☁️¦11¦☁️

1.2K 91 8
                                    

Taehyung pov'

Nagyon örülök hogy Kook nem küldött el magától amiért terhes vagyok tőle.
Most is becéz, beszél a pocakomnak, simogatja, puszilgatja.
Nagyon aranyos.
Főleg akkor, amikor rám néz a cuki nyuszi mosolyával.
Nem hagyja hogy bármit is csináljak ami nagyon idegesítő.
Már a saját lábamon sem állhatok, mert ő menyasszony pózba visz minden hova.

- Kook, kérlek hagy álljak már a lábamon, engedd hogy én is csináljak valamit, ha meg nő a pocakom, esküszöm addig cipelhetsz ameddig akarsz, de még tudok állni a lábamon. - néztem rá kérlelve mire határozottan megrázta a fejét.

- Nem akarom, hogy bármi bajotok essen. - mondta cukin nézve rám.

Erre csak ajkon csókoltam.

- Tudom, de hogy ha engedsz valamit csinálni úgy is tudsz vigyázni ránk. - simítottam arcára kedvesen mosolyogva.

- Rendben, de csak azért mert te kéred. - csókolt meg amit örömmel viszonoztam.

- Olyan aranyosak.. - hallottunk meg egy suttogást.

Oda kaptuk a fejünket ahol Jinnel és Jiminnel
Amikor meglátták hogy őket nézzük, kínosan elmosolyodtak.

- Már megyünk is, nem zavarunk tovább. - mondták hátrálva majd elsiettek.

Csak kuncogva néztem utánuk.

- Kookie, éhes vagyok. - mondtam boci szemmekkel.

- És mit kérsz hercegnőm? - tett le.

- Csoki öntetes popcornt! - kiáltottam fel.

- Nem is hangzik rosszul, talán majd én is megkóstolom. - puszil kuncogva az orromra.

Csak nevetve bólogattam.

Ameddig Ő ment a konyhába, addig én mentem a mosdóba.
De amint a konyhába értem, nem találtam ott Kook-ot.
De a bejárati ajtó előtt megtaláltam, egy lánnyal beszélgetve.
Féltékenyen néztem hogy a lány simogatni kezdi az ÉN Kook-omat.
Mire Ő ellöki magától.

- Kivel beszégetsz, Kook? - kérdezem majd oda sétálok a háta mögé és átölelem.

A kis fruska gonoszan rám mosolygott, nem is, inkább vicsorított.
Majd lecsókolta a Drágámat.
Olyan taslit vertem neki, hogy majdnem össze esett.
Úgy kell neki.

- Gyere kis ribanc, küzdjünk meg. - mondtam dühösen.

- Nem biztos hogy egy feletted álló személynek kéne ugatnod, kis Omega. - mondta az arcát fogva.

- Mert mi vagy te, Béta vagy Alfa? - kérdeztem mosolyogva.

- Éppenséggel, Béta vagyok. - villogtatta meg citromsárga szemeit hátha még ijedek.

De a várt reakció elmaradt.
Hangosan kezdtem el kacagni rajta.
Már a könnyeim is kifolytak.

- Ez meg min nevet? - kérdezte Kookie-tól amikor látta hogy nem bírok megszólalni.

- Tudod, Tae rengeteg Bétát vert el, mai napig az orvosiba vannak. - mosolyodott el.

Egy pillanatra meglepődött.

- Ch, azok biztos bénák voltak. - dobta hátra a haját.

Befejeztem a nevetést, letöröltem a nevetés miatt kijött könnycseppet.
Halál komolyan néztem rá, amitől beijedt.

- Akkor gyere kis ribanc, küzdjünk már meg, ha lehet még ma. - villantak fel gyilkosan szemeim.

Neki ugrottam, de Kook menyasszony pózba felemelt.
Amint hozzám ért, lenyugodtam egy csöppet.

- Drágám, hagyd. - mondta NEKEM lágy hangon.

- De Kookie, hozzád ért, ezért kicsinálom. - néztem rá kiskutya szemekkel.

- Már mondtam, nem hagyom, hogy bajotok essen. - felemelt majd amikor a pocakom volt vele szemben, megpuszilta azt, és vissza eresztett.

- Akkor legalább hagy én dobjam ki a házból. - néztem rá könyörgően, amire egy kis gondolkozás után, rábólintott.

Letett a karjából, majd amikor földet értem, kiroppantottam az újjaimat.
Majd gonoszan elvigyorodtam.

Oda léptem hozzá, majd karjait hátra tekertem az egyik kezemmel.
A másikkal hajába kaptam.
Intettem Kook-nak, aki értve hogy mit akarok, kinyitotta az ajtót.
Oda sétáltam majd szépen kidobtam.

- Egy dolgot jegyezz meg kis ribanc, ne nyúlj ahhoz ami az enyém, mert egyesével töröm el az újjaidat. - kiáltottam oda neki, majd bezártam az ajtót.

- Na, akkor hol a csoki öntetes popcornom? - kérdeztem cukin mosolyogva.


Sziasztok 🙋🏻‍♀️
Ezt az esemény dúsos részt, a megváratattás kiengesztelése miatt hoztam.
Remélem tetszett mindenkinek TaeTae féltékeny oldala.
Ha igen, akkor vote⭐

576 words ~🖤

A Vad Omega ~Teakook~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora