...pohled Klause...
,,Nettie zůstaň semnou, prosím,, prosil jsem ji, když zavřela oči a přestala dýchat. ,,Bonnie co se sakra děje?,, zeptal se ji ,,dítě jsem stihla odpojit, ale už bylo asi moc pozdě,, řekla Bonnie ,,ne to nemůže, nemůže mě tu nechat,, řekl jsem a doufal, že se probere nemůžu o ni přijít. ,,Je mi to líto bratře,, řekl Elijah ,,ne takhle nemůže umřít,, řekl jsem a pomalu sní vycházel z bazénu k nám do ložnice. Po tvářích mi tekli slzy. ,,zavolejte její bratry,, řekl jsem šeptem neměl jsem sílu mluvit jen sem ji držel za ruku a modlil se, aby se probudila a byla živá. Už ani srdíčko princezny jsem neslyšel.
Prudce jsem vstal s šel k té čarodějce chytl ji pod krkem a přál si, aby když zabiju ji, probere se moje láska. Prosila, ale já ji nechtěl pustit chtěl ji zabít za to, že mi je sebrala. ,,bratře Anette by nechtěla, aby si ji zabíjel,, řekl Kol ,,to máš pravdu zabila by ji sama, ale není tu kvůli ni,, řekl jsem naštvaně ,,Klausi nech ji být,, řekla Rebekah ,,Anette to život nevrátí, akorát zabiješ dalšího člověka, Niku prosím udělej to kvůli Nett nech ji být. Ona se snažila, aby si byl lepší člověk, než monstrum, který zabíjí bez soucitu. Takhle by to nechtěla,, řekla Rebekah a měla pravdu, takhle by to nechtěla ,,běž a už se tu neukazuj,, řekl jsem a pustil ji ona to, ale asi nepochopila, že má odejít pořád tam stála ,,běž,, zařval jsem na ni a ona se konečně dala do pohybu.
Z venku jsem se vrátil zpět za ní, seděl jsem tam a díval se na ni jak nedýchá, nebuší ji srdce je mrtvá, ale to jsem si nechtěl připustit. Do místnosti vpadl její dvojče a hned za ním její druhý bratr ,,ne to teda ne, to nemůžeš, takže se okamžitě koukej probrat sestřičko naše,, řekl Damon a bylo vidět, že brečí. Stefan na tom nebyl o nic líp. ,,Sakra Nettie nemůžeš mě tu nechat koho budu otravovat, komu si stěžovat jak je Stefan hrozný a ty mi za to budeš nadávat, že je to náš bratr,, mluvil na ni Damon, ale ona nereagovala ,,Anette nesmíš nás opustit nesmíš,, promluvil poprvé Stefan. Seděli tam semnou asi hodinu a brečeli stejně jako já, nechtěli ji nechat jít. Damon ji držel za jednu ruku a já za druhou.
První vstal Stefan dal ji pusu na čelo a odešel pryč, Damon se po další půlhodině odhodlal to udělat taky dal ji pusu na čelo, pustil její ruku a odešel. Já u ni seděl další tři hodiny a seděl bych, kdyby mě nevyrušili Rebekah s Hayley ,,Niku musíme ji převléct z toho mokrého a ty by si měl taky,, poslech jsem je a nechal, aby ji převlékli a uložili do rakve. Udělali malý pohřeb v kruhu s rodinou a přáteli. Odmítal jsem tam jít nechtěl jsem se sní rozloučit a už vůbec ji zakopat, ale to nechtěla ani Bonnie zdálo se ji totiž divné, že jí nesplaskává břicho a že ani nekrvácela nic. Proto ji mám u sebe v ložnici a každý den jsem u ni minimálně čtyři hodiny.
....po měsíci, pohled Anette....
Otevřela jsem oči, ležela jsem v rakvi v černých šatech u nás v ložnici. Já umřela tak proč právě teď žiju. Slyšela jsem tlouct malé srdíčko, takže moje malá holčička žije. Seskočila jsem z rakve a šla ven z ložnice Nika jsem viděla jak maloval v malírně. Oči měl opuchlé a rudé vůbec jsem ho nepoznala, všude okolo něj se váleli moje portréty, fotografie a různé obrázky, které namaloval. Dům byl celkem pobouraný, takže vzteky házel věci. Nádech výdech a vešla jsem dovnitř nevšiml si mě, teda aspoň myslím ,,Rebekah běž pryč říkal jsem ti ať jsem nikdo nechodíte,, řekl a dál se věnoval malbě, kterou zrovna dělal ,,myslím, že mě si to neřekl,, řekla jsem a on se na mě otočil, štětec mu vypadl z ruky ,,Nettie, jsi to ty?,, zeptal se asi nemohl uvěřit, že jsem vzhůru stejně jako já. ,,Ano jsem,, řekla jsem a on šel ke mě a obejmul mě a následně políbil byla jsem tak ráda, že jsem zpět u něj ,,jak je to možné,, zeptal se ,,tak to nemám tušení možná by jsme měli navštívit Bonnie,, řekla jsem a on souhlasil. Já se jen rychle převlékla do legín, mikiny a bundy a mohli jsme vyjet.
Zastavili jsme z auta, když jsme zastavili před jejím domem. Otevřel nám Enzo ukázal na mě jestli to jsem opravdu já a já jen kývla ,,Enzo kdo to je nechci nikoho vidět,, ozvala se Bonnie zevnitř domu ,,myslím, že tu osobu, která stojí přede mnou uvidíš ráda lásko,, řekl Enzo ,,jestli to je Klaus s nějakým kouzlem řekni mu, že mi nefunguje magie , nebo se ho zbav,, řekla Bon a já se otočila na Nika a ten jen mávl rukou ve smyslu to nic není. Enzo kývl ať jdeme dál. ,,Enzo říkala jsem, že nikoho nechci vidět,, řekla Enzovi, který se ukázal v místnosti jako první a hned za ním Nik. Já vešla až jako třetí ,,ne ne,, řekla Bon a dala si ruku před pusu já jsem se jen usmála a šla ji obejmout. ,,Jak je to možný,, zeptala se ,,to právě nevíme a proto tu jsme,, řekla jsem a Bon kývla a ukázala ať si sednu. Na nic nečekala a začala čarovat ,,takhle malá princezna tě zachránila i sebe nevím jak to udělala, ale hlavní je, že ty si zpět a ona je v pořádku,, řekla a znovu mě objala ,,měla by si jít za Stefan a Damonem, on to nedává,, řekl Enzo a já kývla ,,ještě se uvidíme,, řekla jsem a ještě jednou se s oběma objala a nasedla do auta za Nikem a jeli za mými brášky.
ČTEŠ
Salvatore future Mikaelson
Teen FictionAhoj, jmenuji Anette J. Salvatore a jsem tribrit. Toto je příběh o mé rodině a lásce, kterou jsem poznala díky jednomu hybridovi.