Kerem:Yani aslında çok saçmalamadin sadece “sen ne kadar yakışıklısın” dedin o kadar.Hande utanır ve biraz kızarır.
Kerem:Ya neden utandin yoksa gerçekten yakışıklı değil miyim?
Hande:Yok canım çok yakışıklısın.
Kerem: Teşekkür ederim ama sende çok güzelsin.
Hande:Ya Kerem ben sana şımarma potansiyelimi soylemistim.
Kerem: Biliyorum ama gerçekleri söylüyorum.
Hande:Bence bu kadar yeter ben kahvaltı hazırlayayım sonra da sete geçelim.
Kerem: Haklısın yoksa sete geç kalicaz.
Hande kahvaltıyı hazırlar ve birlikte kahvaltı ederler. Sonra birlikte evden çıkıp sete giderler .
Hande:Günaydın herkese
Bedo:Günaydın Hande Hanım
Kerem:Günaydın
Ekip:Günaydın kerem bey
Sonra set başlar. Hande bugün çok heyecanlıdır çünkü bugün öpüşme sahnesi vardır.
Yönetmen:Hande ,Kerem set hazır sizi bekliyoruz .
Hande ve kerem çekim yerine geçer. Ve işte o an
Yönetmen:Üç iki bir kayıt.
Ve öpüşme sahnesi çekilir. Hande sahne biter bitmez karavana geçer. Kendini çok mutlu, huzurlu ve aşık hissediyordur. Hemen Gamze'ye mesaj atar. Gamze mesajı görünce hemen Hande'yi arar.
Hande:Abla napiyorsun?
Gamze:İyiyim iyiyim de sen onu boşver neler oldu ne hissettin onu anlat.
Kerem'de handeyle konuşmak için karavanina gidiyordur. Tam karavanin önünde konuşmaları duyar ve dinlemeye karar verir.
Hande:Onu öpünce böyle içim kıpır kıpır oldu. Çok mutlu ve huzurlu hissetim kendimi. Bide çok aşık hissediyorum.
Gamze:Hande sen aşık olmuşsun.
Hande:Abla öyle mi diyorsun.
Gamze:Öyle demekle kalmıyorum kesinlikle sen aşıksın diyorum.
Hande:Ee şimdi ne yapicam ben
Kerem hala karavanin önünde Hande ve Gamze'yi dinliyordur.
Kerem Hande'nin söylediklerine hem çok şaşırmış hemde çok sevinmiştir. Çünkü o da Hande'yi seviyordur ama söyleyemiyordur.Gamze:Şey yap Kerem'e biraz daha yakın davran ve onunla zaman geçirmeye çalış.
Hande: Tamam abla
Arkadan Hande'yi sete çağırırlar. Kerem bunu duyar duymaz hemen karavanin önünden ayrılır.
Hande:Abla şimdi beni setten çağırıyorlar. Ben seni akşam eve geçince ararım.
Gamze:Tamam canım görüşürüz.
Hande sete geçer. Kerem'in seti bitmiştir ama Hande'nin setinin bitmesini bekliyordur. Yaklaşık bir saat sonra Hande'nin seti biter. Hande Kerem'i görür.
Hande:Kerem sen niye gitmedin senin setin bitmedi mi ?
Kerem:Şey ya ben belki seni eve bırakırım diye düşünmüştüm.
Hande'nin aklına ablasının dedikleri gelir.
Hande:Ya çok teşekkür ederim. O zaman ben eşyalarımı alayım karavandan sonra arabaya gelirim.
Kerem:Tamam ben bekliyorum seni.
Hande karavandan eşyalarının toplar ve Kerem'in arabasının oraya gider. Kerem arabadan iner ve Hande'ye arabanın kapısını açar.
Kerem:Buyrun Hande hanım
Hande:Oo kerem bey teşekkür ederim.
Hande arabaya biner ve yola çıkarlar. Hande'nin evinin önüne gelirler. Kerem arabadan iner ve hande'nin evinin kapısının önüne gelir.
Kerem:İyi geceler Hande
Hande:İyi geceler kerem
Hande birden kendini tutamaz ve Kerem'in dudaklarını öper.
Kerem şok olur.Devamı sınır doluncaaaa...