5.

1.2K 42 0
                                    

Před vchodem do domu jsem se koukla na Damona ,,neboj, je to jenom matka, buď svá,, koukl se na mě povzbudivě ,,děkuju,, zašeptala jsem. Vešla jsem do domu a chtěla  být v klidu, ale jak mile jsem viděla její obličej, vše se změnilo. Upíří rychlostí jsem se rozběhla k ní a přišpendlila jí ke zdi a chytla pod krkem. ,,ahoj matko,, řekla jsem s odporem, jestli se ptáte proč s odporem, tak nás matka opustila,když jsme ji všichni potřebovali, otec nás nenáviděl a matka místo, aby se nás zastala tak se radši stala upírem, být čarodějnice ji totiž nestačilo. ,,zdraví dcero,, pozdravila mě matka a já si všimla, že už nemůže dýchat, neměla dost síly, aby se mi mohla postavit a může si za to sama. ,,Už jí nech,, řekl Stefan a já ho probodla pohledem, ale nakonec poslechla akorát po svým. Hodila sem sní o zeď a je mi jedno, že to je má matka. ,,Co si potřebovala, že si poctila své děti návštěvou,, řekla jsem a mezitím si došla nalít bourbon. No co říkám, že jsme si s Damonem hodně podobný. ,,Stýskalo se mi a hlavně jsem s tebou potřebovala mluvit,,  odpověděla a já věděla, že něco potřebuje. ,,tak co potřebuješ, ať to máme za sebou,, doplnil Damon a mě se zdálo, že mi snad čte myšlenky.

..potřebuji tady od Anette, aby mi dala svou magii,, řekla a já doufala, že ta osoba zmizela, ona si troufá se na toto ještě ptát ,,to si děláš srandu?! proč bych to jako měla dělat?,, zeptala jsem se dost podrážděně. ,,Anette opravdu jí potřebuji navíc vím, že si vstřebala moji a mé matky magii,, řekla ,,nedám ti ji, zabije mě to,, řekla jsem ,,ale dáš mám připravenou i čarodějku, která ji dokáže přenést,, řekla s vážným hlasem i výrazem, já sem jí nic neodpověděla a ze židle si vyrobila dřevěný kolík. Těsně před ní jsem se zastavila ,,chcípni v pekle,, řekla jsem jí a probodla jí srdce. Bratři jen přihlíželi, neměli ji rádi a věděli, že kdybych jí dala svou magii zemřu, proto to nemohlo dopadnout jinak než její smrtí.

Rychle jsem se přemístila do svého pokoje, zavřela dveře po kterých jsem se následně svezla k zemi. Chtělo se mi brečet, moje vlastní matka mě chtěla zabít. Ze země jsem se přesunula do postele, cítila sem se opravdu smutně, sice sem jí neměla ráda, ale byla to má matka. Do pokoje vešel Damon se starostlivým výrazem, ví že moc často nebrečím, protože moje sebevědomí a má část vlka ve mě si nepřeje, abych ukazovala slabost. ,,Si v pořádku,, zeptal se, ale jakmile mě viděl tak si uvědomil, že to byla zbytečná otázka, lehl si vedle mě a stáhl si mě do své medvídkové náruče. Já se v tu chvíli cítila v bezpečí, mám skvělého bratra a dvojče.

...pohled Damona...

S bratrem a Elenou jsme jen přihlíželi jak Nettie zabila naší matku, nemrzelo mě to jediné co mě mrzelo bylo, že sem jí nepomohl. Ale Nettie nevypadala úplně dobře pak jsem slyšel jak začala brečet a to se moc často neděje. Elena se rozešla nahou za ní, ale Stef jí zastavil ,,Eleno počkej, měl by tam jít Damon, tomu nejvíc věří,, řekl, Elena přikývla a já se tedy rozešel nahoru za svým mladším dvojčetem. Zaťukal jsem a vešel dovnitř ,,si v pořádku,, zeptal jsem se, ale jakmile jsem jí viděl věděl jsem, že otázka byla zbytečná. Takhle jsem jí dlouho neviděl, většinou na sobě nedá znát slabost, nebo spíš city. Lehl jsem si k ní do postele a vztáhl ji do náruče. Hladil jsem ji a ona usínala. Já sem po chvíli taky usnul.

...pohled Anette...

Probudila jsem se, ležela sem vedle Damona což jsem čekala jelikož jsme oba dva večer usnuli u mě v posteli, ale v pokoji stál Klaus. Vedle mě se začal kroutit Damon, proto jsem pochopila, že je vzhůru. Koukla sem se ke dveřím a tam stál Klaus toho sem tu opravdu čekala. ,,Co tu děláš?,, zeptala jsem se a zaměřila na něj svůj pohled. ,,Přišel jsem si popovídat, ale vidím máš jinou zábavu,, až teď jsem si všimla, že Damon leží na břichu, tudíž mu není vidět do obličeje. ,,Co blázníš, vlastně ti to může být jedno,, řekla jsem mu s úsměškem ,,tak já vás nebudu rušit nepotřebuji vidět něco co nechci,, řekl Klaus začal odcházet ,,počkej,, řekla jsem, protože jsem nechtěla, aby si myslel něco co nechci. Otočil se na mě a naznačil, že mám pokračovat ,,dívej,, řekla jsem a Klaus jenom zdvihl obočí. ,,vstávej,, začala jsem klepat se svým bratrem, Damon jenom zamručel něco ve smyslu ,,dej mi pokoj, chci spát,, ,,neštvi vstávej, máme návštěvu,, řekla sem a koukla se na Klause, který stále netušil o koho to tady vlastně jde. Když se konečně můj bratr rozhodl se otočit, aby na něj ten blbec viděl. Jeho pohled stál za to ,,tak vidíš,,  řekla sem mu Damon jen vykulil oči ,,co ten tu dělá?,, řekl ,,to neřeš,, odpověděla jsem mu ,,a vypal z mého pokoje za Elenou,, řekla jsem mu a Damon protočil oči, ale nakonec odešel. ,,Ty taky vypadni chci se osprchovat,, řekla sem a tentokrát to bylo mířeno na Klause, nic mi na to neřekl což bylo divní, ale neřešila jsem to. Vstala jsem a odešla do koupelny. Dala si půl hodinovou sprchu, nalíčila jsem se a jen v ručníku se přemístila do šatny, vzala si na sebe černé tílko, zelené kalhoty s černým páskem k tomu si obula černé boty na podpatku (prosím, představte si, že na fotce jsou podpatky ne tenisky), vlasy sem nechala přirozeně a šla zpět do pokoje.


V pokoji seděl v křesle Klaus ,,neřekla sem ti náhodou,abys odešel,, řekla sem a ani se na něj neotočila ,,byl jsem na odchodu, ale rozmyslel jsem si to,, řekl a já se na něj otočila ,,pojď se se mnou projít do lesa,, řekl ,,proč bych měla?,, řekl...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V pokoji seděl v křesle Klaus ,,neřekla sem ti náhodou,abys odešel,, řekla sem a ani se na něj neotočila ,,byl jsem na odchodu, ale rozmyslel jsem si to,, řekl a já se na něj otočila ,,pojď se se mnou projít do lesa,, řekl ,,proč bych měla?,, řekla jsem s arogancí nečekala jsem na odpověď a vydala se do kuchyně, kde už byl Damon, Elena i Stefan, ale bohužel i Katherine. ,,Dobré ráno,, řekla sem došla jsem k Stefanovi, kterému jsem dala pusu na tvář a to samé opakovala u Damona. ,,už si v pohodě,, řekl Damon já jen přikývla a šla si do lednice pro krev.  Dole byla nuda, Damon s Elenou se vypařili do pokoje, Stef zmizel pryč, jediná tam zbyla Katherine a stou sem tam nechtěla být. Šla jsem do pokoje. A napsala Klausovi...  

Salvatore future MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat