Part 8

138 5 2
                                    

"Omg Justin Bieber wil ons, twee rare nederlandse meiden, bij de Meet & Greet zien en met ons praten." Amber en ik blijven maar praten over hem als we in de rij staan voor de Meet & Greet. "Duurt wel lang dit he.." Amber word ongeduldig als we na een halfuur maar 3 meter zijn verplaatst. "Naja, het duurt inderdaad wel lang maar het is wel Justin Bieber dus het is het wachten wel waard." Ik heb gelukkig meer geduld.
*Half uur later*
We zijn nu wel meer opgeschoten. Nog maar 5 meiden voor ons. yesyesyes omg eindelijk gaan we Justin Bieber ontmoeten.
Als we eindelijk aan de beurt zijn, ziet justin er heel moe uit. Opzich snap ik dat wel maar alsnog, het is wel Justin Bieber. Amber vliegt hem om zijn nek en ik sta er zo stil bij. We maken een paar foto's en dan moeten wij eigenlijk ook gaan maar Justin wil nog met ons praten omdat hij dat beloofd had. Eenmaal in zijn kleedkamer aangekomen moet ik opeens huilen, hij is mijn idool,mijn wereld, mijn allesen hij wil met MIJ praten. Wie had dat gedacht? Amber verteld hem over haar verleden en over ze nu zit met Dylan. Justin zegt dat alles goed komt en kijkt mij dan lang aan, wachtend op een woord van mij maar ik durf niks te zeggen. Na een awkward stilte van 5 minuten zeg ik eindelijk : 'Hoi, ik ben Donna ' OMG IK SCHAAM ME DOOD!!! Ik heb de kans om met Justin Bieber te praten, verkloot ik het door dit te zeggen. Hij glimlacht en zegt 'Weet ik toch mop'. Ik bloos en lach. Justin stelt ons allerlei vragen en hij is zelf ook heel open over zijn verleden maar ik durf hem alsnog niks te zeggen over mijn vader dus dat hou ik een beetje stil. Toen vroeg hij hoe ik in contact kwam met zijn muziek. "Nou, een vriendin zei dat jou liedjes mij misschien konden helpen" heb ik gewoon eerlijk geantwoord. Natuurlijk wil hij weten waarmee ik hulp nodig had. Amber zag mijn oger steeds wateriger worden en zij vertelde mijn verhaal terwijl ik naar de wc ga om mijn makeup bij te werken. Als ik weer terug kom is Justin opeens weg en Amber kijkt me voorzichtig aan. Als ik wil vragen wat er is gebeurt springt Justin op mijn rug. "Meissie, Amber heeft mij alles verteld over vroeger enzo en je bent echt super sterk en super mooi en lief dus jij red je wel." Ik bloos : " thanks.... " OMG JUSTIN FREAKING BIEBER VIND MIJ KNAP!!! "Ik ga even naar de wc en daarna even Dylan bellen.." 

Amber is al een kwartier aan het bellen en dan opeens komt Justin dichterbij zitten. "Mijn mascara zit niet goed" zeg ik terwijl ik naar mijn jas loop om mijn mascara te pakken en bij te werken. Als ik me weer omdraai staat Justin heel dichtbij me. "Je hebt geen make up nodig, je bent perfect" Ahw zo iets liefs heeft nooit iemand tegen mij gezegd. Hij kijkt me heel lang in mijn ogen, ik sla mijn ogen naar de grond en hij legt zijn hand op mijn kin en tilt mijn hoofd weer op. Voor ik het weet staan we te zoenen. Amber kom helemaal blij binnen en ziet ons zoenen. Zachtjes loopt ze de badkamer weer in en probeert sneeky foto's te maken van ons.

Justin word gebeld en Amber komt gelijk daarna weer binnen. "En hoe was het met Justin” vraagt ze nieuwgierig. Ik kan haar niet vertellen dat we gezoent hebben want misschien verteld ze dat door en kom ik in het nieuws enzo. “Eh, het was gezellig, we hebben veel gepraat.” zeg ik nerveus. “Is dat alles?” Waarom blijft ze doorvragen, weet ze iets ofzo.. Ik kijk nerveus naarde grond. Amber laat een foto zien van Justin en mij.“ OMG WAAROM MAAK JE EEN FOTO ALS IK MET JUSTIN ZOEN!" Ze knikt trots. Ik sla met een kussen op haar hoofd.

Justin komt weer binnen en hij ziet er niet echt blij uit. “Selena date iemand anders en Scooter wil dat ik hem uitdaag voor een gevecht want hij vind dat mijn reputatie te slap is... ” 

Forever and always. Right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu