Daha sonra kahveleri biter ve sahilde yürümeye başlarlar. Ve Hande'ye o sırada birinden mesaj gelir. Hande hemen panikler ve Kerem'in yanından hiçbir açıklama yapmadan gider. Kerem Hande'nin bu hareketine aslında biraz bozulmuştur.
Acaba Hande'ye gelen mesaj kimdendi...
Hande'ye gelen mesaj Gamze'dendi. Mesajta
“ Hande acilen bize gelmen gerekiyor. Mavi'nin eli kapının arasında kaldı ve çok fazla kanıyor. Caner de şuan şehir dışında. Lütfen çabuk gel ”
Hande mesajı görünce çok paniklemişti. Kerem'e birşey diyemeden ordan ayrılmak zorunda kaldı. Hızlıca Gamzelere geldi Mavi'nin eli çok fazla kanıyordu.
Hande:Ablaaa
Diye bağırdı
Gamze:Hande sonunda geldin. Sen mavi'yi al , arabaya geç. Bende çantamı alıp geliyorum
Hande:tamam abla . Sen sakın ol
Hande hemen arabaya geçti. Mavi hâlâ ağlıyordu. Birkaç dakika içinde Gamze'de geldi ve hemen yola çıktılar. Yaklaşık yarım saat sonra hastaneye gelmişlerdi. Hemen doktorun yanına geçtiler. Doktor Mavi'ye pansuman yaptı . Ve korkulacak birşey olmadığını söyledi . İkiside rahatlamıştı .
Hande:Abla nasıl oldu?
Gamze:Ben mavi'nin yemeğini hazırlamaya gittim. Sonra mutfaktayken mavi'nin aglamasını duydum. Hemen yanına gittim, zaten gittiğimde eli kanıyordu. Bende anlamadım açıkçası.
Hande:Neyse artık olan oldu.
Gamze: Aynen yapıcak birşey yok.
Birlikte Gamzelerin evine geçerler. Sonra Hande'nin aklına kerem gelir.
Hande:Off ben kerem'e de hiçbir şey demeden gittim. Kesin yanlış anladı.
Gamze:Sen keremle miydin ki ?
Hande:Ever biraz kafede sohbet ettik sonrada sahilde yürüyüşe çıkmıştık.
Gamze:Anladım. İstersen sen bı ara.
Hande:Aynen ben bi arayayım
Hande bahçeye çıkıp keremi arar. Kerem telefonu açar.
Hande:Merhaba Kerem
Kerem:Merhaba Hande. Bir mesaj geldi ve apar topar gittin kötü birşey değildir umarım.
Hande:Evet, çok üzgünüm gitmek zorunda kaldım. Kusura bakma.
Kerem: Sorun değil
Aslında kerem içten içe bozulmuştur ve hande'nin neden giitigini çok merak ediyordur. Ve sormaya karar verir.
Kerem: Hande eğer özel değilse mesaj kimdendi ve ne yazıyordu. Tabi eğer özelse ve soylemek istemezsen anlarım. Nede olsa henüz yeni tanıştık.
Hande:Yok özel değil ama sanırım telefonda anlatmak biraz zor olur çünkü baya uzun.
En iyisi sen akşam bana yemeğe gel ben sana akşam yemekte anlatırım. Tabi eğer müsaitsen.Kerem:Elbette gelmek çok isterim.
Hande:O zaman akşam saat 19.00 da bendesin.
Kerem:Orda olacağım. Görüşmek üzere.
Hande: Görüşmek üzere.
Hande Keremi yemeğe davet etmiştir ama ne yapacağını bilmiyordur. Hemen Gamzeyle ve Maviyle vedalasir. Evine geçer.
Hande:Ee ben Kerem'i çağırdım ama ben akşam ne yapicam acaba dışardan mı söylesem.
Yok ya öyle de olmazki.Ve en sonunda mutfağa girip kendi yapmaya başlar ama pek başarılı olamaz. Etrafta baya dağılır. En sonunda böyle olmayacağını düşünür ve Gamze'yi arar.
Hande:Gamze ben Kerem'i akşam yemeğe çağırdım ama hiçbir şey yapamadım. Acaba sen bana mı gelsen birlikte yaparız.
Gamze:Hande şu an gerçekten oraya gelemiycem. Acaba ben sana telefonda anlatsam sende öyle mi yapsan?
Hande:Tamam o zaman ben önce burayı toplayayim daha sonra seni ararım.
Hande önce etrafı toplar. Daha sonra dışarı çıkar alışveriş yapıp eve döner. Hemen Gamze'yi arar.
Hande:Alo Gamze ben şimdi etrafı topladım. Alışverişi de yaptım. Ama bir sorun var.
Gamze:Ne sorunu ?
Hande:Ben Kerem ne sever bilmiyorum ki.
Gamze:Ben senin bilmediğini tahmin ettim ve biraz araştırma yaptım. Bulduğum bilgilere göre Kerem iskenderi çok seviyor .
Ama tabi senin bunu evde yapman baya zor .
O yüzden başka şeyler yapicaz.Hande:Tamam o zaman başlayalım.
Ve Gamze anlatmaya başlar. Başlarda işler biraz zor olsada sonradan düzelir ve Hande yaklaşık bir saate çok güzel yemekler yapar.
Gamze:Evet yemekleri hallettin şimdi sen git masayı hazırla. Bende mavi uyandı ona bir bakayım.
Hande:Tamam sen maviye bak. Öp benim yerime tetesini.
Gamze:Tamam hadi görüşürüz.
Hande: Görüşürüz
Gamzeyle vedalasir ve masayı hazırlar. Daha sonra odasina geçip hazırlanmaya başlar. İçinde çok büyük bir heyecan vardır. Bunun nedenini pek anlamaz ve hazırlanmaya devam eder.
Daha sonra kapı çalar gelen Kerem'dir.
Devamı sınır dolunca