Ik loop terug naar mijn plek, naar Amber toe. Als ik daar eenmaal ben aangekomen zie ik Amber huilen. "Schat wat is er?" Ze veegt haar tranen weg "Niks, gewoon jaloers." Ik kijk in haar ogen en zie dat er meer is. "Amber, lieg niet, heeft iemand je pijn gedaan ofzo?" Amber knikt zachtjes. "Soort van, mama appt me net dat als ik nu niet naar huis kom, ik zelf maar terug moet zien te komen." Amber haar moeder mag Justin Bieber niet zo, ze vind hem een slechte invloed. " Ik app mijn moeder wel schat, no worries, je kan bij ons blijven logeren totdat je moeder gekalmeerd is." zeg ik nog om haar te troosten. Justin komt nu weer op " HELLO EVERYONE, NO MATTER WHATS GOING ON IN YOUR LIFE, EVERYTHING GOING TO BE ALRIGHT!" Hij zingt gelijk daarna "Be alright". Amber en ik zingen keihard mee en hij kijkt ons daarna recht in onze ogen. Gelijk daarna stopt hij en gebaart hij dat de muziek moet stoppen. Hij gebaart naar Amber dat ze op het podium moet komen. Amber kijkt mij vaag aan en loopt naar de bewaker toe. Hij brengt haar naar Justin.
Justin: Hoi, Hoe heet je?
Amber: Eh, ik heet Amber
Justin: Waarom zo shy?
Amber: Omdat ehh, Justin Bieber staat nu voor me, mijn leven staat voor mijn neus weetje...
Justin: Aah dat is echt lief *bloos*
Amber: ehh, sorry?
Justin: Dus, je vraagt je vast af waarom je hier staat he?
Amber knikt zachtjes
Justin; Nouu, ik zag jou en je vriendin Donna heel hard meezingen en je moest daarvoor al huilen, waarom?
Amber: nouu.... Dat liedje betekent heelveel voor Donna en mij. Dat liedje bracht ons samen en helpt ons door moeilijke tijden. Mijn moeder stuurde net dat ik niet meer thuis mag komen als ik hier nog blijf maar ik wil niet wel want ik hou van je. *bloos*
Justin: Nouu, ik weet niet of je naar meet and greet komt maar zorg dat je achteraan staat zodat we nog lang door kunnen praten...
JE LEEST
Forever and always. Right?
FanfictionDonna heeft een moeilijk verleden en weet daar na een lange tijd pas mee te leven. Als Justin zijn concert in Nederland is, komen ze elkaar tegen op straat.... Hij helpt haar en zij hem maar dan gaat het mis.