fourteen

35 6 0
                                    

Abis semwanye dah siap, mereka langsong rebahan, goleran, duduk duduk manja, kejar kejaran and nyemil nyemil ditaman belakangnye mereka.

And sekarang mereka lgi nikmatin udara sambil nyanyi nyanyi dengan mark yg maenin gitarnye. Mereka nyanyi ganti gantian and kadang echan jdi backsound nye, icung ngetok ngetokin gelas pake sendok and dery kadang geplakin palanye kun buat ceritanye jdi kendangnye tpi sayangnye kgk ngehasilin bunyi yg ade malah ngehasilin benjol.

sekarang gantiannye yn yg nyanyi, dianye nyanyiin lagunye michael jackson the way you make me feel. And bikos ntuh lagunye michael jackson,jiwa fanboy nye echan langsong bergejolak dung ye otomatis dia ikutan nyanyi.

"THEY WAY YOU MAKE ME FEEL~ HEE HEEEEEE" echan nyanyi pake volume kuenceng beud and auto ngedance ugha dia. Tpi pas dia pen gaya gayaan ngelakuin moonwalk, malah kesandung kakinye lucas and jatoh dah dia dengan dramatiknye.

And selese nyanyi, mereka langsong baksu jjak jjak jjak buat suara merdunye yn.

"Fix tuh lagu bakal jdi kaporit gw" -mark

"Enak kan?OH jelas dung lagunye michael jackson gituloh" -echan

"Kasih tao gw tar judulnye" -dodoy

"Buat ape?" -Yn

"Palingan ugha mo dicover" -icung

"Weh abang ikutan klo gitu" -taeil

"Tenang ae tar duet kita" -dodoy

And abis tuh mereka lanjot nyanyi nyanyi dikebon eh taman belakang sambil ngemil ampe malem. And pas mereka selese nyanyi dilagu terakhir, tetiba ade yg naro duid didepan mereka mane cmn goceng lgi.

And pas mereka liat sape yg ngasih duidnye, eh ternyate ntuh managernye mereka dung. "Tenang ae kelean dah cocok kok buat ngamen di isac"

"Weh boljug tuh mayan sawerannye tar" -yangyang

"Hooh, eh tpi gw numpang rebahan ae klo di isac" -atuy

"Sianjir, eh btw ade perlu ape mbah kemari?" -Ten

"Mbah pala mamak kao botaq! Masih muda gini dibilang mbah, btw jdi gw kemari mcn mo tanye kelean kgk ade niatan liburan kemane gitu mumpung libur sebulan neh" -manager

"Ade sih tpi kemane?" -Jahe

"Ke tempat gw ae" -joni

"Bosen gw dah kesono berkali kali" -mark

"Ketempat yn ae" -yn

And abis yn bilang begitu, mereka semwa langsong ngeliat kearah yn and auto gedebuk cinta lagi mereka pas liat muka yn yg syanteq. Jdi mereka yes yes ae lgi pula mereka ugha pen beud ke indo lagi.

"Oke besok kelean berangkat, jdi malem nih kelean packing ae dulu oiye ma disono kelean bebas mo bikin vlog ape ae" -manager

"Bikin pideo porno ugha boleh?" -Ten

"HEH! YE KGK LAH" -manager

"Yaelah" -ten

Abistu mereka siap siap bubarin diri buat packing tpi berenti pas denger suara managernye, "Eeehhhh belom selese gw ngomongnye" and ntuh bikin mereka auto nengok balik kearah managernye.

"Ape lagi sih bang?" -Uwu

"Itu jejak kaki kalian ketinggalan" -manager

And abis managernye mereka bilang begitu, curut ensiti seketika pade nyebutin hewan dikebon binatang dengan berjamaah and dipimpin oleh bapak tiway. Trus abis mereka puas nyebutinnye, mereka lanjut langkah tegak maju jalan ke dalem dorm.

ᵀʷᵉⁿᵗʸᴼⁿᵉ ᴴᵘˢᵇᵃⁿᵈˢ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang