Kerem:Bence sen bugün burda kal.
Hande:Hım bı düşüneyim.
Kerem:Bence kalmalisin.
Hande:İyi peki kalıyorum.
Devamı sınır doluncaaaa
Hande:O zaman ben bir kahve yapayım sende bizim için film seç nasil fikir?
Kerem:Bence çok iyi fikir ben film seçiyorum o zaman.
Hande mutfağa gider ve kahveleri yapar. Kerem'de içerde film seçiyordur. Hande ve elinde kahvelerle içeri geçer.
Hande:Aşkım kahveler hazır sen seçtin mi filmi?
Kerem:Seçtim birtanem.
Hande:Ee ne seçtin?
Kerem:Bence izleyince görürsün.
Hande:İyi peki madem.
Birlikte sarılarak filmi izlemeye başlarlar.
(Film=Titanik)
Ve işte o meşhur Titanik sahnesi gelir. ( Bilmeyenler için hani şu gemide arkadan sarılıp kollari iki yana açıyorsun ya işte o sahne)
Evet işte bu sahne
⬇
Hande bı anda kereme döner , aynı şekilde Kerem'de Hande'ye bakıyordur. Birden Hande keremin dudaklarına küçük bir öpücük bırakır 👻
Kerem karşılık verir ve oda Hande'yi öper. Daha sorna birlikte filmi izlemeye devam ederler. Film bitince birlikte yatmak için keremin odasına çıkarlar. Çok güzel bir gece geçirirler.(Şimdi siz diyeceksiniz ki Hande hani geçen keremle yatmak istemiyordu ama demekki artık istiyor 🤭)
Sabah ilk olarak kerem kalkar. Daha sonra handeyi kaldırır ve birlikte sete giderler. Yarın çekimler için Nevşehir (Kapadokya'ya ) gideceklerdir. Tüm ekip çok heyecanlıdır. Hande'nin çekimlerinin çoğu tamamlanır ve ara vermek için karavana geçer o sırada aklına gamze gelir kaç gündür onla konuşmuyordur. Hemen Gamze'yi arar.
Hande:Alo abla napiyorsun.
Gamze:İyiyim canım sen ne yapıyorsun.
Hande:Bende iyiyim. Kusura bakma kaç gündür ariyamadım.
Gamze:Yok canım ne kusuru.
Hande:Ee sana birşey söylemem gerekiyor.
Gamze: Noldu kötü birşey değildir umarım.
Hande:Hayır tam tersi çok iyi bir şey.
Gamze:Eee artık soyliyecek misin?
Hande:Söylüyorum hazır mısın ?
Gamze:Hande çatlatma insanı da şöyle artık.
Hande:Biz keremle sevgiliyiz.
Gamze:Hande ne diyorsun sen . Ne zaman oldu. Bana neden haber vermedin. Başka kim biliyor.
(Siyahla yazdığım yerde gamze soruları hızlı hızlı soruyor.)
Hande:Abla bı sakın ya.
Gamze:Nasıl sakın olayım ya ben kaç haftadır bu anı beklemiştim.
Hande:Ooff abla ya.
O sırada Hande'yi sete çağırırlar.
Gamze:Ne of abla yaa.
Hande:Neyse beni şimdi setten çağırıyorlar ben işim olmazsa akşam sana gelip herşeyi anlatırım.
Gamze:İyi peki madem.
Hande:Ha bu arada Mavi'yi benim yerime öper misin?
Gamze:Tamam tatlım. Görüşürüz ❤️
Hande: Görüşürüz.
Hande sete geçer ve kalan son sahnelerini çeker. Kerem de bu sırada Hande'yi izliyordur. (Hande'yi izliyordur derken yani o sahne çekerken bir köşede onu izliyor.)
Tam son sahneyi çekerken Hande'nin gözü bi anda kereme kayar. Kerem o kadar güzel bakıyordur ki Hande ona bakmaktan sözleri unutur.
Yönetmen bı anda...
Yönetmen:Hande kendine gel noluyor. İstersen bı ara verelim.
Hande: Kusura bakmayin bı an dikkatin dağıldı .
Der ve karavanina geçer. Kerem'de handenin peşinden gider. Kerem karavanin kapısını çalar ve içeri girer.
Kerem:Birtanem noldu niye sözleri karıştırdın. Sen hiç bir zaman sözleri karıştırmazsin ki .
Hande:Evet karıştırmam ama senin yüzünden karıştırdım.
Kerem :Ne benim yüzümden mi ben ne yaptim ya ?
Hande:Bana öyle güzel güzel bakınca dikkatimi dağıttın.
Kerem:Ya gerçekten güzel mi bakıyorum.
Hande:Hemde çooookkkk😍
Hande'yi tekrar sete çağırırlar.
Hande:Sen gelmiyorsun kerem sonra sana bakmaktan sözleri karıştırıyorum.
Kerem:İyi peki madem ben seni burda bekliyorum.
Hande sahneyi çekmek için gider kerem'de karavanda Hande'yi bekliyordur.
Devamı sınır doluncaaaa.....
Yorumlarda düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın. Düşüncelerinizi merak ediyorum ve son olarak eğer beğendiyseniz oy atmayı da unutmayın. ❤️❤️❤️❤️❣️❣️💕💕
Herkese bol edserli bol hankerli günler diliyorum. 👻🤟🏻
(Sçk bilgi)
Bu arada edser ayrılığı fazla uzun sürmeyecek o yüzden uzulmenize gerek yok . Diziyi televizyondan izlemeye de özen gösterirseniz çok sevinirim.Bundan sonra her bölüm sonu öğrendiğim sçk bilgilerini sizlerle paylaşıcam. Kaynaklarım da baya güçlü bu yüzden bana güvenrbilirsiniz.
Sçk bilgi paylaşmaya devam edeyim mi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim.
Neyse ben baya çok konuştum size iyi okumalar..... 💖💖💖📖📖📖