HANKER Hayali sahne 6

866 38 8
                                    

Bakalım Hande Gamze'ye ne cevap vericek ..

Devamı sınır doluncaaaa

Hande:Yani aslinda bilmiyorum tam olarak sanırım ona karşı birşeyler hissetmeye başladım.

Gamze:Tamam neyse dur sen bu gece bende kal. Akşam kerem falan gittikten sonra Caner falan uyur sen bana en baştan anlatırsın. 

Hande:Tamam abla.

Daha sonra aşağı inerler. Caner ve kerem film izliyordur. Onlarda kerem ve Canere katılır.
Saat 22.00 dır.

Kerem:Ben artık kalkayim.Hande eğer istersen senide eve bırakayım.

Hande:Gerek yok ya ben bugün burda kalicam.

Kerem:Tamam o zaman size iyi akşamlar.

Gamze,Hande ve Caner : iyi akşamlar.

Daha sonra gamze ve Hande mutfağa geçer.

Gamze:Şimdi Caner birazdan yatar o zaman sen herşeyi en baştan anlatırsın.

Hande:Off tamam abla ya.

Sonra içeri geçerler biraz otururlar.

Caner: Ben artık yatıyorum sizede iyi oturmalar hanımlar.

Gamze:İyi geceler aşkım.

Hande:İyi geceler Caner

Caner:Sizede tekrardan  iyi geceler hanımlar.

Caner yatmaya gider ve Hande Gamze'ye herşeyi baştan anlatır.

Hande:İşte böyle abla ben de hala ona karşı ne hissediyorum bilmiyorum.

Gamze:Tamam ıı ben bunu düşüneyim emin olman için yardım edicem sana.

Hande: Tamam abla

Gamze:Şimdi sen senaryoyu kaçıncı bölüme kadar okudun?

Hande:15. bölüme kadar okudum ben.

Gamze:Tamam. Peki kaçıncı bölümde öpüşme sahnesi falan var.

Hande:İlk bölümde var ama konuyla ne alakası var anlamadım.

Gamze:Tamam çok iyi o zaman. Şöyle şimdi o öpüşme sahnesinde Kerem'e karşı neler hissettiğine bakicaz.

Hande:Tamam çok güzel bir plan bence. Çok teşekkür ederim abla.

Gamze:Rica ederim sonunda o 1.71'den kurtulduk ya.

(1.71 Hande'nin eski sevgilisi Murat)

Hande:Of abla ya şimdi hiç onun hakkında konuşmayalım.

Gamze:Tamam tamam neyse ben yatıyorum sende istediğin zaman yatarsın.Hadi iyi geceler .

Hande:Bende yatayım o zaman. Sanada iyi geceler.

Herkes yatar. Hande sabah erkenden kalkmış kahvaltı hazırlamaya başlamıştı .
Daha sonra Gamze'de uyandı ve Hande'nin yanına gitti.

Gamze:Günaydın

Hande:Günaydın abla.
Abla benim bugün birkaç işim var ben size kahvaltı hazırladım kendimde birşeyler atıştırdım. Birazdan çıkarım ben.

Gamze:Tamam tatlım sen nasıl istersen. Kahvaltı için teşekkürler çok güzel görünüyor.

Hande:Afiyet olsun hadi ben çıktım.

Hande Gamze'lerden  çıkar ve evine geçer. Daha sonra Kerem'i düşünmeye başlar. Kerem'de evde Hande'yi düşünüyordur. Kerem'in bu düşünceli hallerini bölen telefonun çalması olur.

Kerem:Alo efendim anne.

Çiğdem: Nasılsın oğlum ne yapıyorsun.

Kerem:iyiyim anne sen napiyorsun.

Çiğdem:Bende iyiyim arayıp bi yeni işini ve partnerini sorayım dedim de .

Kerem:Anne hiç merak etme iş gerçekten çok iyi. Partnerim de zaten çok iyi,anlayışlı, güzel biri tam senin istediğin gelin modeli.

Çiğdem:İyi iyi en yakın zamanda tanışırız o zaman. Nede olsa 2 hafta sonra İstanbul'a geliyorum. Sizin set ne zaman başlıyor.

Kerem:Anne İstanbul'a geleceğini bilmiyordum. Neyse set 1 hafta sonra başlıyor.

Çiğdem:Tamam oğlum neyse hadi görüşürüz.

Kerem: Görüşürüz anne.

Ve kerem telefonu kapatır. Aradan 1 hafta geçer ve artık set günü gelmiştir.Bakalim setin ilk günü neler olucak.

Devamı sınır doluncaaaa...

HANKER HAYALİ SAHNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin