"Mbah"
"Simbah bangun dah siang" kate yn sambil goyang goyangin badan nye taeil sedikit. Sedikit ae biar kgk encok, kan kgk enak klo pagi pagi dah gpu-an tar.
Sayang beud taeilnye kgk bangon bangon pake cara lembut. Ye terpaksa dah yn pake cara yg sedikit keras.
"MBOK TANGI TOH LE LE!!" Yn tereak sambil nendang badan taeil dri kasurnye, sekarang yn dah kgk peduli nih org mo encok pa kgk yg dia peduliin sekarang teh tuh nasgornye tar klo dingin kan sayang.
"WASSALAM!!" Taeil tereak kaget. Taeil nyari dah sape pelakunye and pas dia liat eh ternyate yn dung, yn yg keliatannye lemah lembut ternyate bise galaq beud kek nyai suman klo mereka minta something gratisan
"Nah dah bangon kan, gih pegi mandi shoo shoo" taeil yg terusir ma yn pun akhirnye pegi kekamar mandi dengan keadaan bibir monyong kek bebeq ungunye senior mereka. (Ssttt jan bilangin yg punya klo author maling dulu bebeknye)
Pas yn ngeliat taeil dah bener bener dikamar mandi baru dah yb pegi buat bangunin curut yg laen. Target kli nih tiang listrik berjalannye nct babang joni joni yes kampang.
Untungnye seh pas yn mashook pak eko,sang empunye dah bangon dri hibernasinye. Akhirnye yn mutusin dah buat ngedeket ke joni buat ngasih tao klo mpok jejen dibawah dah nungguin buat nagih utang.
Kgk kgk
Buat ngasih tao klo sarpapan dah jadi.
"Joni oppAaA" yn narik narik ujung bajunye joni sambil nengok keates ampe lehernye berasa kek mo patah dahal dia cmn mo liat mukanye joni and orangnye dengan tidaq berdosanye malah celingukan nyari sape yg manggil dahal dah jelas jelas didepannye.
"Di bawah wahai oppa yg tingginye kgk mao bagi bagi" joni akhirnye ngeliat ugha kebawah and nemuin yn ngepoutin bibirnye.
"Lah dibawah toh mangap kgk keliatan dri pandangan oppa"
"Weh tak geplak congormu kapoq" kate yn yg sekarangnye dah mulai ngeluarin bahasanye yg indah.
"Ututututut i'm sorry kitten"
"Halah mboh! Gih pegi mandi terus keruang makan" kate yn sambil keluar dri kamarnye jonu sambil ngehentak hentakin kakinye.
Yn pegi jalan kekamarnye booming system up up tiway ngetrek tiway ngetrek.
Yn cuba dah ngedeketin tiway yg lgi boboq cantiq and cipoq manja bibirnye sape tao bakal langsong bangun.
Kiss
"Tae oppa bangun yn dah buat sarapan" and untungnye seh tiwaynye langsong bangon trus ngelus elus palanye yn.
"Iya ini oppa dah bangun" kate tiway sambil jalan kekamar mandi.
Abis ntuh yn pergi gentian kekamarnye atuy orang yg paling engas diantara enceteh.
"Ini klo gw masok bakalan selamet kgk ye?gimane klo tar gw kgk bise jalan pas keluar dri kamarnye.."
Puji tuhan pas yn masuk dia ngeliat atuy dah rapi and terlihat tidaq engas hehew. Tumben dah kesambet sayton ape neh kli nih.
"Morning yuta oppa"
"Morning yn" kate yuta sambil maling kiss dri yn
"Kebawah gih yn dah bikin sarapan" kate yn yg dibales anggukan gans dri atuy. Duh pak ngangguk ae keliatan gans palagi tar klo nunggu aye di altar asheeqq.
Oke target selanjutnye kun fayakun yg hamdalahnye dah rapi sana sini. Gans nye dah bececeran sana sini.
"Morning kun geee"
KAMU SEDANG MEMBACA
ᵀʷᵉⁿᵗʸᴼⁿᵉ ᴴᵘˢᵇᵃⁿᵈˢ?
FanfictionUdah keterima jdi member nct eh malah dinikahin ma 21 cogan,rejeki nomplok awokawok -Yn kiyut beud njir mana tuh badan aduhai -nct bahasa non baku swearing dll nih cerita aslinye di akun author yg nufakim. cmn gegara wattpad tetiba ngehianatin autho...