šíp. ,,Určitě se jí nic nestalo. Je to Hlídací fena. Jen tak někdo by jí neublížil. Luno rozděl hlídkaře a k nim dej průzkumníka. Ať jsou minimálně dva hlídkaři a jeden průzkumník. Já, Hvězda, Miky a Štístko půjdeme spolu. Ostatní budou hlídat jestli se neukáže tady. Do práce!"               

Šíp se zachoval skvěle! Pomyslela si Bouře. Byl by z něj dobrý Beta. Ozval se hlas v Bouři. Ne na to nesmím myslet! Okřikla se. Budu sledovat Šípa s jeho skupinou a zjistím co a jak. Bouře se pomalu odplížila už za odcházející Šípovou skupinou. Nebo.... co kdybych si k sobě vzala Štístka? Je něco jako můj otec a se vším by mi poradil. 'Musí to být pes. Beta musí být pes pokud je Alfa fena.' To Štístko je, ale pochybuji, že by chtěl být Beta se starostmi, když se jich teď zbavil.               

,,Nevím kam mohla jít. Opravdu Šípe." Řekla smutně Hvězda a sklopila uši. ,,To nevadí Hvězdo. Kam by jste se šli uklidnit kdyby vás někdo naštval?" Zeptal se Šíp a povzbudivě šťouchl do Hvězdy. ,,No já bych šel tam kde je klid." Navrhl Miky. ,,Já taky a hlavně tam kde je voda." Řekl Štístko. ,,Tak jdeme k hranicím poblíž řeky. Co vy na to?" ,,Ano tak jdeme!" Hvězda se rozeběhla. Všichni běželi za ní. ,,Co kdybychom se rozdělili?" Navrhl Štístko. ,,Tak jo. Já půjdu se Šípem a vy dva spolu. Jdeme a zapojte čumáky!" Hvězda šťouchla do Šípa a odešla.                

 Bouře šla za nimi. ,,Šípe...chtěla jsem s tebou mluvit ohledně Bety." ,,Předem říkám, že Betou být nechci." Řekl Šíp klidným hlasem.  ,,Tak co jsi to chtěla?" ,,No já totiž. Myslela jsem, že by jsi mohl být ty Beta. Víš no Bouře by se k tobě hodila a.."                     

,,Říkám ne! Mám už družku. Bella je má družka a já jí jen tak za někoho nevyměním! I když už tu není." Šíp sklopil hlavu. Asi si vzpomněl na Belliinu smrt.                                                                                    Hvězda nasadila provinilý výraz a řekla: ,,Promiň. Nechtěla jsem..." ,,To nic Hvězdo. To nic." Bouře byla ráda, že si Šíp myslí to samé jako ona. Nikdy by si neodpustila zrazení Belly i když už tu není. Stejně jako Šíp by nedokázal mít novou družku.         

Beze slova šli dál. Vtom se ozval Štístkův a Mikyho hlas. Nebyl to zděšený ani vzteklý hlas. Byl to naopak docela šťastný a veselý hlas. Hvězda, Šíp a Bouře kousek za nimi vyběhly k nim. ,,Co se děje?" Zalapala Hvězda po vzduchu, když dorazily. ,,Co se stalo?" ,,Máme její stopu. Byla tady! Šla zpátky směrem k táboru!" Vyštěkl šťastně Miky. ,,Vážně podívejte!" ,,Půjdeme za stopou?" Zeptal se Štístko a mrkl na svou družku. ,,Ano určitě půjdeme." Špitl Šíp.               

Z jeho hlasu byl slyšet smutek. ,,Co se stalo?" Zeptal se překvapeně Štístko. Hvězda na něj mrkla ve znamení, že mu to řekne až v táboře. ,,Měli bychom se rozdělit. Může se před námi schovávat. Já půjdu s Ší.." Hvězda přerušila Mikyho a kývla na něj. ,,Šíp půjde po stopě. Má z nás nejlepší čich. Ostatní za mnou!"               

Štěkla a rozeběhla se na druhou stranu od stopy. Miky a Štístko se za ní rozeběhly. Šíp šel podél stopy, když se po chvíli zastavil. Podíval se směrem okolo sebe a zastavil se pohledem směrem k Bouři.

Zákon Smečky: Cesta pokračuje [NEDOKONČENO, OPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat