Nabídl mi rámě a já ho přijela, přesunul se semnou doprostřed parketu. Tancoval celkem slušně, ale tak co čekat od 1000 let starého hybrida. ,,Co jsi zač?,, zeptal se mě ,,to by jsi rád věděl co?,, odpověděl jsem mu s drzostí v hlase, zatím ten tanec byl v pohodě dokud se mě nepokusil ovládnout. Jenže to na mě nepůsobí, každý ráno vypiju skleničku železníku a vůbec mi to nevádí, nepálí nic. ,,To si neměl dělat,, řeknu mu a otočím se na patě a odcházím. Před vchodem se proměním ve vlka a běžím pryč a je mi úplně jedno, že teď asi všichni ví co jsem zač. Před domem jsem se změnila zpět do lidské podoby a upíří rychlostí vběhla do pokoje, oblékla se do černých šat, obula si černé boty na podpatku.
Přišla jsem do baru a objednala si své oblíbené pití bourbon. Měla jsem už asi pátý, když si ke mě přisedl on. ,,Co tu chceš,, zeptala jsem se docela hnusně ,,promiň, ale jsem zvyklí, že vždy dostanu to co chci,, ,,tím pádem si zvykej, že ne vždy dostaneš co chceš,, řekla a odešla pryč. ,,Kde si byla Nettie, bál jsem se o tebe,, řekl Damon jakmile jsem vešla dovnitř ,,promiň potřebovala jsem se uklidnit, jenže on je všude,, odpověděla jsem ,,co vy jste se potkali?,, zeptal se ,,jo v baru a je to hrozně arogantní osoba,, ,,jo to je hrozně,, ,,promiň bráško, ale půjdu si lehnout jsem unavená,, ,,v pohodě, dobře se vyspi,, Odešla jsem do postele a během pár minut usnula.
Ráno mě probudil budík vypnula ho a převalila se na druhý bok jenže sem do něčeho narazila, nebo spíš ne do čeho, ale do koho. Okamžitě otevřela oči a vykřikla, v mý posteli ležel on Klaus Mikaelson. ,,co tady děláš?,, zeptala jsem se a přitáhla si peřinu víc k tělu. V tom přiběhli do pokoje Damon a Stefan. ,,Co tady děláš,, vykřikl Damon ,,přišel jsem navštívit tady tvoje dvojče,, odpověděl opět arogantně. ,,Vypadni okamžitě z mé postele,, řekla sem mu docela podrážděně ,,klid lásko, dostaneš infarkt, ou promiň ty nemůžeš ty si tribrit,, v tu chvíli sem byla zároveň v šoku a naštvaná. Použila jsem magii a dostala ho do vzduchu a následně vyhodila z okna ven. ,,páni ségra si dobrá,, řekl Stefan
Vyšla jsem před barák kde už stál, do domu měl pořád přístup, ale nešel tam. ,,Co ode mě chceš,, zeptala se ho a snažila se udržet vztek. ,,vědět co si zač, můžeš se kdykoli proměnit ve vlka, ale já tě nestvořil, podle prstenu si upír a teď jsi na mě použila magii a to dost velkou,, řekl ,,víš co jsem tak co ještě chceš, ano jsem tribrit,, už jsem byla hodně naštvaná ,,Nettie klid žloutnou ti oči,, řekl Damon a oba mí bratři věděli, že je zle. Radši sem se proměnila ve vlka a běžela pryč od nich....pohled Klause...
Už když jsem jí poprvé v tom baru potkal, věděl jsem, že je jiná, ale až tak to jsem netušil.
Byla roztomilá, když spala, než se probudila. Nevím co je zač, ale má velmi silnou magii. Vyhodila mě z okna to jsem nečekal. Nechtěl jsem riskovat tak jsem čekal před domem bylo mi jasné, že přijde. Potvrdila mě, že je tribrit je jediná svého druhu. Nadávala mi a žloutli ji oči a to mnohem víc než mě. Věděla, že by mi asi něco udělala proto radši utekla pryč....pohled Damona...
Byl jsem v posteli, když jsem slyšel jak Nettie vykřikla. Lekl jsem se, proto jsem tam rychle vběhl. V její posteli ležel ten parchant Klaus. ,,Co tady děláš,, vykřikl jsem na něj, ale než jsem stihl něco udělat ho má sestra vyhodila pomocí magie z okna. Všichni tři jsme vyběhli před barák, kde už stál on. Nettie se sním hádala, my se Stefanem jen přihlíželi, ale museli jsme to zastavit jelikož ji začali žloutnout oči a to víc než obvykle. Proměnila se ve vlka a běžela pryč. Klaus chtěl běžet za ní, ale s bratrem jsme ho zastavili, že se potřebuje uklidnit.
...pohled Anette...
Běhala jsem po lese asi čtyři hodiny, ale už jsem byla unavená tak jsem se rozběhla domů. Byla jsem smutná, naštvaná, zmatená. Vešla jsem do domu, oblékla se a hledala Damona pak ně napadlo, že šel do školy, ale našla jsem ho v jeho pokoji. Jak jsem ho viděla jsem mu okamžitě vpadla do náruče. Damon musel jít do školy, ale já dnes zůstala doma. Rozhodla jsem zajít za Klausem a omluvit se mu, že jsem ho vyhodila z okna, ale může si za to sám neměl my lézt do postele. Vysprchovala jsem se nalíčila a šla se obléct dnes jsem zvolila černé džíny a vínový svetr, obula si podpatky a vydala se na cestu.
Vystoupila jsem a mířila ke dveřím, zazvonila jsem a čekala než otevřou. Otevřel mi Kol.
,,Ahoj, tak tebe bych tu zrovna nečekal,, řekl ,,Ahoj, je tu Klaus, potřebuji s ním mluvit,, zeptala se a ignorovala tu poznámku předtím. ,,Jo je nahoře, třetí pokoj vpravo,, odpověděl a já byla ráda, že se už na nic neptá ,,díky,, poděkovala a prošla. Kol na mě jen koukal jako děláš si srandu a mě došlo, že mě nepozvali, ale já mohla projít. ,,Jak je to možný nepozvali jsme tě,, zeptal se mě s údivem v hlase Kol ,,jednou ti to řeknu,, odpověděla jsem a mířila do jeho pokoje.Před pokojem jsem se zastavila a přemýšlela jestli tam mám jít nebo to otočit a jít domů. Nakonec jsem se odhodlala zaťukat, ale nikdo se neozýval tak jsem se přeci jen otočila a šla najít Kol. V obýváku jsem našla nejen Kol, ale i Elijahe ,,Zdravím Elijahi, Kol si si jistý, že tam byl,, ,,Zdravím Anette, mluvíte o Klausovi,, jen jsem přikývla ,,tak to tě můžu ujistit, že tu není, jel si něco zařídit, vrátila se totiž vaše stará známá,, já jen nechápavě hleděl a přemýšlela kdo se mohl vrátit ,,kdo?,, jsem se nakonec zeptala, protože mě nikdo nenapadal ,,Katherine,, dodal a já se nad jejím jménem ošila. ,,Tak já si myslím, že půjdu, mohli by jste na toto číslo dát vědět až bude doma musím sním mluvit, díky,, řekla jsem potřebuji sním mluvit o tom ránu a teď už i o Katherine. ,,Jasně napíšu ti,, ozval se Kol ,,díky , mějte se,, rozloučila jsem se a zmizela pryč.
ČTEŠ
Salvatore future Mikaelson
Teen FictionAhoj, jmenuji Anette J. Salvatore a jsem tribrit. Toto je příběh o mé rodině a lásce, kterou jsem poznala díky jednomu hybridovi.