S Car a El jsme se sešli v kavárně, holky si objednali kafe a já kakao. Povídali jsme si a pak šli nakupovat. Prošli jsme několik obchodů a já mám už snad šest tašek. Jelikož Elijah a Nik plánují další ples, tak musíme vybrat šaty. Car, Bon, Bex a El už měli vybrané a jediná já a Hayley si nemůžeme vybrat. Prošli jsme asi další tři krámy a já si konečně vybrala krásné stříbrné šaty.
Domů jsem dorazila kolem páté hodiny se snad deseti taškami. ,,Ahoj sem doma,, křikla jsem do domu s chodby kde jsem se zouvala. ,,Ahoj, v obýváku,, ozval se Nik a já se vydala za ním, ale nebyl sám byl sním Elijah, Kol a Marcel. ,,Zdravím pánové,, pozdravila jsem je věnovala Nikovi polibek. ,, ahoj, lásko,, pozdravil mě Nik ,,co řešíte?,, zeptala jsem se jich ,,ples,, odpověděl Kol ,,aha,, řekla jsem a odešla do pokoje uložit tašky do šatny. Vrátila jsem se zpět dolů do kuchyně z lednice vyndala krev a šla sní do obýváku ke klukům. Sedla jsem si mezi Nika a Kol. ,,Ty jo seš taková větší,, řekl Kol a já ho praštila do ramene ,,nech toho já nemůžu za to, že princezna roste,, řekla jsem a začala pít. Kluci po necelý hodině odešli a já s Nikem zůstala sama. Povídali jsme si, po chvíli šel Nik malovat a já šla do sprchy byla jsem po dnešku unavená, takže jsem si dala sprchu oblékla si pyžamo neboli Nikovo tričko a šla do pokoje. Stoupla jsem si před zrcadlo a koukala jak jsem tlustá, nebo spíš těhotná. Ucítila jsem na bříšku něčí ruce. ,,Jsem jak velryba,, řekla jsem u a přitom na nás koukala v zrcadle. ,,Nejsi si krásná,, zašeptal mi do ucha, otočila jsem se na něj a políbila ho. Lehli jsme si do postele a šli spát.
Dneska je sobota a já si mohla trochu přispat, ale stejně jsem se probudila v osm ráno. Jako každé ráno jsem šla do koupelny udělat si ranní hygienu, převléct se do pohodlných legín a mikiny a následně se jít nasnídat. Jelikož bylo venku pěkně vzala jsem si knihu a sedla si na terasu a chvíli si četla. Po pár minutách se na zahradě objevil Nik, ale ne sám, byla sním Bekhy. ,,Ahoj, Bex co ty tu?,, pozdravila jsem je a Nikovi dala polibek. ,,Ale víš ples přípravy, včera jsme se domluvili, že dorazím,, řekla Bex a usmívala se ,,a jo promiň úplně jsem na to zapomněla,, řekla jsem Bex ,,lásko myslím, že ti to těhotenství leze na mozek,, řekl Nik a tím si ode mně vysloužil nepěkný úšklebek. ,,tak pojď než se pozabíjíte,, řekla Bex a táhla mně do ložnice.
,,Takže jako první si dej sprchu a pak přijď já si zatím dojdu do auta pro šaty, za cca 5 minut tu bude Bon a Hayley,, řekla Bekhy a já ji poslechla. Jen zabalená v ručníku jsem přešla do ložnice kde se nacházel Nik ve své šatně. ,,lásko takhle by si tu chodit neměla něco by se mohlo stát,, řekl a začal se ke mně přibližovat. Nakonec jsme se začali líbat, než přišla Bex s Bon a Hayley ,,nechte si to na večer,, řekla Bon a Nik mě naposledy políbil a odešel zpět do své šatny ,,nebojte jen si vezmu smoking a mizím za bratry,, řekl a Bex na něj kývla hlavou. Nik si vzal své věci a odešel, ale nejdřív mi věnoval polibek ,,uvidíme se v sídle,, zašeptal mi. Usmála jsem se na něj a on odešel.
