Part 3

209 8 2
                                    

"Wauw Donna, gaat het wel, je ziet echt heel wit." vraagt Amber me na het 2e uur. Ik schud langzaam me hoofd. "Ik ga me ziek melden."

*bij donna thuis*

Ik pak mijn ipad en ren naar mijn bed, lekker pll marathon met justin bieber op de achtergrond. Ik pak halverwege een aflevering mijn telefoon en app Amber: " HEEII IK HEB T BESTE IDEE EVER!" Amber reageert gelijk " WAT DAN OMG!! " "Justin Bieber in pll aflevering 😍" Amber belt me daarna gelijk.
Amber: Holaaa
Ik: Whatsupp?
Amber: Donna je bent een genie
Ik: iknow
Amber: Nee even serieus, dits niet normaal. Gaat alles wel goed in dat hoofd van je?
Ik: Grappig hoor, ik ben wel slimmer dan jij
Amber: Correctie, het is jou
Ik: Amber je hebt geen idee waar je het over hebt, ik had het gewoon goed hoor.
Amber: Wist ik wel, ik wilde je gewoon testen.
Na een halfuur hangen we op omdat Amber weer naar de les moet.
Ik check me twitter, er zijn over tien minuten kaartjes te koop voor Justin Bieber concert in Nederland.
Ik ga rechtop zitten, nog 5 minuutjes wachten en dan kaartjes kopen.
TRING TRIIINGG. Ik word wakker van de deurbel, ik kijk hoelaat het is, SHIT IK HEB DE KAARTVERKOOP gemist😭.
Ik probeer via wedstrijden nog kaartjes te winnen maar dat lukt ook niet. Hij is mijn alles en nu mis ik zijn 2e concert ook al in Nederland. Waarom... ik ben klaar met alles.

Forever and always. Right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu