HANKER hayali sahne 7

829 42 3
                                    


Ve kerem telefonu kapatır. Aradan 1 hafta geçer ve artık set günü gelmiştir.Bakalim setin ilk günü neler olucak.

Devamı sınır doluncaaaa...

Setin ilk günü gelmiştir.
Hande Şahan erkenden kalkıp kahvaltısını yapıp hazırlanmıştır. Kerem'de sabah spora gitmiş,duş almış ve o da hazırlanmıştır.Kerem evden çıkarken Hande'yi arar

Kerem:Günaydın Hande

Hande:Günaydın kerem

Kerem:E şey diyecektim de ben eğer sete geçmediysen istersen ben seni alabilirim.

Hande:Henüz geçmedim sete eğer sana zahmet olmayacaksa sen bilirsin.

Kerem:Yok ya ne zahmeti. O zaman sen hazırlan ben yarım saate gelip alırım seni.

Hande:Ben zaten hazırım seni bekliyorum. Görüşürüz.

Kerem:Tamam görüşürüz.

Kerem yola çıkar ve yarım saat içinde Hande'nin evinin önüne gelir. Kerem arabadan iner ve hande'nin evinin kapısını çalar . Hande kapıyı açar.

Kerem: Günaydın Hande hazırsan çıkalım istersen.

Hande:Günaydın ,ben hazırım çıkalım o zaman .

Birlikte yola çıkarlar yolda biraz sohbet ederler.

Kerem:E heyecanlı mısın?

Hande:Tabiki çok heyecanlıyım.
Sonuçta yeni bir iş , yeni arkadaşlar, yeni dostluklar. Sen peki heyecanlı mısın?

Kerem:Yani aslında ben çok da heyecanlı değilim. Ama dediğin gibi yeni iş ,yeni arkadaşlar bakalım bize neler getiricek hayat.

Hande:Bakalım neler getiricek. Gerçi bence çok güzel şeyler getirecek ama Sence ?

Kerem: Bencede çok güzle şeyler getiricek.

(Kerem sessizce hatta seni getirdi bile der )

Hande:Birşey mi dedin.

Kerem:Hı yok birşey ya birşey demedim .

Hande:Ben yanlış anladım o zaman neyse.

Daha sonra yaklaşık 1.30 saatlik yolculuğun ardından sete varırlar. İlk önce herkes tanışır.
Daha sonra çekimlere başlarlar. İlk gün çekimleri çok yoğun sürer. Hande ve kerem nerdeyse nefes almaya bile fırsat bulamazlar. Set akşam saat 18.00 gibi biter. Hep birlikte ortak karavana oturmaya geçerler.

Hande:Ya ben diyorum ki acaba ekipce bir yere mi gitsek ,hem birbirimizi tanıma fırsatımız olur.

Kerem:Bence çok iyi fikir. Kimler geliyor o zaman?

Bige:Bence çok güzel fikir.

Herkes:Bencede güzel fikir.

Hande:Ee o zaman gidiyoruz.

Hep birlikte bir yerlere gider ve otururlar .Hande ve kerem yan yana oturuyorlardır. Daha sonra yaklaşık 2 saat kadar otururlar ve sonra kalkarlar. Kerem Hande'yi eve bırakır. Hande akşam biraz icmistir ve sarhoştur. Kerem onu evde öyle bırakmaya içi el vermez . Ve oda içeri girer Hande'ye kahve yapar . Hande kahveyi içer ama hala ayılamamıştır. Kerem onu odasına çıkarır ve birlikte duşa girerler.

(Tabiki kıyafetleriyle fesat düşünmeye gerek yok)

Hande:Kerem sen ne kadar yakışıklısın ya

(Kerem çok şaşırır)

Kerem:Hande iyi misin?

Hande cevap vermez. Birlikte duştan çıkarlar. Kerem Hande'nin ıslak üstünü değiştirir.

(Çok fesat düşünmeyin)

Daha sonra handeyi yatırır ve aşağı iner . Kendi de koltukta uyuya kalır. Sabah olur ve Hande kendine gelir. Uyandığında üstüne ve çok şaşırır.

Hande: Benim üstünü kim değiştirdi yaa

Daha sonra Hande'nin aklına dün gece keremle eve geldikleri gelir. Ve yavaş yavaş herşeyi hatırlar . Tabiki kerem'e söyledikleri de

Hande:Ah Hande ah niye o kadar içiyorsun ki.

Hande aşağı iner ve Kerem'i koltukta uyurken görür. Yanına gider. Kerem yavaş yavaş uyanır.

Kerem:Günaydın Hande

Hande: Günaydın. Kerem ben sana birşey sorucam dün gece ne oldu?

Kerem: Merak etme aramızda hiçbir şey olmadı. Sen biraz fazla baygındın, bende sana kahve yaptım ama sen yinede ayilmayinca, duşa girdik.

Hande:ıı o zaman  şey üstümü de sen değiştirdin?

Kerem:Yani kusura ıslak ıslak yatsan hasta olucaktın.

Hande:Son olarak ben acaba ne saçmaladım?

Kerem:Yani aslında çok saçmalamadin sadece “sen ne kadar yakışıklısın” dedin o kadar.

Hande utanır ve  biraz kızarır.

Devamı sınır doluncaaaa...










HANKER HAYALİ SAHNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin