Kraliçe Hwang, fincanını tutan elini çocukken öğrendiği zerafet kurallarına uymak için diğer eliyle desteklerken sakindi. Karşısındaki kadına arada bir aşağılayıcı bakışlar atmak ve keyifle çayını yudumlamak ona anlamsız bir zevk veriyordu. Kyungsoo ve Yongsun'un annesi Leydi Choi, kraliçenin kendi üzerinde kurduğu bu aşağılayıcı baskıdan rahatsızdı elbette. Fakat ona karşı gelemeyeceğini, bir köpek gibi onun önünde itaatkârca eğilmek zorunda kalacağını biliyordu. Kraliçe, kralın gözde kadınıydı. Yoongi'den sonraki en büyük oğlanın annesiydi. Ayrıca geçmişte sarayda devlet görevlisi olan babasının çevresinden gelen destekle o, sarayın içinde neredeyse kral kadar güce ve hakimiyete sahipti.
Leydi Choi bu durumdan nefret ediyordu fakat yaşayabilmek için boyun eğmek zorundaydı. Geçmişte neler döndüğünü ve gelecekte nelerin dönebileceğini bildiğinden derin bir sessizlik hâlindeydi. Tek isteği oğlu ve kızının mutluluğuydu. Kyungsoo'nun kral olmasını istiyor değildi. Yaşaması ve sağlıklı olması onun için yeterliydi. Çünkü biliyordu ki oğlu taht için güçlü bir rakip olsaydı kraliçe bunun için çoktan bir şeyler yapmış olurdu. Ve bunu kimsenin ruhu bile duymazdı.
"Çayınız soğudu Leydi Choi." dedi kadın yapmacık bir samimiyetle. "Lütfen için. Çin'den getirttim bu çayı, çok da pahalıdır."
Kadın irkilerek kraliçeye baktı ve hemen önüne dönüp fincanı kibarca tutup dudaklarına götürdü. Bu sırada az önceki düşünceleri beyninde gezinmeye devam ediyordu. Kyungsoo en küçük erkek çocuktu ve taht için fazla tehlike taşımıyordu. Kraliçe Hwang'ın önündeki tek engel Yoongi'ydi. Aslında herkes gibi Leydi Choi de Prens Yoongi'nin bu yarışta olmayacağını düşünüyordu fakat kral kimsenin beklemediği bir karar vermiş ve yüzündeki yaraya rağmen veliaht prensi de bu yarışın içerisine sokmuştu. Leydi Choi, kraliçenin bu olaydan sonra nasıl delirmiş olduğunu tahmin edebiliyordu. Bu olaydan önce Kraliçe Hwang, Yoongi yerine oğlu Hyunjin'i veliaht prens olarak görüyordu. Ama kralın şaşırtıcı kararıyla bu düşünceler tamamen değişmişti. Veliaht prens adeta ininden dışarı çıkmıştı ve belki de uzun süre kış uykusunda yatan yırtıcı bir hayvanın gücüyle taht için savaşmaya karalıydı.
Leydi Choi, Hyunjin'in başa geçmesindense kral olacak olan kişinin Yoongi olmasını yeğelerdi. Yoongi'yi tanımıyordu, onunla çocukluğundan beri neredeyse hiç konuşmamıştı fakat tek bakışla bile kimin daha iyi bir kral olabileceği gözler önündeydi ona göre. Prens Yoongi her ne kadar içine kapanık biri olsa da ülkeyi Hyunjin'den daha iyi yönetebilecek zekâya sahip olduğu kesindi.
"Bugün çok dalgınsınız, bir sorun mu var?" Kraliçe kaşlarını çatmış, düşüncelerinin içinde boğulan kadını izliyordu. Leydi gözlerini kırpıştırıp kendine geldi. "Gece çok uyuyamadım da dalıp gitmişim..." diyebildi yalnızca. Kraliçe sinsi bir gülümsemeyi dudaklarına yaydı. "Aejin, aslında seni bugün önemli bir konu hakkında görüşmek için çağırdım."
Kadın, kafasındaki büyük ve görkemli örgünün ağırlığının altında eziliyor gibiydi. Kraliçenin onunla ne görüşeceğini merak ediyordu. Aynı zamanda korkuyordu da... "Buyrun kraliçem." dedi tereddütle. "Görüşelim."
Kraliçe Hwang çayından bir yudum daha alıp çiçek işlemeli fincanı tahta yer sehpasının üzerine bıraktı ve dudaklarını araladı. "Yongsun yirmi yaşını çoktan geçti, biliyorsun. Geçenki doğum günü töreninde onunla görüştüm ve hediyesini verdim. Gerçekten kocaman, güzeller güzeli bir kız olmuş." Leydi Choi bu konunun nereye gideceğini bilmiyordu. Gergince gülümseyip kafasını salladı ve dinlemeye devam etti.
"Ben bir süredir bunu düşünüyorum aslında. Kraliçe olarak böyle şeylerle ilgilenmek bir nevi benim görevim. Demek istediğim şu ki... Yongsun'un evlenme çağı geldi de geçiyor bile. Kralın en büyük evladı olarak bir aile kurmak en çok ona yakışır. Ne dersin? Onun için uygun adaylar aratayım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scarface, yoonmin ✓
Fanfiction"Kendini sevmeyen bir kral halkını da sevemez." diye fısıldadı Jimin, prensinin saçlarını hafifçe okşarken. "Öğret öyleyse." Yoongi'nin sözleri çekingen ve titrek bir tınıyla dudaklarından döküldü. "Bana kendimi sevmeyi öğret." 20.07.2020 - 24.08.20...