*Mika szemszöge*Miután beálltam Naru háta mögé, rá néztem arra a lányra akit asszem Temarinak hívnak engem nézett. Kicsit megijedtem mert elsőre azt hittem hogy utálni fog de úgy nézett rám mint akinek most született kistestvére. Nagyon boldogan mosolygott rám, nem volt abban a mosolyban semmi ijesztő, nem láttam benne féltékenységet csak szín tiszta boldogságot. Amint észre vette hogy lebukott csak rá mosolyogtam és figyeltem a Hokage-ra.
- Na mostmar hogy mindenki itt van. Naruto, Arany nektek meg kellesz küzd--de nem tudta folytatni mert három ember berontott az ajtón kerestek valakit. Amint megláttak engem rám vetették magukat. Elsőre nem tudtam kik azok de hamar rajöttem.
- Genma-sensei, Kotesuo-sensei, Izomu-sensei. - mondtam nevetve és próbáltam kimászni alulluk, de nem sikerült.- Meg zavartak minket-néztem rájuk rosszallóan, mire leszaltak rólam és felsegítettek.
- Bocsánat csak már nagyon hiányoztál és látni akartunk. - mondták egyszerre mind a három sensei lehajtott fejjel.
- Ahj tudom de akkor sem szabad így berontani sehova, főleg a Hokage irodájába nem szabad. Mindegy Sensei kérem folytassa, ti meg menjetek majd holnap edzunk megint egyet oké? - kérdeztem, bolintottak majd kimentek.
- Na szóval ott tartottam hogy ti ketten megküzdötök valakivel, aminek segítségével felmérjük a képességeitek érthető? - mi csak bólintottunk.
- És ki lesz az?-kérdeztem kíváncsian de sejtettem hogy ki lesz az. - Csak nem a híres másoló ninja? - kérdeztem kíváncsian mire csak meglepődött arcokat láttam.
- Honnan....? - kérdezte Minato-sensei.
-Érzem kintről a chakráját.-nevettem fel és az ablak felé mutattam. Naru oda szaladt és tényleg ott volt.
- Sziasztok rég találkoztunk. - köszönt nekünk Kakashi-sensei.
- Sensei, sensei nézze mit haztam magának ajándékba. - ki ugrott hozzá naruto majd át nyújtotta a könyvet.
- De hisz ezt hogy? Meg nem is jelent meg? - nézte nagy szemekkel a könyvet - Jólvan gyerekek, menjetek pihenni ma pontban 15:00-kpr találkozunk a 3-as kiképző pályán. Viszlát.-es már itt sincs.
- Tuti hogy csak a könyvet akarja olvasni. - mondtam majd elindultam kifelé de valaki megfogta a vállam. Temari volt.
- Szia nem ismersz de szeretnék veled beszélni ha lehet még úgyis van idő mire kezdtek, mi lenne ha meginnank egy teát? - kérdezte kedvesen, csak bolintottam-akkor megvarsz kint nem sokára mi is végzünk. - megint csak bolintottam. Fel vettem a maszkom majd fel mentem a tetőre. Mi akarhat tőlem? Ezen gondolkodtam. Nem sok időbe telt mire végeztek Shikamaru oda jött megolelt majd mondta hogy megnézi a felmérést utána meg elmetnenk hozzájuk. Erre elpirultal majd bolintottam.
- Mehetünk Temari?-kérdeztem kedvesen. Csak bólintott. Egy kisebb teázóhoz mentunk ahol kevesen vannak. Leültünk meg rendeltük a teát és elkezdtunk beszélgetni.
- Temari... Miért akartál velem beszélni? - kérdeztem félénken.
- Jaj nem kell félni sem izgulni. Csak szerettem volna megkoszonni hogy ott vagy Shikamarunak. Ebben a 3 és fél évben csak rólad beszélt. Egész végig azt hitte hogy megutaltad és nem fogsz vele beszélni. - itt fel nevettem.
- Már féltem hogy valami baj van. De most megnyugodtam. Amúgy van valami furcsa most. - gondolkodtam.
- És mi lenne az? - kérdezte közben meghozták a teánkat.
- Tudod eddig nagyon kevés ember látta az arcom, Naruto barátai közül csak Shika látta, és annyira furcsa hogy akár mennyire voltam elsőre féltékeny rád, azonnal megbízta benned. - ez így nagyon furcsán hangzott - és előtted nem is próbáltam elrejteni az arcom. Amúgy ha ketten vagyunk, vagy Shika is itt vagy bárki már aki ott volt a Hokage irodájában akkor nyugodtan szólíts Mikasanak vagy Mikának. De amúgy meg Aranynak. Jézus de illetlen vagyok, be sem mutatkoztam.-csaptam a homlokomra mire elkezdett nevetni.
