☁️¦5¦☁️

1.5K 98 0
                                    

JeongGuk/Jk pov;

Gyorsan az ágyhoz bilincseltem mire ilyedten meredt rám.
De meglepetésére mielőtt átadtam az uralmat Jk-nak, kirontottam az egész házból.
Az erdőbe futva átváltoztam.
Farkas alakomba nem kevés állatot öltem meg ami felém jött, de kit érdekel?
Oda értem egy folyóhoz és hatalmasakat kortyoltam belőle.
Gyorsan elmentem az akaratos exemhez Rose-hoz, majd kúrtam vele egy jót.
Amikor a mellkasomra akart feküdni felültem majd közöltem vele a tényeket.

- Rose, attól még hogy szexeltünk nem vagyunk, és nem is leszünk együtt, ezt vésd jól az eszedbe. - mondtam majd felöltöztem és elhagytam a házat.

A szex után Jk vissza adta az irányítást.
Szerencséje, mert ő amikor átveszi az uralmat és lefekszik valakivel, nem kell 5 perc és az illető halott.
Bár, én is szívesen végeznék vele, de nem süllyedek le arra a szintre hogy nőket kelljen bántanom.
Anya meg is ölne.
Néha elég ilyesztő tud lenni.
A falka ház előtt megálltam egy percre, majd bementem.
Imádom az eszemet hogy az Omegát lebilincseltem hogy ne szökjön el.
De meglepetésemre Jinnel és Jiminnel társalgott a konyhába.
Amint beléptem oda elhányta magát, de szó szerint.
Sajnálkozva nézett Jinre majd megszólalt.

- Ne haragudj Jin, csak a vattacukor illatától, nem tudom miért, de már kiskoromtól kezdve, rosszul vagyok, elnézést hyung. - hajolt meg majd a felmosóért sietett majd eltakarította a hányást.

Nem is gondoltam volna hogy van egy ilyen éne is a vad mellett.

- Semmi baj, csak kicsit hirtelen ért, de majd veszek tőled vérmintát és kiderítjük hogy ez miért van, mit szólsz? - a fiú bólintott majd Jinnel hyungal együtt az orvosi szobába ment.

Lehuppantam Jimin mellé a kanapéra aki fintorogva húzódott arrébb.

- Nem csodálom hogy Taehyung rosszul lett, ettől a tömény vattacukor illattól, már nekem is hányingerem van. - mondta majd szaladt a klotyóra.

Szóval Taehyung a neve.
Sóhajtottam majd elmentem lezuhanyozni hogy lemossam a mai nap mocskait.
Amint végeztem, Nam hyung szobája felé vettem az irányt.

- Szia hyung. - nyitottam be a szobájába.

- Mit nem tudsz? - nézett fel rám könyvéből, majd szemeit rám emelte szemüvege alatt.

- Honnan...? - néztem rá hitetlenkedve majd leültem az ágyára.

- Akkor jössz így amikor tanács kell, szóval mi van? - ült velem szembe törökülésbe.

- Amikor megpillantottam a Vad Omegát, tudod. - sütöttem le szemem.

-Taehyungot. - bólintott.

- Nektek miért árulta el a nevét? - emeltem fel fejem majd féltényenyen néztem rá.

Elnevette magát majd megszólalt.

- Mert mi kedvesen bántunk vele. - mondta még mindig nevetve.

- Yah, én is kedvesen bántam vele, nem öltem meg! - kiáltottam felháborodva.

Megforgatta a szemét majd beleboxolt a vállamba.

- Jó ne tereld a témát. - mondta jétékosan.

-Na, amikor először megpillantottam éreztem valami remegtető érzést, ami a szívemnél állt meg, ez mit jelent? - döntöttem oldalra a fejem.

- Ez annyit jelent, hogy megtaláltad a társad, Kook. - mondta majd összrkulcsolta a kezét és arra támasztotta állát.

Elnyitottam a számat.
Nem lehet ilyen nagy szerencsém.
Az a társam akit megakartam szerezni.
És még is fogom.
Most már semmi sem állíthat meg benne.

Bárgyún vigyorogva álltam fel az ágyról majd köszönés nélkül hagytam el a szobát.
Éreztem magamon hyung értetlen pillantását, de nem törődve vele mentem a szobámba.
Még mindig vigyorogva dőltem be az ágyba.
Az egyik kispárnát magamhoz ölelve, mosolyogva aludtam el.

Anyeong!
Hú, végre meghoztam ezt a részt is.
Ha tetszett vote-olj. ⭐
És javítana a kedvemen pár komment, so ha nem olyan nagy kérés, akkor légyszi írj valamit. 🙏❤️

A Vad Omega ~Teakook~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang