Heeeyy guysss,
Ik ben begonnen met een studie en heb mijn examens gehaald van middelbare school, daarom heb ik een anderhalf jaar niks gepost, ik heb nu iets meer tijd en post weer gewoon 1 part per week! Love y'all 💞💞💞
-------------------------------------------------------
Donna's pov.
Nee.. dit kan niet waar zijn. Zoveel emoties, zoveel pijn, zoveel geluk... Justin zorgt voor MIJ maar mijn beste vriendin ligt in het ziekenhuis op sterven... Wat moet ik doen, voelen. Het voelt allemaal zo apart. "Ik ga even snel Scooter bellen, hij is nogal bezorgd." Ik knik langzaam dat het oke is. Ik heb zoveel moeite met ademen omdat ik hyperventileer als ik huil, maar dat weet Justin natuurlijk niet. De dokter kwam weer langs, hij keek nogal verward. "Donna toch?" Vraagt hij. Ik knik "Ja dokter , wat is er aan de hand..." de woorden komen met moeite uit mijn mond. "Heeft jouw vriendin Amber nog iemand anders als voogd behalve haar moeder? Mevrouw Kerstofa weigert om bij Amber te zijn en wil ook niets betalen of dat het via de verzekering geregeld word." Ik schrik. Net op dat moment zie ik Justin om een hoekje gebaren dat hij nog aan het bellen is en vraagt of alles goed gaat. Nee hij mag niet zien dat ik zo overstuur ben, ik veeg mijn tranen weg en geef het nummer van mijn moeder en van Amber haar oma aan de dokter. Ik knik zachtjes naar Justin dat alles goed is en ik kijk weer naar beneden.
*Halfuur later*
Justin is nog niet terug, mijn telefoon is leeg en Amber is nogsteeds niet bij bewust zijn. Ik besef me dat ik ook niet veel heb gegeten vandaag en dat even een broodje moet halen, misschien ook even slapen aangezien het nu 5 uur in de ochtend is. Ik sta op en daarna is het een zwarte waas.
*De volgende dag*
Ik word weer wakker, Justin en Scooter staan naast me bed. Wacht? Dit is niet mijn bed, ik herken deze kamer wel. Ik lig in het ziekenhuis. "W.... waar b..en ik" stotter ik zachtjes. "In het ziekenhuis" zegt Scooter heel rustig. Opeens slaat de knop om "welke kamer" Zeg ik alsof ik het al 100 keer heb gevraagd. "2008.... " Zegt Justin na een korte stilte terwijl hij met zijn hand naar mijn wang gaat om me daar te strelen. Ik barst in tranen uit "WAAR IS AMBER DAN, HOE LAAT IS HET, WAT DOE IK HIER!" Justin antwoord kalm "het is 14.06, je bent gisteravond flauwgevallen en bent verkeerd neer gekomen met je hoofd meissie, het komt goed." Ik merkte al hoe hij om amber heen praatte, is ze dood..?
JE LEEST
Forever and always. Right?
FanfictionDonna heeft een moeilijk verleden en weet daar na een lange tijd pas mee te leven. Als Justin zijn concert in Nederland is, komen ze elkaar tegen op straat.... Hij helpt haar en zij hem maar dan gaat het mis.