4.

1.2K 41 0
                                    

Zastavila jsem před domem, zarazilo mě, že dveře byli otevřeny, ale myslím že kluci jsou ještě ve škole. Vešla sem dovnitř a zarazila mě osoba sedící na gauči a další osoby seděli na gauči naproti. Vešla jsem do místnosti, v křeslech seděli můj bratr Damon a Klaus, nejvíc mě zajímala osoba, která seděla na gauči, ale hned podle vlasů jsem poznala Katherine. Upíří rychlostí sem jí z gauče přemístila ke zdi a zvedla ji do vzduchu a chytla pod krkem. ,,Zdravím Anette, dlouho jsme se neviděli,, řekla ,,ahoj, Katherine,, ušklíbla jsem se na ní ,,stejná jako tvůj bratr,, dodala ,,co čekáš, když jsme dvojčata,, řekla jsem. ,,Nettie pusť ji,, řekl Damon, poslechla jsem ho, ale ne tak úplně spíš jsem jí hodila o zeď protější strany místnosti. ,,Co tady děla?,, vyštěkla jsem na ně, Damon ví, že jí nesnáším a Klaus už nejspíš taky.

,,co tady chce bohužel ani jeden z nás neví,, odpověděl Klaus. Katherine mezitím vstala a snažila se zmizet, ale já jí jen lehce pomocí magie zvedla do vzduchu a zlomila jí vaz. ,,Vážně?!,, řekl hlas, který teď přišel Stefan ,,co ta tady dělá?!,,  ,,to bych taky ráda věděla,, doplnila jsem a koukla se na Klause a Damona ,,a vlastně co tady dělá Klaus?!,, zeptala jsem se ,,Klaus nám pomáhá a Katherine říká, že se ji po nás stýskalo,, odpověděl Damon na obě otázky. Katherine se mezitím probudila ,,jak?,, zeptala se mě ona nevěděla, že jsem tribrit myslí si, že jsem upír a svou magickou moc ztratila. ,,však si upír, nemůžeš používat magii, měla by si ji ztratit,, řekla dost nechápavě ,,to sice měla, ale možná bys mohla poznat ještě jednu část mě, od roku 1864 co jsme se viděli naposled jsem se dost změnila,, ona absolutně nevěděla o co jde, ale to Stefan a Damon pochopili a odvedli ji radši pryč.

Šla jsem se nahoru do pokoje. Dala jsem si sprchu a nehodlala být v jednom domě s Katherine a Klausem.  Vyšla jsem z koupelny jen v ručníku a přesunula se k posteli na, které mi zavibroval telefon. 


,,ahoj, tady Kol nezajdeme někam na drink,, 
,,ahoj, proč ne náš dům je moc přeplněný,,
  ,,dobře, tak ve 4 před barem?,,
,,jasně budu tam, zatím,,
,,zatím,,   

Právě sem si domluvila rande s Kol, proč ne pořád lepší než být v domě s Klausem a Katherine. Oblékla jsem si krásné červené  šaty. Obula si černé boty na podpatku. Vlasy sem si stáhla do drdolu a mohla vyrazit.

 Vlasy sem si stáhla do drdolu a mohla vyrazit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Damone,, zakřičela jsem do baráku a čekala kde se ozve

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Damone,, zakřičela jsem do baráku a čekala kde se ozve.
,,v kuchyni,, odpověděl a já šla za ním.
,,Jdu ven až se vrátím doufám, že tu ona ani on nebudou,, řeknu mu a čekám na odpověď
,,ok, ale bohužel zklamu ona tu bude a Klause odsud jen tak nedostaneme,, odpověděl mi a já mu dala rychlou pusu na tvář a zmizela z baráku.

Bylo 4 minuty před čtvrtou a já stála před barem a čekala na Kol. ,,Ahoj,, ozval se hlas, který by tu neměl co dělat byla to totiž Katherine. ,,Utekla si?,, zeptala jsem se a nezdržela jsem se nějakým pozdravem ,,no dá se to tak říct,, odpověděla ,,takže tu je za chvíli Klaus,, dodala a já ztuhla nenávidím ho ,,copak bojíš se, že tě uvidí s Kol,, zeptala se a já začínala byt docela naštvaná. ,,Proč bych se ho měla bát sem silnější než on a navíc do toho s kým jdu ven mu může být jedno,, odpověděla jsem a snažila se znít klidně ,,dobře budu ti věřit,, odpověděla a pořád se neměla k odchodu ,,co chceš Katherine?!,, zeptala jsem se jí podrážděně ,,jen si pokecat se starou kamarádkou a navíc nejsi silnější, že si čarodějnice a upír neznamená, že si silnější,, já se jen uchechtla ,,za prvý nejsme kamarádky a za druhy pojď,, řekla jsem jí a začala odcházet, ale ona nic. Nešla za mnou tak jsem jí magii donutila, aby mě následovala, spolu jsme šli do lesa. Začala jsem se svlékat do spodního prádla, nechtěla jsem si zničit šaty. ,,Co děláš,, zeptala se, ale já ji ignorovala a pokračovala v tom co dělám ,, být tebou si couvnu,, upozornila jsem jí, ale ona nic. ,,Opravdu bys měla odstoupit,, dodal někdo kdo stál za ní a byl to kdo jiný než Klaus. ,,proč,, zeptala se  Katherine a já už to neřešila a měnila se, už mě to ani nebolí měnila jsem se tolikrát, že jsem do minuty v podobě vlka. ,,Co to sakra je,, zeptala se v šoku a já tam je tak stála a koukala na ní, kdybych chtěla mohla bych jí kousnout a to jí zabije, ale Klaus by jí chtěl pomoc, ale nemůže mám jiný jed než on jeho krev by moje kousnutí nevyléčila jen ta má. Vzpomněla jsem si na Kol, tak jsem se změnila zpět rychle se oblékla a upíří rychlostí zmizela k baru. 

,,Promiň, zdržela mě návštěva u nás doma,, rychle sem mu to vysvětlila a nehodlala to dál rozebírat ,,v pohodě, sluší ti to,, řekl a já jen kývla.  Celé odpoledne jsme si povídali a popíjeli. Bylo něco kolem sedmé a moje dvojče vešlo do baru a mířilo přímo k nám. Já na Kol jen kývla ať to nechá na mě. ,,Copak potřebuješ Damone, chůvu dělat nebudu,, řekla jsem mu ,,nechci abys dělala chůvu, ale pojď domů, máme velmi drahocennou návštěvu,, odpověděl a já to nechápala ,,jestli myslíš Katherine nikam nejdu,, řekla mu dnes už nechci Katherine ani vidět ,,ne naší drahou matku,, a já jen vykulila oči ,,to není možný, co tu dělá?,, byla jsem v šoku a chrlila na něj všechny otázky co mě napadli ,,to nemám tušení, ale chce mluvit s tebou,, odpověděl mi ,,tak to jí nesmíme nechat čekat, Kol děkuji za příjemné odpoledne, ale budu muset jít,, řekla jsem ,,chápu, uvidíme se,, odpověděl Kol a já se něj jen usmála a mířila s bráškou domů. 


Salvatore future MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat