☁️ ¦4¦ ☁️

1.5K 100 0
                                    

JeongGuk pov'

Leterítettem a vad és kissé erős Omegát, majd beszívva kamilla illatát elkapott egy furcsa remegtető érzés.
Nem foglalkozva ezzel, menyasszony pózba vittem a fiút aki úgy rángatózott karjaimba hogy kiszabaduljon, mint egy epilepsziás.
Bevittem a vallató termünkbe (mert nekünk ilyenünk is van) majd leültetve gyorsan az aszalthoz bilincseltem a kezeit.
Morgott rám, sőt vicsorított, de nem foglalkozva ezzel nyugodtan néztem rá.
Azért nyugtalanító hogy ilyen nagy ereje van egy Omegának.
Egy csomó Bétát elintézett.

- Szóval, mit keresel a területemen? - kérdeztem rideg hangon.

- Miért kellene válaszoljak? - kérdezett vissza gunyorosan.

Kellemesen mély orgánuma miatt kirázott a hideg.

- Talán mert meg is halhatsz? - morogtam rá.

Ő csak megrántotta a vállát megmutatva mennyire érdekli.
Sóhajtottam majd kérlelve néztem rá.
Viszont csak makacsul megrázta a fejét.
Felálltam a vele szemben lévő székből majd szó nélkül elhagytam a termet.

- Jin, kérlek vigyél a vallató terembe valami ételt. - kértem meg Joonie Omegáját, mire halványan mosolyogva bólintott.

Vissza mentem a nappaliba majd a kanapéra ültem Yoongi mellé.

- Ez az Omega.. eléggé.. vad. -mondta Yoongs perverzen mosolyogva.

- Engem az nyugtalanít hogy Omega létére ilyen.. ilyen erős. - sóhajtottam gondterhelten.

Rám nézett majd mindent tudóan fürkészett.

- Tetszik mi? - nézett rám vigyorogva.

- El kell ismerni, nem rossz példány. - vigyorodtam el én is.

Egy kis gondolkozás után megszólaltam.

- Megszerzem magamnak, bármi áron. - mondtam határozottan mosolyogva.

- Csak nehogy valaki le csapja a kezedről. - nézett rám szórakozottan.

- Addig élne. - morogtam mérgesen.

- Neked tényleg bejön! - kiáltott fel mint aki megnyerte az ötös lottót.

Zavaromba megforgattam a szemem de Yoongi-t senki sem tudja átbaszni, még én sem.

Az ölembe hajtotta a fejét majd arcomra simított.
Meghatódva nézett rám, míg én rá úgy mint egy elmebetegre.

- El sem hiszem, hogy eljött a nap, amikor Rómeó szerelmes lett. - drámázott, majd elmorzsolt egy láthatatlan könnycseppet.

Ismételten megforgattam a szemem majd kilöktem az ölemből.
Földre esve káromkodta el magát.

- Ne viselkedj úgy, mint Mercutio. - mondtam majd elképzeltem úgy Yoongi-t amin felröhögtem.

Ő csak felhúzott szemöldökkel meredt rám, majd bemutatott.
Megforgattam a szemem majd vissza mentem az Omegához.
Több-kevesebb sikerrel próbált enni, de a bilincs ezt nem engedte.

- Eloldozna? - magázott ami rendkívül idegesített.

- Csak ha tegezel. - mondtam mosolyogva.

- Akkor úgy látszik ma nem eszek. - nézett rám édektelenül mély barna szemeivel.

Sóhajtottam majd kezembe véve az evőpálcikát fogtam közre egy kisebb adagot.
Értetlenül nézett rám.

- Nyisd ki a szád. - parancsoltam szigorúan.

Megrázta a fejét.

- Ne akard hogy én nyissam ki. - vigyorodtam el perverzen.

Durcásan nézve rám, de kinyitotta.
Amint sikerült az összes falatot megetetnem vele, felállítottam majd bilincsbe zárt karjait majd elvittem egy vendég szobához.

- Mosdóba szeretnék menni. - nézett rám kérlelve.

Bevezettem a szobához tartozó fürdőszobába majd megálltam vele szembe.

Felhúzott szemöldökkel pillantott rám mire pimaszul elmosolyodtam.

- Édesem, nem hagyhatlak egyedül, inkább élvezd az Alfa társaságát. - kacsintottam rá.

Elvörösödve és egyben megsértődve fordított hátat nekem.
Lehúzta nadrágját mire megpillanthattam alsón keresztül, gyönyörűen kerek hátsófelét.
Felmordultam amikor az alsóját is levette.
Belső Alfám átakarta venni az irányítást.
Hangosan lélegezve és verejtékezve próbáltam megfékezni belső Alfám, Jk-t.
Kegyetlen, rideg, határozott, pimasz és kanos.
Ha engednék neki, leteperné az Omega fiút.

- Igyekezz, a farkasom kezdi átvenni a hatalmat. - mondom sokkal mélyebb hangon.

Megijedve tőlem amikor végez, gyorsan felhúzza alsóját, majd a nadrágját is.
Szembe fordult velem mire szembe találtam magam két kéken világító ártatlan szemekkel.
Gyorsan az ágyhoz bilincseltem mire ilyedten meredt rám.

Sziasztok!
Bocsánat hogy eddig szalasztottam ezt a részt, tudom ez nem kifogás de sokat kell tanuljak hogy a 2. Félévben jobb jegyeim legyenek.😅😵
A várakozás miatt hoztam még egy részt. 🙄❤️

Virtuálisan Puszil titeket;Brightness_09 😘❤️

A Vad Omega ~Teakook~Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