Mari kita pegi ke tim wingwing uwu lucaseu ma makeu li
Wingwing uwu lucas ma mark lage pade shebook milih kaen kapan buat echan. eh kgk lah yekali beli kaen kapan ditoko perabotan kan kgk mungkin,and echan ugha masih idup tpi gatao dah besok masih idup ugha ato wassalam.
bek ke stori,mereka berempat ye jelas lah ye beli meja kursi buat yn belajar ato perang ma tugas tugas ato buat rebahan leh ugha kalo mejanye seluas dada joni and kuat sekuat cinta nana ma kolor pink polkadotnye yang dia dapet dari ultahnye yang ke 5 taon.
gosah ditanya seberape buluqnye.Yang pasti seh buluq beud,eh tpi kgk ampe ngalahin echan ugha sih buluqnye. (#nistainechan2k20).
pas mereka lagi liat liat sana sini lirik lirik kanan kiri buat nyari meja yang canteq nan UWUW.Tetiba lucas ngeluarin hpnye and mulai ngelaip,"HELLOOOOOWWWW!!!"
Wingwing uwu ma mark cmn bise nengok kearah laen and pure pure kgk kenal,walo sebenernye semwa orang ugha mesti tao klo mereka berempat teh saling kenal gegara mereka teh curut kesayangannye nyai suman walo mereka cmn curut pungutan dari got yang ade disamping gedung sm.
mereka muter muter ampe sejaman cmn buat milih meja sebiji doang :").Ye ntuh sih gegara mereka nyasar seh lamanye,bukan gegara belom nemu meja yang bagos bin bagas. (anak sape ini author bawa bawa namanye)
mereka nyasar kesana kemari gatao jalan baliknye cmn gegara mereka nerima alamat palsu eeaaakkkk.Tpi tenang ae,mereka ujung ujungnye bise balik lage dengan bantuan cucunye mbah gugel alias neng gugel maps.Tao dah begimane caranye mereka ngelakuin ntuh.
tdinye seh klo mereka kgk nemu nemu jalan balik,mereka mo telpon wan wan nain~ eh nain wan wa(wawan sekalian dah) buat minta kirimin polisi buat bantuin mereka balik.
ato mereka bom sekalian ae tokonye biar rata and kgk bikin mereka bingung gegara nyasar.Eh tpi mereka lgi bokeq and belom gajian,tar klo ditagihin suruh ganti rugi begimane.Iye sih mereka ade lelelelele ma jahehehehe buat bayarin,tpi ye mereka malu broh yamasa didepan calon bini keliatan beud kere-nye(kere-nye lohnye bukan keren-nye)dahal mereka idol.
tar begimane klo mereka ugha ketaoan klo mereka teh sering numpang makan ditempat rang hajatan bareng bapak chen yang biasanye wira wiri ke tempat orang hajatan buat nyumbangin suaranye yang beudeuh bening sebening chenle.
oke oke be tu de stori,wingwing lucas uwu ma mark palanye dah pade mo meleduq kek tagihan utang mereka gegara dari tadi kgk nemu meja yang uwew.
"ini sebenernye kite nyari meja ape nyari jodoh dah dari tadi kgk ketemu yang sreg,and sekalinye ketemu eh malah diembat ma rang laen"-uwu
"auk dah,nape ugha kite kudu nyari meja kan bise nyuruh bapake tiway ma emake kun buat nukang sendiri di dorm"-wingwing
"kayunye dari mane?"-uwu
"maling lah,tinggal nebang pohon pisangnye babang eksoh aje"-lucas
"lu mo bikin meja ape mo bikin perahu dadakan kek dulu pas kite kebanjiran ,segala pake batang pisang"-mark
"ye mo begimane lage kan adanye pohon pisang doang,yamase kite mo pake pohon natal"-lucas
"ye kgk pohon natal ugha kaleee"-wingwing
"btw neh ngomong ngomong tentang banjer yang dulu,gw jdi keinget kite semwa kebingungan kok bise ye kite kebanjiran dahal dorm kite kan dulu dilante 5"-uwu
"namanye ugha logikanye wattpad apepun bise terjadi kek contohnye para readers sekarang nih yang pade bise kite nikahin"-mark
"CUQ JAN DIBOCORIN UGHA KALE!"-lucas
KAMU SEDANG MEMBACA
ᵀʷᵉⁿᵗʸᴼⁿᵉ ᴴᵘˢᵇᵃⁿᵈˢ?
FanfictionUdah keterima jdi member nct eh malah dinikahin ma 21 cogan,rejeki nomplok awokawok -Yn kiyut beud njir mana tuh badan aduhai -nct bahasa non baku swearing dll nih cerita aslinye di akun author yg nufakim. cmn gegara wattpad tetiba ngehianatin autho...