☁️¦14¦☁️

791 56 4
                                    


JeongGuk pov'

Kiabálásokra és vonyításokra keltem fel.
Szerencsére Tae nem kelt fel rá.
Édesen aludt.
Elmosolyodva pusziltam ajkára és megsimogattam a pociját.
Óvatosan kiszálltam az ágyból, ügyelve arra, hogy a szépségem ne keljen fel.
Majd felöltöztem és meg néztem, hogy mi ez a nagy ricsaj.
Épp Suga idegesen trappolt el mellettem, így karját elkapva vontam kérdőre.

- Mi folyik itt? - néztem rá kérdőn.

- Azok a rákos Keletiek megtámadtak minket. - mondta agresszívan.

Megfeszült az összes izmom, és csak azon gondolkodtam, hogy meg védem Taehyungot és a kicsinket.
Nem tétovázva siettem ki, majd farkas alakomba átváltoztam, és futottam a Keleti falkához.
Egy monstrum féle morgás hagyta el a torkom, majd vérvörösen villogó szemekkel meg indultam a nyomorultak felé.
Rá vetettem magam az egyikre, majd ketté haraptam a torkát.
Ez így ment több ideig, de egyre többen jöttek.
Már csak én, Nam, és Suga maradtunk talpon.
Bekerítettek minket.
Hirtelen egy farkas rám ugrott én pedig pont úgy estem el, hogy egy nagyobb kőbe bevertem a fejem.
Elájultam.

____________________________________

Egy börtönben ébredtem fel.
Körül nézve láttam meg egy szembe velem lévőt ahol Yoongi rugdosta a falat.

- Mi a franc történt? - ültem fel értetlenül.

- Azok a fasztarisznyák elraboltak minket!- ütött ököllel a beton falba.

Hello😵💕
Sajnálom hogy eltűntem, igérem hogy megpróbálom behozni a lemaradásokat, és bocsánat, hogy ilyen rövid lett. 😪😰💖💖

A Vad Omega ~Teakook~Where stories live. Discover now