2.

1.3K 53 0
                                    

Byl to on, byt to ten obávaný hybrit. Klaus Mikaelson. ,,omlouvám se,, řekla jsem a chtěla se mu vyhnout a zmizet pryč, ,,v pořádku jsem Klaus,, řekl a já měl chuť říct já vím, že ty si ten kterého bych se měla bát ,,Anette,, odpověděla jsem a zmizela ven z baru. 

...pohled Klause...

Rozhodl jsem se, že si spolu se sourozenci zajdeme do baru. Vcházeli jsme, když do mě někdo vrazil, nebo spíš krásná holka do mě vrazila. Chtěla mě obejít a jít pryč, v čem sem jí snadno zastavil. Ta krásná holka se jmenuje Anette. Nikdy sem jí tady neviděl, ale díky dennímu prstenu je upír. Šel jsem si sednou za bratry a sestrou, ale celý večer jsem přemýšlel jen o ní, zajímalo mě odkud je a kde se tu vzala. Chtěl jsem jí poznat.

...pohled Anette...

Před barem se zastavila a musela se uklidnit. Byl to on ten vlk z lesa poznala jsem to, Stefan měl pravdu. Rychle jsem se přesunula domů. ,,Ahoj,, řekla jsem dost zaraženě, přemýšlela jsem jestli jim o tom říct. ,,Ahoj Nettie,, pozdravil mě Damon s úsměvem, ale když viděl můj výraz úsměv mu zmizel. ,,co se stalo?,, zeptal se a já věděla, že to říct musím. ,,potkala jsem ho v baru, když jsem odcházela, nebo spíš jsem do něj vrazila,, řekla jsem a bála se jejich reakce mezi tím co jsem mluvila přišel za námi i Stefan. ,, Jako Klause?,, zeptal se mě Stefan i když mu bylo jasný, že myslím jeho. Na jeho otázku jsem jen přikývla, Damon mě objal a přemístil se se mnou na gauč. On si sedl a já si položila hlavu do jeho klína, byla jsem ráda, že mám s nimi a hlavně sním tak dobrý vztah. Po chvíli  jsem usnula byla jsem z toho unavená, Tenhle den se toho stalo opravdu hodně. Nejen, že jsem nastoupila do nové školy, k tomu jsem potkala neznámého vlka v lese teda teď už známého Klause Mikaelsona a jeh slavnou rodinku. Cítila jsem jenom jak mě někdo v náručí přenesl do postele, byl to Damon jeho vůni poznám všude, bylo to moje milované dvojče.

Ráno jsem se probudila hodně brzy bylo něco kolem páté, pokoušela se ještě usnout, ale nic pořád sem na něj musela myslet. Byl milí a nevypadal, že by to byl ten hybrid, který zabil Katherine(vím v seriálu to byla Elena, ale u mě Katherine), ne že by mi jí bylo líto, ale ta svině to vždy zázračně přežije. Vstala jsem a šla do koupelny. Dala si sprchu, nalíčila se a šla se obléct. Dnes bylo docela chladno tak jsem zvolila černé džíny s dírami na kolenou, šedé crop top tričko, přes to černou bundu a obula si černé boty na podpatku, nenosím totiž nic jiného.

 Dnes bylo docela chladno tak jsem zvolila černé džíny s dírami na kolenou, šedé crop top tričko, přes to černou bundu a obula si černé boty na podpatku, nenosím totiž nic jiného

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Salvatore future MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat