〖 Chuuya x Fyodor 〗
│mxm, nincs sok 18+, viszont maga a ship miatt egyeseknek felkavaró lehet❗│
│apropó tudom, hogy ez egy x reader könyv, viszont az ihlet ott volt előttem és nem engedhettem ellebegni 😅
A formalitás érdekében Chuuya szemszögéből írtam, jó olvasást hozzá 🤍│◈ fanart forrás: @/namesuke twitteren
Mi ez?Minden fehér, és homályos.
Nem látok semmit.
Az.. meg ki?
Egy sötét alak.
Magas. Nagyon magas.
Egyre közelebb jön.
Nem tudok mozdulni.
Felém nyúl.
Miért nem tudok mozdulni?
"Mostmár pihenhetsz, Chuuya."
Megragadja a csuklóm.
Mi folyik itt?
Kezdem elveszteni az eszméletem..
Dazai? Te vagy az?
Miért?
...
- Haah! - zihálva ültem fel az ágyban. Az egész arcom lázban égett, a lélegzetvételem nehéz volt. Megragadtam a ruhám anyagát a mellkasamon, a testem, mintha vízben úszott volna.Körbe néztem a szobában. Kellemes kis szoba volt, teljesen átlagos bútorokkal. Levendula, és egyéb nyugtató virágok illata töltötte meg a helységet. Az ablak felé tekintettem, ami tőlem nem messze terült el a falon.
- Hó? - suttogtam magam elé, majd hirtelen arcon csapott a felismerés kemény keze. - Oroszország. - motyogtam, ahogy rendes ülőpózba tornáztam magam, az ágy szélén. Végig simítottam a paplanon, puha anyagból készült. - Én Oroszországban vagyok. - mondtam ki ismét a nyilvánvalót.
El is felejtettem, már milyen rég ott hagytam Yokohamát, és a maffiát. Ide jöttem Oroszországba, Fyodorral.
Fyodor..
- Hol lehet most? - kérdeztem magamtól, ahogy kissé szédülten felálltam és a ruhásszekrényhez léptem. Ki vettem a hétköznapi ruháimat, majd nehézkesen magamra aggadtam őket. A kezem akaratlanul is a nyakamhoz vándorolt. Már nem kellett azt a jelképes tárgyat hordanom, nem volt okom rá, viszont mégis, minden reggel oktalanul oda nyúlok. Talán a megszokás.
- Az egy álom volt. Mégis olyan valósághű. - kezem még mindig a nyakamnál tétlenkedett. - Dazai.. - suttogtam. Ő már halott. Az emlékei is. Minden amit miatta éreztem.
Meghalt. Talán az ügynökség többi tagja is. Talán az egész maffia is. Nemtudom Fyodor kiket ölt, de azt tudom, hogy kiket hagyott életben. Engem. Akkoriban a terv, hogy megállítsák a vírust kudarcba fulladt. Meghalt a két vezető, a szervezetek között kitört a háború. A kormány semmit sem tehetett. Harcoltunk egymás ellen, a gyász elöntött minket. Rá két napra meghalt Akutagawa és az a tigris kölyök is, Atsushi. Higuchi összeomlott, az ügynökség pedig még erősebb bosszúvágyban úszott. Mi is ezt tettük. Rengetegen meghaltak, és akkor jelent meg ő, Fyodor.
YOU ARE READING
𝖧𝖾𝗅𝗅 𝖥𝗅𝗈𝗐𝖾𝗋 『x reader oneshots』
Fanfiction- olyan karakterekkel akik rettentő közel állnak a szívemhez - literally my safeplace - főleg Fyodor, Akutagawa, Dazai és egyéb mentálisan instabil személyek