Kerem:İlk olarak bu seni aslında hiç ilgilendirmez ama şunu soyliyeyim o dediğin kişi benim herşeyim.
Serenay sinirle karavandan çıkar. Giderken de tehditler savurmaya başlar.
Serenay:Siz görürsünüz tüm herkes ögrenicek. Sizi bitiricem.
Devamı sınır doluncaaaa
Serenay hemen gidip magazinden bir arkadaşını arar. Arkadaşı telefonu açmaz. Serenay iyice sinirlenir. Daha sonra setten ayrılır. Hande ve kerem hala karavandadir.
Kerem:Hande çok üzgünüm gelip sana bir sürü şey söyledi.
Hande:Önemli değil sevgilim.
Kerem:Hande sen o kadar iyi birisinki, melek gibisin.
Hande:Ya çok teşekkür ederim de o nerden çıktı?
Kerem:Baksana eski sevgilim gelmiş sana neler diyor ama sen yinede böyle sakın kalabiliyorsum.
Hande:Kimse benim umrumda değil sevgilim. Yeterki sen yanımda ol.
Kerem:Ben hep senin yanındayım.
Hande:Kerem ben akşam ablama gidicem acaba sende mi gelsen?
Kerem:Bilemedim ki şimdi sizin abla kız konuşacaklarınız vardır , ben rahatsız etmeyeyim.
Hande:Bence sen konuşacaklarımızı çok iyi biliyorsun ve tabiki rahatsız etmiş olmassin.
Kerem:İyi o zaman sen öyle diyorsan. Ama biz yinede bı Gamze'ye haber verelim benim geleceğimi.
Hande:Tamam sen bilirsin. Ben ariyayim.
Hande Gamze'yi arar.
Hande:Alo abla napiyorsun.
Gamze:İyiyim canım sen ne yapıyorsun.
Hande:Bende iyiyim şey dicektim biz akşam sana gelicez de.
Gamze:Biz derken ablacım.
Hande:Keremle ben. Ee tabi sen de müsaitsen.
Gamze:Tabiki müsaitim bekliyorum o zaman akşam.
Hande: Tamam abla görüşürüz.
Gamze: Görüşürüz canım.
Hande telefonu kapatır ve kerem'e döner.
Kerem:Ee ne diyor.
Hande:Akşama bizi bekliyor.
Diyip kereme sarılır kerem'de Hande'ye sarılır. Daha sonra akşam olur ve birlikte gamzelere doğru yola çıkarlar.Gamzelere gelir ve kapıyı çalarlar. Gamze ve Caner kapıyı açar.
Gamze: Hoşgeldiniz bizde sizi bekliyorduk.
Hande ve kerem:Hoşbulduk.
Caner:Ee kapıda kaldınız geçelim içeri.
İçeri geceler ve otururlar.
Birlikte sohbet etmeye başlarlar.Gamze:Ee kerem handeyle nasıl sevgili oldunuz.
Kerem:(utanarak) ııı şey
Hande:Abla ben sana sonra anlatırım ne gerek var şimdi.
Gamze:İyi peki sen bilirsin.Ben bir kahve yapayım Hande sende gel yardım et bana.
Hande ve gamze mutfağa gider.
Gamze:Ee hadi çabuk anlat nasıl oldu.
Hande:Tamam anlatıyorum.
Hande tüm olanları Gamze'ye en ince ayrıntısına kadar anlatır.
Gamze:Ayy Hande bak gerçekten kerem sana çok değer veriyor her halinden belli. Sende onu çok fazla sıkma tamam mı .
Hande:Biliyorum abla zaten çok fazla sıkmiyorum onu .
Hep birlikte oturup sohbet ederler. Daha sonra hande ve kerem eve gider.(Hande kendi evine kerem kendi evine)
Sonra sabah olur. Bugün çekimler için Nevşehir'e gideceklerdir. İkiside çok heyecanlıdır. Hande kalkar ve hazırlanmaya başlar. Ayni şekilde kerem'de . Daha sonra kerem Hande'yi evinden alır ve birlikte sete geçerler.
Devami sınır doluncaaaa
🤟🏻🤟🏻🤟🏻
Sizleri çok seviyorum. Dediğim gibi bundan sonra salı ve cumartesi yeni part aticam. Bu arada bugün fragman günü büyük ihtimalle gelicek çünkü admin Twitter da salı gelir yazmıştı her neyse eğer bugün gelirse iki fragmanı da izleyip sizlerle bölüm fragman analizi yaparım belki.👻👻👻
Herkese bol edserli bol hankerli günler diliyorum.❤️❤️❤️