Taehyung pov'
Jin és Jimin leszedték rólam azt a fránya bilincset majd levezettek a konyhába.
Együtt megreggeliztünk majd beszélgetni kezdtünk.
Jó társaságok, emellett mindkettő Omega, így könnyen megértettük egymást.
Végül haza tévedett az Alfa is.
A magából árasztó émelyítő vattacukor illattól behánytam.
Bocsánatot kértem Jin hyungtól majd feltakarítottam.
Felébredtek a sokkból majd megnyugtatott hogy nincs semmi baj.
Azt mondta kiderítje nekem egy vérmintával hogy miért reagáltam így az odorra.
Utána siettem a rendelőjébe.
Vért vett tőlem, de mivel a tűktől írtózom, csak úgy tudott rá venni, hogy megígérte nekem hogy majd Jiminnel elmegyünk sétálni az erdőbe.
És nekem egy erdei séta mindent megér.
Jin az eredményeket nagy szemekkel nézi.- Mi az hyung? - kérdezem kíváncsian.
Megköszörüli a torkát majd rendezi vonásait.
- Túl émelyítő az erős és édes odorok, mivel már hozzá szoktál kamilla illatodhoz ami egyáltalán nem édes. - néz rám egy eröltetett mosollyal.
- Baj van hyung? - méregetem gyanúsan.
Megrázza fejét majd kivezet az orvosi rendelőjéből.
Jimint már nem láttuk se a konyhába se a nappaliba.
Elküldött hogy keressem meg Jimint majd menjek el vele az erdőbe.
Gyanúsan viselkedett, de nem kérdeztem rá, nem rám tartozik, bármennyire is vagyok kíváncsi.SeokJin pov'
Kook szobájához siettem majd kopogás nélkül nagy ricsajjal nyitottam be.
Oda mentem hozzá majd rázogatni kezdtem de mint akivel nem is csinálnának semmit, aludt tovább.- JUNGKOOK AZ ISTENÉRT IS KELJ MÁR FEL! - ordítottam a fülébe.
Erre már kipattantak a szemei.
- Hyung, hagyj már aludni. - feküdt vissza.
- De Taehyungról van szó. - mondtam normál hangerőn mire ismételten kipattantak a szemei.
- Tényleg, nem viccelsz? - kérdezte már éberen.
Megráztam buksimat majd megszólaltam.
- A vérmintából sikerült valamit kiderítenem, kíváncsiságból megnéztem a DNS-ét. - ültem vele szembe.
- Mit, mond már! - fészkelődött izgatottan.
Mi?
Őt semmi és senki nem szokta érdekelni.
Ha csak... Nem Taehyung a társa.Mindent tudó mosollyal néztem rá mire rosszalóan pillantott rám.
- Szóval, ugye ő Omega, ugyan Omega lett az anyja mivoltából de az apja Alfa volt, és akár mennyire hihetetlen de Alfa génekkel van megáldva, annak ellenére hogy Omega, és annak, hogy feminim alakja van. - hadartam el.
- Hát ez tényleg hihetetlen.. - tátotta el a száját.
- Igen, de vigyázni kell rá mert nagyon különleges és ha erre rájönnek a farkasok, mind magának akarja majd tudni, de ezek után nem lepődnék meg, ha meg tudná védeni magát. - nevettem fel az emléken amikor több Bétával elbánt.
- Ne aggódj ha még ki is tudódik a titka, teszek róla hogy ne akarják maguknak tudni, mert az enyém lesz. - villant fel gyilkosan a szemei.
-Oké.. - húztam el az utolsó betűt.
Elköszöntem tőle majd Joonieval való közös hálószobánkba mentem.
Leültem hozzá majd megcsókoltam.
Ajkaink egymást kóstolgatták, míg végül a levegő hiány miatt elváltunk.
Mellé ültem majd hosszas beszélgetésbe kezdtünk.Sziasztok!🙋♀️
Mivel volt ihletem ezért hoztam még egy részt. 🤗💞
Remélem hogy mindenkinek tetszett. >.<
És ha igen akkor vote.⭐Virtuálisan Puszil titeket; Brightness_09 😘❤️
YOU ARE READING
A Vad Omega ~Teakook~
FanfictionOmegaverse Yaoi Boy×Boy Top; Kook Bottom; Tae 🥇Díj#topkook 🥇Díj#bottomtae