Zastavila jsem před domem, vystoupila. ,,Ahoj,, řekla jsem mu a následně ho políbila ,,ahoj lásko, připravená,, zeptal se ,,ani ne,, odpověděla jsem ,,bude to v pořádku,, řekl a objal mě ,,já vím, bojím se spíš reakce svého bratra a ostatních,, řekla jsem mu. Společně jsme šli za ostatními mi, který byli v obýváku. ,,Ahoj,, pozdravila jsem je byla tam Bekha, Hayley, Elijah, Kol, Davina a Marcel. ,,ahoj,, pozdravil mě na zpět. ,,co potřebujete, že jste nás svolali všechny,, zeptal se Elijah a já se koukla na Nika ,,snad nerušíte svatbu,, vyhrkla Rebekha ,,ne to ne,, řekla jsem ,,tak co,, řekla Hayley. ,,Poslouchejte,, řekl Nik a všichni se začali soustředit. ,,to není možné,, řekl Elijah. Všichni až na Davinu to slyšeli, ale ta to věděla. ,,jak je to možné,, zeptal se Kol. ,,No Nik je původně vlkodlak a pomocí magie se stal upír a já jsem původně čarodějka a pomocí magie jsem se stala vlkodlak a upír,, vysvětlila jsem. ,,Tak to gratulujeme,, řekli všichni a mě se ulevilo teď ještě moji bratři. Chvíli jsme si povídali a pak se přemístili k nám do penzionu, kde se nacházeli Damon, Stefan, Elena, Caroline, Jeremy, Bonnie. ,,ahoj,, pozdravila jsem je ,,ahoj, děje se něco,, zeptala se El. ,,ne jen prosím, zkuste se zaposlouchat,, řekla jsem bylo mi jasný, že Enzo to ví od Bon. ,,Nene,, řekla El a Car na stejno ,,jak je to možný,, zeptal se Damon ,,Nik je původně vlkodlak a pomocí magie se stal upír a já jsem původně čarodějka a pomocí magie jsem se stala vlkodlak a upír,, vysvětlila jsem a Damon ke mě přistoupil a objal mě za což jsem byla moc ráda ,,gratuluji sestřičko,, řekl ,,děkuju,, řekla jsem Damon ode mne odstoupil a přišel k Nikovi ,,dej na ně pozor,, řekl Damon Nikovi ,,dám,, řekl Nik.
Byla jsem unavená, proto jsem se převlékla do pyžama, které tvoří Nikovo dlouhé tričko a lehla si do postele. Nik si lehl ke mě a objal mě okolo pasu. Ráno jsem se probudila a Nik ještě spal, vyklouzla jsem z jeho náruče a šla se osprchovat, nalíčit a obléct dnes jsem zvolila modré džíny s černým páskem, černé tílko a vínový svetr. Obula jsem si černé kotníkové podpatky.
V kuchyni jsem si nalila krev. ,,dobré ráno,, ozval se Damon za mnou ,,dobré,, odpověděla jsem mu a dál se věnovala své snídani ,,tak co jak ti je,, zeptal se ,,jo dobrý,, odpověděla jsem ,,ale nějak rychle roste,, řekla jsem on se uchechtl ,,co čekáš je to nadpřirozené dítě, bude tribrit,, řekl a já si sáhl na bříško. ,,ráda bych věděla co to bude jestli holka, nebo kluk,, řekla jsem mu ,,tak běž za Bonnie,, řekl ,, jo dnes večer,, řekla jsem a šla vzbudit Nika.
Už bylo okolo 5, holky tu budou za půl hodiny, kluci šli k Nikovi a nejspíš půjdou do baru a my na chvíli taky a pak půjdeme zpět do penzionu. Holky tu dnes spí a zítra se tu budeme chystat, kluci dorazí až ráno. Šla jsem si dát sprchu, nalíčit se a obléct zvolila jsem černé šaty s dlouhým rukávem se vzorem puntíku, obula jsem si černé jehlové podpatky.
Holky se objevili a než jsme se přesunuli jsem požádala Bonnie. ,,Bonnie,, zeptala jsem se ,,ano, Anette,, odpověděla ,,myslíš, že by si mohla zjistit jestli to bude holka, nebo kluk?,, zeptala jsem se ,,jo klidně, ale myslím, že je ještě brzo,, začala provádět kouzlo, po chvíli skončila ,,tak co?,, zeptala jsem se nedočkaně ,,je to holčička,, vykřikla a já byla hrozně nadšená ,,děkuju,, poděkovala jsem. Vydali jsme se do baru, kde byli kluci, já se na chvíli od holek odpojila a vydala se za Nikem. ,,Ahoj kluci na chvíli si ho půjčím,, řekla jsem jim a odtáhla Nika trochu dál ,,děje se něco,, zeptal se ,,ne, vlastně jo budeme mít holčičku,, on to chvíli vstřebával a pak vztáhl do objetí a následně do polibku. ,,sluší ti to,, pochválil mě ,,děkuji, uvidíme se zítra pane Mikaelsne,, řekla jsem ,,zítra u oltáře budoucí paní Mikaelson,, řekl a oba jsme si šli po svém. Ještě jsem slyšela jak Nik říkal já budu mít dceru. Po necelých třech hodinách jsme se přemístili k nám do penzionu a holky mě poslali spát.
Ráno mě probudili snídaní do postele, tedy lívance a krev. ,,děkuji,, poděkovala jsem, najedla jsem se a šla si dát sprchu, akorát jsem vylezla ze sprchy a slyšela jsem, že dorazili kluci. Došla jsem do pokoje kde na mě čekali už nalíčené a učesané holky. Posadili mě do křesla a začali líčit a česat. Někdo zaťukal ,,jestli nejsi Klaus tak můžeš,, řekla Car. Do pokoje vešel Elijah ,,mohli by jste nás na chvíli nechat osamotě,, řekl a holky zmizeli ,,ahoj,, pozdravil mě ,,ahoj, děje se něco, Nik si to rozmyslel,, řekla jsem a lekla se, že si to Nik rozmyslel ,,ne jen jsem s tebou chtěl mluvit,, řekl a usmál se na mě, úsměv jsem mu oplatila ,,musím říct, že bratr má opravdu velké štěstí, že zrovna ty budeš jeho manželka a zároveň matka vaší dcery, jinak gratuluji k holčičce, sem hrozně rád, že tě můžu přivítat do rodiny Miaelson.,, dokončil svůj dlouhý monolog a já měla slzy na krajíčku ,,děkuju,, řekla jsem a objala ho. Elijah odešel a já se šla strojit. Měla jsem překrásné šaty, obula jsem si bílé jehlové podpatky, nasadila jsem si přívěsek od Nika, vlasy jsem měla nechané přirozeně.
ČTEŠ
Salvatore future Mikaelson
Teen FictionAhoj, jmenuji Anette J. Salvatore a jsem tribrit. Toto je příběh o mé rodině a lásce, kterou jsem poznala díky jednomu hybridovi.