Paginye yn bangun duluan dri yg laen, and bikos dia tidor dikamarnye taeil ye dia bangunin taeil duluan lah ye,"Bangun wahai laki aye yg baru sah sehari" kate yn sambil gebukin badannye taeil pake palu.
Gamungkin lah ye kesian tar taeil makin encok klo digebuk palu. Yg pasti digoyang goyangin dikit biar kek kursi goyang keramat punya nye nyai suman.
And btw si taeil yg dah dibangunin dengan lemah lembut malah ngelunjak dung dianye dengan bilang,"Hmmm dua jam lagi ya" and ntuh sukses bikin yn meleduq.
"SIA TEH BEGIMANE SIH! ORANG DIMANE MANE PADE BILANG LIMA MENIT LAGI, LAH ELU LIMA JAM!" -yn
"E yasalam canda beb jan meleduq ugha dong ini oppa ugha bangun, emangnye mo ngapain dah masih pagi ini" -taeil
"Mo minta ujian duluan bareng lele ma icung oppa biar langsong lulus teros bise fokus jdi idol" -yn
"Yodah tar kita ke sekolahnye bareng bareng" kate taeil yg mane dibales anggukan ma yn,abistu yn pegi ke kamar mandi yg pasti buat mandi bukan jaga lilin. Sedangkan taeil nunggu yn dikasur sambil maenan hp.
And setelah sekitar se abad yn pun keluar dri kamar mandi dengan dramatiknye dengan cara ngebuka pintu kamar mandi pake dua tangannye. Tpi sayangnye taeil kgk sadar klo yn dah keluar dri kamar mandi bikos dianye shebook ngeliatin meme member laen di hpnye.
"Oi cuq gantian kau yg mandi, gih shoo shoo diriku mo ganti baju abistu bikin sarapan" and abis ngomong begitu yn langsong keluar dri kamarnye taeil buat keruang pakaian bikos dianye belom pake baju and cmn andukan doang.
Yn milih baju yg menurut dia cocok ma moodnye hari nih and trus langsung pergi ke dapur buat gelud ma alat masak and bahan masak disono.
"Enaknye masak apa dah"
Yn ngebuka kulkasnye buat ngeliat mereka punye ape ae yg bise dimasak jdi makanan buat manusia. And pas dibuka yasalam kosong :") cmn ade ayam freezernye.
"Gini nih klo punye laki yg jenisnye setiap pegi belanja ujung ujungnye malah pulang bawa jajanan segaban bukannye bahan bahan buat masak... eh tpi gw kan ugha kek begitu" -yn
Ye bikos cmn ade ayam, jdi yn ambil ae tuh ayam trus dicuci biar kinclong and klo bise sih disaranin buat pakein skincare ugha biar makin bersih ma seger ayamnye. And abis dicuci,dia kasih bumbu dah tuh ayam biar rasanye kgk ngebosenin kek idupnye yn.
And sambil nungguin minyaknye panas, yn pun nyanyi nyanyi pake penghayatan tingkat dewa.
"BABANG SIWON SAYS URIN REAL VIBE KILLEEEEERRRRRRRR~"
"KILLEEERRRR KILLEEERRR KILLEEERRRRRRR"
"MWHWGTQGWVWHGWWGCWGBWGE MINE MINE MINE MINE ASHEQ ASHEQ"
Oke jdi buat kelean yg ngira yn teh waras.
Selamat anda salah besar :). Bikos yn sama ae kelakuannye kek curut curut enceteh yg laennye.And pas yn mo ngelanjutin nyanyi lage, eh ternyate minyaknye dah panas duluan. Ye langsong ae dia cemplungin tuh ayam ke dalem kolam minyaknye.
Namun naasnye pas ae abis tuh ayam nyemplung ke minyaknye, yn malah dicipok manja dong ma minyaknye. Klo minyaknye dingin kek atinye si doi mah kgk pape, lah ini minyaknye puanasnye naujubilah kek omongan tetangga ye sakit bro.
"Anjir kalem dong lur gosah keroyokan segala gw tau klo gw teh cans tpi klo mo minta tanda tangan ma poto tar ae klo kelean dah dinginan" wokeh sip ini yn dah kgk waras tingkat kabupaten ampe minyaknye ge dianggep fans.
Kek kelean tiap jalan trus ade rumput yg tinggi nah mesti pade lu salamin kan, pura puranye kek fans gitu dah.
Tenang ae author ugha begitu koq :")
KAMU SEDANG MEMBACA
ᵀʷᵉⁿᵗʸᴼⁿᵉ ᴴᵘˢᵇᵃⁿᵈˢ?
FanfictionUdah keterima jdi member nct eh malah dinikahin ma 21 cogan,rejeki nomplok awokawok -Yn kiyut beud njir mana tuh badan aduhai -nct bahasa non baku swearing dll nih cerita aslinye di akun author yg nufakim. cmn gegara wattpad tetiba ngehianatin autho...