*Mikasa szemszöge*Mikor oda értünk Naruto házához észre vettük hogy pár ember akkor csönget be. Mikor közelebb értünk én behúzódtam Naru háta mögé és onnan figyeltem. Mint kiderült Shikamaru, Sasuke és Sakura volt ott. Mikor oda értünk először nem vettek észre. Naru oda ment és ki nyitotta az ajtót miközben köszönt nekik, és ekkor vettek észre, meglepődtek az biztos, ha jól láttam akkor Shikamaru egy kicsit piros is lett, na mindegy.
- Sziasztok. - köszöntem kedvesen.-Figyelj Naru én szerintem megyek mert anya vár haza.-mondtam majd közel mentem hozzá és a fülébe suttogtam ez a mondatot-ha kérdezgetnek mert biztos hogy ezért jöttek akkor ne mondj nekik semmit kérlek elég hogy már Shikamaru is tudja. - kértem meg erre csak bólintott majd a szokásos személyiségét elő vette és ugy vezette be a többieket. Én csak intettem majd fel ugrottam a ház tetejére és onnan akartam indulni. Igen csak akartam. Mivel valaki utánam jött. Ki nem találjátok ki volt. Hát nem Shikamaru? Ironia(xd)
- Mit szeretnél Shikamaru? - kérdeztem rá se nézve. Éreztem hogy meg lepődött, nem tudta honnan tudom hogy ő az.
- Mint már egyszer mondtam szeretnélek jobban megismerni..... - na ezen meglepődtem. Majd folytatta. - Nem akarsz el menni sétálni?-kérdezte meg le hajtott fejjel. Egy kicsit gondolkodtam majd végül válaszoltam. - Miért is ne? - hátra néztem és láttam hogy örült a válaszomnak, ami miatt enyhén elpirultam. Még jó hogy ezt a maszk miatt nem látta. - És hova szeretnél menni? - kérdeztem kíváncsian. Rám nézett, majd előre, és végül megszólalt. - Mi lenne ha elmennénk venni fagyit utána meg a kőarcokhoz mennénk oda úgyse jár senki így nem kell félned hogy meglátják az arcod. - a végét halkan mondta hogy nehogy valaki meghallja közben pedig enyhén mosolygott. Én csak bólintottam, hogy tetszik az ötlet. Ameddig meg nem érkeztünk a boltig ahol venni fogjuk a fagyit addig nem beszéltünk.
- Milyen fagyit szeretnél? - kérdezte-én állom - mosolyodott el és várta a válaszom.
- Válassz te nekem is. Legyen meglepetés. - mosolyodtam el én is bár ezt nem látta. Ő csak bólintott és bement. Már vagy öt perce bent volt mikor bentről beszélgetést hallottam.
- Shikamaru? - kérdezte egy női hang-Mit keresel itt? És miért veszel két fagyit mikor egyedül vagy? - kérte számon a fiút a lány itt már nagyon kíváncsi voltam ki az a lány hogy így kerdore vonja, majd megszólalt Shikamaru.
- Áh szia Ino nem is vettelek észre. Éppenséggel nem egyedül vagyok-mondta miközben a tarkojat vakarta meg kínosan. De amit ez után mondott az nagyon lesokkolt. - Randin vagyok és azon gondolkodok hogy milyen fagyit vegyek neki mert azt mondta legyen meglepetés. - az állam súrolta a betont, annyira meg lepődtem. Szóval számára ez egy randi, lehet igaza van Narunak és szimpatikus vagyok neki.
- OHO! A nagy Nara Shikamaru akinek még sosem tetszett lány most randin van. És ki az ha lehet tudnom? - kérdezte kíváncsian,de a választ nem várta meg mert utána mondta is hogy milyen fagyit vegyen nekem- amúgy szerintem vedd meg neki a pisztácia-karamell kombós fagyit.-ki a fene ez a csaj, nem is ismer mégis tudja hogy mi a kedvenc fagyim. Innen már nem figyeltem mert még mindig annyira zavarban voltam hogy inkább egy kicsit távolabb mentem a boltól. Olyan 5 perc után kijött a boltból vörösen. Hmmm érdekel még miket beszéltek azzal az Inóval.
- Naa Shika mi tartott ilyen sokáig? - kérdeztem felháborodva. Majd miutan rájöttél hogy hogy is hívtam elvörösödtem hála az égnek ezt nem láthatta.
- Hmm Shika? Ez tetszik. Amúgy az egyik csapat társam feltartott.-szoval ő a csapat társa. Értem. - Tessék itt van a fagyi remélem ízleni fog. - nyújtotta oda a fagyit pirulva. Igazság szerint nem ilyennek képzeltem a nagy Nara Shikamarut, mindenki azt mondta hogy folyton lusta meg hogy milyen komoly. Na mindegy de most hogy egy kicsit szivassam.
- Hallod Shika...-szólitottam meg mire rám figyelt-először is köszi a fagyit ez a kedvencem. Másodszor hallottam a beszélgetésed a lánnyal - itt kitágult szemmel figyelt és jól láthatóan olyan vörös lett mint Kusina-san haja. Jah amúgy már mindjárt a kőarcok tetén vagyunk és nincs itt senki szóval levettem a maszkot és el kezdtem enni a fagyim.
- Kellemetlen... Mit hallottál pontosan? - kérdezte közben kínosan ő is elkezdte enni a fagyiját.
- Hát ezt-azt.. - mondtam - talán azt is hallottam hogy a te részedről ez egy randi. - mikor ezt ki mondtam ki esett a kezéből a fagyi és elkezdett magyarázni össze-vissza.
- F-figyelj é-én nem úgy gondoltam csa-csak ha azt mondom hogy csak sétálunk akkor azt hiszi hogy a barátnőm vagy és így könnyebb volt lerázni mert nagyon rámenős és jah. - magyarázta. Én pedig bolintottam.
- Értem, oke csak érdekelt-mondtam szomorú hangon majd egy mosolyt próbáltam erőltetni az arcomra. Már megettem a fagyit és mivel rámtört a sírhatnék ezért gyorsan elköszöntem.
- Jé már ennyi az idő, sajnálom Shikamaru de nekem mennem kell anya vár haza majd talán még találkozunk, szia. - mondtam majd elkezdtem szaladni de még hallottam ezt.
- Szia.... Várj mi az hogy csak talán? - ez volt az utolsó amit hallottam. Csak rohantam és rohantam, míg nem Naru házához nem értem bekopogtam az ablakán, persze a maszkom rajtam volt. Még ott voltak a többiek. Kinyitotta az ablakot és úgy nézett rám.
- Naru...... - mondtam már tényleg a sírás küszöbén. Nem mondott semmit megfogta a karom behúzott az ablakon és be kísért a fürdőbe.
- Maradj itt amíg elküldöm a többieket jó? - kérdezte halkan majd bolintottam és ki is ment. Addig megpróbáltam lenyugodni a látszat kedvéért ami annyit tesz hogy meg mostam az arcom. Hallottam ahogy kérdezgetik hogy mi történt.
- Naruto mi történt Arannyal? - kérdezte Sakura.
- Nem tudom de ez most nem rátok tartozik. - mondta Naru nyugodt hangon és közben terelte ki őket. Nem vártam mást az Uchiha gyerektől most is elkezdett veszekedni Narutoval.
- Mi az hogy nem ránk tartozik? Miért talán rád igen? Ki vagy te hogy meg mond hogy kire tartok ha? - kérdezte idegesen. Naru pedig teljesen nyugodt hangon válaszolt nekik, mégis hallatszott benne hogy ideges amiért nem húznak el innen.
- Figyelj Sasuke értem én hogy egy kibaszott Uchiha vagy de nem te ismered őt pelenkás korod óta és nem benned bízik meg annyira hogy megmutassa milyen is valójában. Nem ismered! Nem bízik meg benned! Ha talán ezt el érted de csak talán akkor majd rád tartozik hogy mi a baja addig meg ne merj szólalni ha róla van szó. És igen is rám tartozik mert hozzám jött nem hozzátok, rám tartozik mivel már lassan testvérek vagyunk szóval most hogy ezt tisztáztuk kurvára el lehet húzni innen. - mondta olyan nyugodt hangon hogy még én is megilyedtem. Erre a kis monológra nem szóltak semmit csak csöndben távoztak. Amint meghallottam hogy az ajtó becsukódott kimeneten és leültem Naru ágyára. Nem telt bele 2 percbe egy elég ideges Naru rontott be az ajtón amint meglátott oda szaladt és szorosan megölelt, nálam itt elszakadt a cérna és elkezdtem sírni. Próbált nyugtatni de valahogy nem sikerült neki így eldöltünk az ágyon, betakaróztunk és úgy próbált meg le nyugtatni amivel egy kicsit segített mert közben dúdolt is valamit.
- Na Mika mi történt hogy így kiborultál?-kérdezte halkan és bizonytalanul.- Ha jól tudom akkor Shikamaru utánad ment. Ő csinált valamit? - amint kimondta a nevét újra sírni kezdtem. - Értem szóval ő csinált valamit. Édes istenem, értem én hogy nem ért a nőkhöz de hogy meg tudott téged siratni akkor valamit nagyon el cseszhetett. - sóhajtott egy nagyot majd újra dudolni kezdett. Ez megint megnyugtatott. Szép lassan abba is hagytam a sírást.
- Teme elmondod mi történt? - kérdezte.
- Persze, elmondom-mondtam alig hallható hangon. - Na ugye utánam jött és el hívott fagyizni én meg bele mentem. Megálltunk egy boltnál és mondtam hogy válasszon ő nekem fagyit. Bement én meg megálltam az ajtó mellett. Aztán oda ment hozzá egy lány valami Ino és kérdezte hogy miért van ott és miért két fagyit vesz, erre Shikamaru azt mondta hogy randin van a lány kérdezősködött hogy kiaz de ezt már nem hallottam mert inkább arrébb mentem. - itt ő is meglepődött hogy mit mondott Shika, de nem szakított félbe. - Aztán kijött oda adta a fagyit és elkezdtük enni. Majd megkérdeztem hogy miért mondta azt hogy randin vagyunk erre elkezdett magyarázni hogy mert máshogy nem tudta volna lerázni a csajt és ez volt a legjobb megoldás utána fogtam magam elköszöntem és most itt vagyok. - mondtam el egy szuszra lehajtott fejjel. Közben pedig szipogtam.
- Jaj Teme hagyd rá baka az a fiú.-mondta full nyugodtan. Megölelt és mondta hogy menjünk be a Hokage-hoz valami küldetést szerezni. Itt csak bólintottam. Már a Hokage ajtaja előtt vagyunk mikor meghallom Shikamaru hangját. Épp jön ki. Gyors kiugrottam az ablakon hogy ne találkozzak vele, és onnan figyeltem hogy mi fog történni. Nyílt az ajtó Shikamaru kilep rajta, és meglepődött hogy egy szúrós tekintetű Narutoval találja szemben magát. Már kérdezni akarta hogy mi a baja vagyis gondolom ezt akarta de Naru fogta magát kikerülte bement az ajtón és be csapta az ajtót. Én gyors átment a másik oldalra hogy az ablakon keresztül menjek be.
- Csókolom Minato-sensei. - köszöntem a háta mögött mire megijedt, én meg csak elmosolyodtam.
- Szia Arany épp most akartalak hívatni Narutoval egyetemben. - mosolygott rám majd folytatta. - Úgy döntöttem hogy te és Naruto Jiraiya-senseiel elmentek egy hosszú útra. - leesett állal figyeltük a Hokage-ét.-Mika anyud már tud róla. Azért mentek hogy még erősebbek legyetek mire haza értek már össze lesz pakolva minden. Mika te azért mész hogy erősödj és azért, ha szükség van rá legyen ott egy jó sanitec ninja. Mivel a képességed majdnem olyan jó mint édesanyádé ezért választottalak téged, meg azért is mivel te már szinte testvére vagy Narunak. Most menjetek és pakoljatok holnap a főkapunál találkozunk pontban 10-kor. Jah és Mika a maszkod ne legyen rajtad kérlek. Ezen az úton senki nem fog felismerni szóval nem kell félned. De ha nagyon akarod míg ki nem értek a faluból rajtad lehet. - mosolygott rám. Bolintottam intettem Narunak hogy én megyek és ki is mentem az ablakon.
- Anyaaaaa megjöttem.-orditottam el magam.
- Kicsim itt vagyok a szobádban. - kiabált vissza. Na akkor kezdődjön a pakolás.( Bocsánat a csúnya szavakért. Remélem tetszett. Ez a rész azért szomorú mivel sohasem lehet minden Happy nem igaz? Na de pusza Mika)
ESTÁS LEYENDO
Milyen az élet Senju Tsunade lányaként! ( Nara Shikamaru)
Romance(Sziasztok ez az első olyan könyvem amit más is olvas, remélem tetszeni fog. Sok másik történet alapja lesz benne, nem el lopni akarom csak megihlettek és a saját storymba beillesztettem őket. Remélem nem baj. A történet nem minden helyen egyezik me...