Společně jsme se začali líčit, Hayley mě decentně nalíčila, vlasy jsem si nechala volně a oblékla si krásné stříbrné šaty s kamínkovým vrškem a tylovou sukní s rozparkem, Bex měla krásný kamínkový vršek s růžovou sukní. Hayley si vybrala krásné červené šaty s kamínkovým vrškem a tylovou sukní a Bonnie zvolila béžové šaty s krajkovým vrškem.
šaty Anette...
Rebekha šaty...
Hayley šaty...
Bonnie šaty...
Když jsme byli všechny připraveny sešli jsme před dům kde na nás čekalo auto. Dojeli jsme před sídlo, vystoupili jsme a holky šli za svým doprovodem Bonnie tu byla s Enzem, Bex s Marcelem, Hayley s Elijahem, El s mým dvojčetem a Car s mým mladším bráškou a já se vydala za Nikem, který na mě čekal u vchodu. ,,Ahoj,, šeptla jsem mu a věnovala mu polibek ,,moc ti to sluší,, zašeptal Nik ,,děkuji taky nevypadáš špatně,, uchechtla jsem se, Nik mi nabídl rámě a já ho přijala. Po boku svého milujícího manžela jsme vstoupili dovnitř. Šli jsme směrem k Damonovi se Stefanem ,,ahoj bráškové,, pozdravila jsem je ,,ahoj, moc rád tě vidím,, řekl mi Stef a objal mě. ,,taky si mi chyběl,, šeptla jsem mu ,,a já jsem duch,, řekl Damon s úšklebkem na tváři ,,dvojčátko moje, ahoj,, řekla jsem a objala ho ,,chyběl si mi,, zašeptala jsem mu do ucha, aby to slyšel jen on ,,vy mě taky,, řekl a koukl se mi na bříško, kde se nachází naše princezna.
,,Smím prosit,, zeptal se Nik ,,samozřejmě,, odpověděla jsem mu společně jsme šli tančit. Tančili jsme ještě dvě další písničky, tancovali bychom dál, kdyby nás nevyrušil Kol. ,,S mým prosit,, zeptal se a nabídl mi ruku ,,jistě,, odpověděla jsem a přijala jeho ruku. ,,Tak jak se má má neteřinka,, zeptal se mě ,,dobře, svojí mamku občas trápí hodně,, řekla jsem ,,jak to?,, zeptal se ,,kope dává najevo, že žije,, řekla jsem a Kol se uchechtl ,,myslím, že mému drahému bratříčku chybí společnost jeho drahé manželky,, řekl Kol a já kývla a šla za Nikem.
,,co se děje zlato,, zeptala jsem se Nika, protože je celý den nějaký divný ,,nic mi není,, řekl ,,nelži znám tě dost dlouho na to abych věděla, že nejsi v pohodě,, řekla jsem a položila svou ruku na jeho tvář, aby se mi koukal do očí. ,,Je to divné,, řekl a já nechápala co má na mysli ,,co myslíš,, zeptala jsem se ,,od té doby co jsme se vzali a co spolu bydlíme, trávíme spolu hrozně málo času, já buď pracuji, nebo ty jsi s holkami, nevyčítám ti to jen to prostě není jako dřív a já se bojím, že jsme to spolu moc urychlili,, řekl a tím mě zaskočil, stáhla jsem ruku, kterou jsem měla položenou pořád na jeho tváři ,,omlouvám se jestli to zaznělo divně, ale neříkej, že to není pravda,, řekl a mě začali téct slzy. ,,tohle neříkej,, řekla jsem a začala couvat, nebo spíš se úplně otočila a utekla pryč. Z dálky jsem slyšela jak na mě Nik volá.
ČTEŠ
Salvatore future Mikaelson
Teen FictionAhoj, jmenuji Anette J. Salvatore a jsem tribrit. Toto je příběh o mé rodině a lásce, kterou jsem poznala díky jednomu hybridovi.