Tim temvat tidor
kunTI dekaka pegi ke bagian penjemputan ajal
eh salah
ke bagian pembagian sembako
EH SALAH LAGE CUQ
ke bagian tempat tidor (nah gini kek dri tade). Tpi mereka ndiri malah linglung pas dah nyampe di bagian tempat tidornye.Mereka semwa pade bingong gegara ini bagian tempat tidor nape buanyak makanannye bukannye malah barang barang buat tidor.
Eh ternyate mereka nyasar ke pasar.Kgk tao dah nape bise ampe nyasar ke pasar,maybe kai lage error anad kgk sengaje teleportin mereka ke pasar kli ye.Ato kembarannye echan alias SAYTON NIROJIM lage pade gabut tingkat nyai suman ampe bikin mereka semwa nyasar kemane mane.
Untungnye sih mereka kgk ampe nyasar ke neraka,klo ke surga mah kgk pape.Mayan kan tar jdi ade pelem baru judulnye 'Iseng iseng jalan eh tao taonye nyasar ke surga pake jalur vvip'.Tpi klo nyasarnye ke neraka tar mereka ketemu kembarannye echan yg bejibun lage.Ketemu echan tiap hari ae dah bikin mereka pen gumoh palagi ketemu ma kage bunshinnye.
Sekarang mereka mikirin cara buat balik ke toko nye begimane.Namun naas bung otaq mereka lgi pade
ekhem
lemot gegara isinye cmn makanan gratis.
Tpi untungnye seh si kunTI tetibe dapet ide and nyeletuq dah dia,"Balik lage ke toko no jutsu!".
and BOOM ternyate beneran bisea balik ke toko dengan ajaibnye dung.Tpi kun ngerase ade yang kurang.
Tpi paan ye?
kurang garem kah?
ato kecapnye kebanyakan?
eh koq jdi makanan.
Gegara dia ngerasa begitu,kun cek dah ye ape yang rasanye kurang.And bener ae dung ternyate ade yang kurang.
DODOY KETINGGALUN DISONO SENDIRIAN!!
ye sebenernye seh mereka rela rela ae klo bekurang atu curutnye.Cmn mereka gamao ampe taon ini semwa artis sm kgk gajian semua gegara nyai ngamuq curutnye ilang atu.Tar klo mereka diamuk masa begimane?iye sih member mereka ugha buanyak cmn kan mereka mager beud buat gelud.Trus ugha mereka mo makan ape klo kgk gajian?kan isac kgk ade tiap hari jdi mereka kgk bise ikut and menangin daging gratis.
Dengan berat badan eh berat ati,kun komat kamit baca mantra lage dah buat nyabut nyawa dodoy
eh jemput dodoy
And pas kun nyampe dipasar yang tade,seketika pemandangan yang dia liat bikin kun tetiba nyesel buat balik lage kesini.
kenape?
Gegara pas dia nyampe,kun malah dikasih pemandangan dodoy lage godain cewe?cowo?jantan?betina?bencong?banci?oncom?buncis?
eh koq malah oncom ma buncis
auk dah jenisnye ape
yang pasti seh dodoy lage godain cupang bermotif pink renda renda.(lah emang ade cupang bermotif renda renda?).
"OEY CIPTAAN TUHAN!BALIK SINI LU JAN MALAH GODAIN CUPANG!!GW TAO LU JONES NYE TINGKAT KEKAYAAN LELE TPI KGK GETO UGHA!!BALIK SINI LU ATO BALIK SONO KE PANGKUAN YANG MAHA ESA!!!"
yasalam kun nape dah ngegas amat,bensin lage murah pa begimane?klo murah kan mayan buat bakar gedung sm
eh jangan ding tar mereka begimane kerjanye?yamasa mereka kudu jdi banci yang sukanye nyanyi GOYANG DOMBREEETTTTT~
wait...
itu kan echan ye '-'
halah balik ke ceretah.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᵀʷᵉⁿᵗʸᴼⁿᵉ ᴴᵘˢᵇᵃⁿᵈˢ?
FanfictionUdah keterima jdi member nct eh malah dinikahin ma 21 cogan,rejeki nomplok awokawok -Yn kiyut beud njir mana tuh badan aduhai -nct bahasa non baku swearing dll nih cerita aslinye di akun author yg nufakim. cmn gegara wattpad tetiba ngehianatin autho...