five

75 13 0
                                    

Team hiasan....
Dijamin bakal jdi tim yang paling berisik and bobroknye wassalam beud. Nape? Gegara isi curutnye ae ade ojun,dery,njun,echan,jenong,nana,yangyang,lele ma icung.

Begimane kgk bakal rame dah tuh. Lah isinye ae anak teka didikan baekhyun yang nyasar masuk ke grup berkedok kpop grup tpi nyambi jdi yutuber yang isi yutubnye cmn mereka leha leha sana sini,asmr,kadang mukbang,malah hampir ae ade yang mo aplot pideo yang isinye mereka lgi mencak mencak gegara nonton dora.

Ye kgk salah sih,soalnye sape dah yg kgk bakal stres klo nonton dora yang sukanye nanya mulu. Mane klo dah dijawab malah minta diulangin mulu,giliran swiper ato apanye ntuh dah deket ke dia ge baru bilang 'Oh tidak' kan rasanye pen mengumpat dengan santun.

Oke balik ke ceretah, jdi sekarangnye mereka lgi tengak tengok sana sini milih hiasan hiasan yang buagos buat kamarnye yn. Mereka masih liat liat barang sana sini dahal tangannye mereka ae dah pade penuh bawa barang yg....kgk berpaedah.

Malah lele dah dri tadi ngeliatin kearah satu kulkas kek dah di incer ae ma dia. Ye sebenernye sih kgk pape beli kulkas,ye tpi ntuh klo lu kesininye tujuannye buat beli perlengkapan rumah.

Lah ini pan pen beli hiasan doang buat kamar, sape gitu yang punye kulkas dikamarnye. Oh wait....chenle punye kulkas sih dikamarnye, malahan keknye chenle punye seluruh dapur dikamarnye yang mane mayan sering dia pake ugha buat konten yutup. Jdi klo kalean nonton enceteh daili trus ngeliat ade yg lgi masak masak nah bise dijamin dapur yg mereka pake teh dapur yang ade dikamarnye lele.

Orang rich mah beda ye, lah kamar author mah ape atuh di isi lemari ma kasur ae dah penuh beud. Boro boro mo nambahin kulkas dikamar,lah mo naro buku buku ae author puyeng tuju turunan delapan tanjakan lima tagihan uang kas. Klo mo ke kulkas ye kudu bolak balik dapur,dahal klo dah nyampe didapur cmn bakalan buka kulkasnye trus bengong liat liat isi kulkas abistu tutup and balik lgi ke kamar. (Ngaku lu pade yang sama kek author)

Echan lgi mantengin satu lampu yang menurutnye uwew beud and cocok lah buat kamarnye yn. Cmn ade masalah nye nih, pas dia liat harganye ye auto melotot tuh matanye gegara harganye yasalam kudu jual ginjal dahal cmn lampu hias doang :").

Echan ngeraba raba celananye terus ngeluarin dompetnye. Pas dia buka tuh dompet, aroma ke kere-an pun langsung kecium dah ampe seluruh toko. Isinye miris beud cmn 100 perak sisa beli permen pas mereka mampir di indo.Mane permennye malah dipalak ma nak eksoh kan makin miris idupnye.

Echan ngeliat bolak balik kearah lampunye trus ke dompetnye,"uhhh...gais urunan skuy :") gopek gopek dah" kate echan sambil ngeliat kearah member yang laen.

"Lu kate mo beli lem kertas yang biasanye buat bikin kerajinan kicir angin ato kalung ato rante yg dri kertas ape urunannye gopek" Kate njun ke echan yang mane beudeuh bikin echan naek delman,eh darah.

gegara kesel echannye ye dia bales lah,"Yeu masi mending gw ikut urunan lah lu mah pas dimintain urunan malah ijin ke kamar mandi ampe berjam jam trus tarnye mungut lem lem sisa"

"JAN NYEBAR BULLSHIT YE LU!!MANE BUKTINYE"

"GW ADE YE BUKTINYE!! AYO BESOK KERUMAHNYE BU TIYEM KAN DIA GURUNYE PAS NTUH"

"Gubluq! Bu tiyem dah wasalam oey"

"Ye ke kuburannye kek"

"Lu kate bise ngajawab tar, ye klo beneran dijawab ugha mesti kitenye dah lari ketakukan lah nying"

Pas njun ma echan adu bacot terus, ojun diem diem malah ngevlog dong buat konten enceteh daili. "Gais ade semut ma gajah lgi adu bacot".

"Njir ade orang adu bacot bukannye dikomporin eh malah ngevlog" -dery

ᵀʷᵉⁿᵗʸᴼⁿᵉ ᴴᵘˢᵇᵃⁿᵈˢ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang