HANKER hayali sahne 13

774 49 15
                                    

Hande:Sen gelmiyorsun kerem sonra sana bakmaktan sözleri karıştırıyorum.

Kerem:İyi peki madem ben seni burda bekliyorum.

Hande sahneyi çekmek için gider kerem'de karavanda Hande'yi bekliyordur.

Devamı sınır doluncaaaa.....

Hande'nin seti biter ve karavana gider kerem karavanda Hande'yi bekliyordur.

Kerem:Sonunda ya seni beklemekten ağaç oldum.

Hande:Öyle miiii?

Kerem:Yok birtanem şaka yaptım sadece ben seni bir ömür beklerim.

Daha sonra karavanin kapısı çalar .

Hande:Buyrun gelin.

Kapı açılır ve gelenn

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen

Ve gelen jhjhjhjhjhjh

Serenay'dır
(Serenay keremi eski sevgilisi)

Hande ve kerem şok olur .

Kerem'e bakarak

Serenay:Aşkım seni sette bı ziyaret edeyim dedim . Nasıl iyi düşünmüş müyüm?

Kerem:Serenay ne saçmalıyorsun sen ya biz ayrılalı tam 7 ay oldu.

Serenay:Ee ayrıldık diye sana aşkım diyemeyecek miyim?

Kerem:Serenay Allah aşkına bir git tabiki öyle birşey diyemezsin.

Bunlar olurken Hande şok içinde olanları anlamaya çalışıyordu. Daha sonra sessizliğini bozdu

Hande: Serenay birşey sorcam madem kereme geldin niye benim karavanimdasin. Lütfen çıkar mısın.

Kerem:Hande haklı Serenay niye handenin karavina geldin.

Serenay:Ee tabiki seni karavaninda bulamadım ve bende seni bulana kadar bi Hande'ye ugrayayim dedim.
Ha bu arada ancak kerem çıkarsa senin karavanindan çıkarım çünkü benim yanım keremin yani.

Kerem:Serenay artık çok saçmalıyorsun yeter artık bitti o iş. Ben artık seni sevmiyorum hatta birşey soyliyeyim mi ben seni hiç sevmemiştim.

Hande: Serenay artık lütfen çıkar mısın.

Bu sırada kerem Hande'nin kulağına eğildi ve

Kerem:Ben senden başka hiç kimseyi sevmedim ve senden başka hiç kimseye ait değilim.

Hande:seni çok seviyorum

Tabi Serenay konuşulanları duymadığı için kafayı yemişti .

Serenay:Siz ne konuşuyorsun aranizda söyleyin de bende bileyim.

Hande ve kerem aynı anda:Seni ilgilendirmez.

Serenay iyice sinirlenir ve keremin yanagini öpüp elini tutar.

Hande kendini tutamaz

Hande:kerem'e benden başka hiç kimse dokunamaz.

Diyip serenayi elini keremin elinden ayırır. Ve keremin elini kendi tutar.

Serenay:Kerem ne diyo bu ya siz onla birlikte misiniz?

Kerem:İlk olarak bu seni aslında hiç ilgilendirmez ama şunu soyliyeyim o dediğin kişi benim herşeyim.

Serenay sinirle karavandan çıkar. Giderken de tehditler savurmaya başlar.

Serenay:Siz görürsünüz tüm herkes ögrenicek. Sizi bitiricem.

Devamı sınır doluncaaaa

Bugün gaza geldim ve  yeni hikayeyi attım. 🤟🏻🤟🏻🤟🏻

Beğendiyseniz oylamayı unutmayın ❤️

Bu arada açık konuşucam ben nedense serenayi gerçekten çok itici buluyorum ve sevmiyorum. (Ee tabi sevmediğim için hikayede de serenayin kötü olması gerekiyordu) Siz tam tersi düşünüyor olabilirsiniz ama en azından fikrime saygı duyarsanız çok sevinirim. 🙃

Sçk bilgi
Aldığım birkaç duyuma göre selin ya 31 sonu ya da 32 ortası gibi diziden çıkıyor ama şuan senarist değişti yinede çok emin degilim. Ama sizler için araştırıp ögrenicem.

Bol hankerli ve edserli günler dilerim 💞💞💞💞💞

HANKER HAYALİ SAHNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin