Ráno jsem se probudila vedle Nika, který mě pozoroval ,,nekoukej na mě pořád,, řekla jsem a oči jsem měla pořád zavřené ,,proč si krásná, lásko,, řekl mi, chtěla jsem odpovědět, ale udělalo se mi špatně, proto jsem se rychle přemístila do koupelny, kde jsem celý svůj obsah žaludku vyprázdnila. ,,co se děje?,, zeptal se mě, když mě viděl ,,nevím,, řekla jsem mu, opláchla si obličej a přešla k němu a obejmula ho. ,,není možný, abys byla těhotná?,, zeptal se mě ,,ne to ne, však si upír a já taky,, řekla jsem mu, pak jsem se zarazila ,,ty si původně vlkodlak viď, upírem ses stal pomocí magie,, řekla jsem mu ,,a ty jsi původně čarodějka a pomocí magie si se stala vlkodlakem a upírem,, řekl mi ,,potřebujeme Davinu a Bonnie,, řekla jsem mu. ,,Jdu pro Davinu,, řekl Nik ,,počkej, neříkej ji proč až sem přijde,, řekla jsem a on kývl. Já se pomocí magie přemístila do Mystic Falls k Bonnie, byla doma a naštěstí sama. ,,Ahoj Bonnie, potřebuji, aby ses se mnou přemístila do NO a na nic se teď neptala, pak ti to vysvětlím,, řekla jsem ji a ona přikývla.
Přemístili jsme se teda zpět do New Orleans do naší vili, kde už čekal Nik a Dav. ,,Ahoj Dav, tohle je Bonnie, Bonnie Davina,, představila jsem je oni se pozdravili ,,proč jsme tady,, zeptala Bon ,,potřebuji, aby jste něco ověřili i když jsme si tím jistý,, obě nechápali a Nik mou poslední část věty taky ne. ,,Poslouchej,, řekla jsem mu a on udělal a bylo vidět, že to dítě uvnitř slyší. ,,Co ověřit,, zeptali se ,,jestli jsem těhotná,, řekla jsem a oni ztuhli ,,nemůžeš,, řekla Dav ,,vlastně jo může,, vyvrátila jí Bonnie ,,Klaus je původně vlkodlak upír se stal pomocí magie a Anette je původně čarodějka a pomocí magie se stala tribridem,, řekla Bon a Dav ji asi pochopila ,,prosím,, řekla jsem a oni kývli a začali odříkávat kouzlo. Když skončili ,,máte pravdu, opravdu slyšíte vaše dítě,, řekla Bon a já nemohla uvěřit horší bylo nevěděla jsem co si myslí Nik. Vypadal v šoku a pak se usmál za což jsem byla neskutečně ráda. ,,prosím, nechte si to pro sebe,, řekla jsem jim ,,jasně,, souhlasili obě ,,já už půjdu uvidíme se v Mystic Falls a předpokládám, že i s tebou Davino,, řekla Bon a zmizela, tedy spíš se přemístila zpátky. ,,já půjdu domů sbalit si uvidíme se okolo jedné,, řekla a odešla
,,Niku,, zeptala jsem se opatrně ,,ano, lásko,, řekl ,,si rád, že budeš mít dítě,, zeptala jsem se protože jsem si pořád nebyla jistá ,,určitě, nic lepšího jsem si nemohl přát,, řekl a políbil mě a následně objal. ,,co ty lásko, si ráda, že budeš máma zrovna našeho dítěte?,, zeptal se ,,nejšťastnější, ale zatím bych to neříkala,, řekla jsem, přikývl a já ho políbila. Pak jsem si šla dát sprchu, nalíčit se a obléct zvolila jsem černé džíny, černé tílko přes to jsem si oblékla šedé kostičkované sako , obula si černé boty na podpatku s mašlí.
,,Tak já už pojedu,, řekla jsem a přišla k Nikovi ,,dobře buď opatrná, přijedu ve čtvrtek,, řekl Nik starostlivě, já kývla a políbila ho. S Dav jsme si celou cestu povídali. Právě jsme míjeli ceduli Vítejte v Mystic Falls. Dojeli jsme k nám do penzionu. ,,Ahoj,, pozdravila jsem je všechny byla tam Bonnie, El, Damon, Jer, Enzo, Stefan i Car. ,,lidi tohle je Davina Claire Mikaelson, Dav tohle je Bonnie její přítel Enzo, Jeremy bratr Eleny, moje dvojče Damon jeho manželka Elena a můj mladší bratr Stefan a jeho přítelkyně Caroline,, představila je, ukázala jsem Dav pokoj a sama si šla vybalit. Do pokoje vešli holky Dav, Car, Bon, El, Hayley i Bekhy ,,ahoj, potřebujete něco,, zeptala jsem se ,,no tak chceme se domluvit kdy kam půjdeme,, řekli a já pochopila, že to bude na dlouho ,,no tak zítra půjdeme vybírat šaty jinak je vše zařízené,, řekla jsem jim ,,a kdy to bude?,, zeptali se a já se rozhodla, že jim to teda řeknu ,,v sobotu,, řekla jsem a oni vykulili oči. ,,zítra přijede Nik, v pátek budeme mít rozlučku a v sobotu obřad,, řekla jsem. A ještě napsala Nikovi, že jsem doma, protože jsem na to zapomněla.
Anette... sem doma, a holky už ví datum
Nik...dobře užij si to s nimi, já jsem s Marcelem
Anette...ale já nemůžu pít to bude nápadné
Nik...budeme jim to muset říct
Anette...tak až přijedeš?
Nik...dobře, miluji tě
Anette...já tebe taky.Večer jsme si povídali a pak jsem šla spát. Ráno jsem se probudila, dala si sprchu nalíčila se a šla se obléct vzala jsem si černé džíny, černé tričko s dlouhým rukávem přes to si dala koženou bundu, obula si černé boty na podpatku.
Dole jsem se najedla a čekala na holky. Vyšli jsme o obchodu. Vybírali jsme dlouho, ale nakonec jsme našli ty pravé. El, Bonnie, Car, Dav a Hayley jsou družičky a Rebekha je můj svěděk. Holky si vybrali stejné šedé šaty se třpytivým vrškem a tylovou sukní. Já si vybrala krásné bílé šaty s krajkově třpytivým vrškem a nadýchanou tylovou sukní k tomu jsem vybrala krásné bílé páskované podpatky. Mám sladěné jak zásnubní tak i snubní prsteny.
...holky šaty...
....prstýnky...
Odpoledne jsme se vrátili z nákupů a já jela k Nikovi domů.
ČTEŠ
Salvatore future Mikaelson
Teen FictionAhoj, jmenuji Anette J. Salvatore a jsem tribrit. Toto je příběh o mé rodině a lásce, kterou jsem poznala díky jednomu hybridovi.