Yn ngebungkuk sambil ngucapin 'makaseh wahai pens pens buluq gw' trus galama abis yn ngomong makaseh,nyai suman dateng dah nyamperin yn.
"Nah liat pan anak bontot aye nih multi-" belom ge nyai suman selese ngomong eh dah disamber ae ma cabe lima rebuannye eksoh,"MULTI TALENAN!" Kate baekhyun yg sebenernye sih lebih kek tereak ketimbang ngomong.
"MULTITALENTA BEGO" Kate ceye sambil ngejorokin baekhyun ampe nyungsep dah tuh bocahnye yg mane bikin baekhyun kgk terima,"YE SANTE NAPE YODA GOSAH JOROKIN EYQEH UGHA ANJER"
"HEH UDAH UDAH INI SAYA MO NGOMONG" -nyai suman
"Eh iye sok atuh mangga mangga" -baekhyun
"Mangganye pak 2 juta sekilo" kate icung yg sebenernye lebih ke bebisik gegara kgk mao kedengeran nyai suman, tar klo kedengeran kan berabe bise jdi kgk gajian 10 taon lgi.
"Jdi gimane?anak bontot gw ini buagos kan suaranye, dia teh multitalenta gitu" -nyai suman
"Tros maksod nyai yn doang gitu yg multitalenan?berarti kite kgk dong nyai" kate baekhyun sambil ngedemo ke nyai suman. E sumpah nih anak dikit diki nyerocos ae dah.
"MULTITALENTA GOBLOQ ANYING DRI TADE DAH GW KASIH TAO UGHA! STRES GW NJIR MALAMA SATU GRUP MA ELU" -ceye
"Ye maap atuh beb" -baekhyun
"WOEY DIEM NAPE JAN NYEROCOS BAE! INI ANAK BONTOT GW CAPEQ BEDIRI TEROS" -nyai suman
Semwa nye seketika kicep
Semut kondangan dipojokan kicep ampe dangdutnye auto dicancel.
Jangkrik yg tdinye mo ngekrik langsong diem seribu bahasa.
And yn cmn diem sambil ngedip ngedipin matanye yg mane bikin semwa orang yg ade dintuh ruangan jdi seketika bucin.
"Yn sekarang boleh ganti baju buat acara pernikahannye gih pegi ganti ma oppa yg laen" kate nyai suman ke yn yg mane bikin yn ngangguk tros nyamperin member enceteh yg lgi pade lesehan sambil ngebentuk lingkaran lengkap dengan makanan ditengahnye and galupa ade sepatunye lucas disamping mereka buat nadahin sape tao ade orang yg ngasih duid pas ngelewatin mereka.
"Ututututu sini sini sweetheartnye oppa ten, ayo kite ganti bareng" kate ten sambil ngasih kode ke yn buat nyamperin dia.
"HEH APA APAAN LU YE! YN NTUH CIWI KITE BERSAMA JAN MARUQ LU CABE BANGKOK KW! MENDING LU NGERUMPI SONO DIPOJOKAN MA GENG CABE LU" -yuta
"Lah emang geng cabenye si ten sape tuy?" -Tiway
"Sape lgi klo bukan mba baekie ma tante heechulie" -yuta
"HEH MIRROR! LU NDIRI UGHA CABE IMPOR DRI OSAKA" -ten
"WOEY ELAH PUNYE CALON LAKI DEMENNYE GELUD BAE! CEPETAN BANGUN LU PADE TRUS GANTI BAJU" tereak yn yg mane bikin curut enceteh pade jantungan and auto kocar kacir pegi ketempat ganti baju.
Tpi galama lucas lari lgi ke tempat mereka duduk tadi buat ngambil sepatunye yg setengah penuh ma duid dri idol laen yg miriz liat curut enceteh,"SEPATU GW KETINGGALUN ANYING" abis ngambil sepatunye, bukannye dipake eh malah dikantongin dong trus lari ketempat ganti baju lgi.
"Punye laki gini amat dah" kate yn sambil jalan ketempat ganti buat make gaun pernikahannye ntar.
And mereka gabutuh waktu lama ampe curut enceteh keluar atu atu kek semut kondangan and jalan ke altar. Ye untung mereka nyiapin altar nye panjang kali lebar klo kgk kan berabe kudu desek desekan ngantennye.
Keluarga yn yg di indo ugha ade di pidio kol yg ditampilin dilayar guede segede omong kosongnye echan.
And galama yn keluar dri ujung ruangan pake baju pengantin cuanteq beud. And dibelakangnye ade uke ukenye curut eksoh pake dress jdi bridesmaidnye yn.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᵀʷᵉⁿᵗʸᴼⁿᵉ ᴴᵘˢᵇᵃⁿᵈˢ?
FanfictionUdah keterima jdi member nct eh malah dinikahin ma 21 cogan,rejeki nomplok awokawok -Yn kiyut beud njir mana tuh badan aduhai -nct bahasa non baku swearing dll nih cerita aslinye di akun author yg nufakim. cmn gegara wattpad tetiba ngehianatin autho...