- Ha már itt tartunk én se mutatkoztam szóval ideje lenne. Örvendek Sukabu no Temari vagyok Sunagakure Kazekage-nak a nővere. - meglepodtem nem tudtam hogy a kazekage testvére.
- Nagyon örülök a találkozásnak, én Senju Mikasa vagyok de becenevemen Arany. - nyújtottam a kezem és kezet ráztunk. Majd elnevettük magunkat. Megittuk a teákat és el kísértem a szállodába.
- tényleg örülök hogy meg ismertelek, remélem jó barátok leszünk. - mosolyogtam rá és megoleltem.
- Én is örülök, majd találkozunk, sok sikert a vizsgához. - intettem majd elindultam a 3-as pályára. Ott volt Naru meg Shika.
- megint késik a sensei? - kérdeztem Narut de nem válaszolt hanem elkezdett kerdezgetni minket.
- Na most hogy nincsenek felnőttek és zavaró tényezők. Kivele mi történt mikor elrangattad Mikát-szegezte a kérdést Shika felé aki egyből vörös lett velem együtt-naaaaa nemár srácok, mi történt?-kerlelt én meg elmondtam mivel a testvérem megha nem is verszerinti.
- Jól van na csak ne nyagass. - mondtam mire csillogó szemekkel nézett rám - elrangatott majd elmondta hogy sajnálja ami akkor történt és hogy már akkor szeretett csak betoji és hogy most is az szeret, én is mondtam hogy szeretem és elhivott egy rendes randira ennyi. - mondtam ki egy szuszra pirosan. Ő meg csak feltűnően méregettett minket.
- Biztos történt még valami, mert nagyon vörösek vagytok. - mondta naruto mire meg vorosebb leszek de erre már Shika válaszol.
- Oke szájon pusziltam mostmar boldog vagy?!? - mondta egy kicsit hangosan.mire az a feleszu elkezdett nagyon vigyorogni és ekkor éreztem még magam mögött anyám chakráját. És csak most fogtam fel mi is történt. Ha anya itt áll mögöttünk akkor hallotta a beszélgetést, Jézus mit kapok. Megloktem Shika vállat hogy nézzen hátra. Egyszerre fordultunk meg és egy kicsi ideges anyával találtuk szemben magunkat.
- Fi-figyelj a-anya ez nem az aminek látszik oké? Nme történt semmi olyan. - kezdtem el magyarázkodni, de ami utána történt az meglepett, oda jött hozzánk és megolelt mindkettőnket.
- Nyugi szívem minden rendben. Ismerem Shikamarut és nem haragszok rá sőt örülök is neki. Na de ennyi elég a szerelmesekbol, most vizsga van szóval mivel már Kakashi is itt van kezdhetitek. - mondta anya mosolyogva. Huh megnyugodtam.>>time skip<<
Már vége van a vizsgának és legyoztuk Kakashi-sensei. Anya megdicsert ahogy mindenki más is megdicsért minket. És most jött el az a pillanat hogy meg kell anyát kérdezni hogy Shikamarunal aludhatok-e.
- Figyelj anya... Ott aludhatok-e Shikanál? - kérdeztem félénken lehajtott fejjel. Féltem a választol remélem megengedi.
- Persze, bízok Shikamaruban hogy nem csinál semmi olyat, és nem bánt szóval nyugodtan. - felelte mosolyogva mire a nyakába ugrottam.
- Köszönöm köszönöm annyira szeretlek anya. - pusziltam arcon majd elkezdem bepakolni egy táskába minden szükséges dolgot.
Pl. Alvos ruhát, holnapi ruhát, fogkefe, fogkrem, fehérnemű, dezodor, parfüm, tusfurdo.
Lassa már ott vagyok Shika házánál. Becsöngettem mivel sötét volt ezért csak a táskámba raktam a maszkom. Az anyukája nyitott ajtót nagy mosollyal az arcán engedett be és szólt Shikamarunak hogy itt vagyok.
- Jó napot Mr. és Mrs. Nara örülök újra a találkozásnak. - illedelmesen meghajoltam.
- Jaj kincsem nme vagyunk mi olyan öregek, amúgy is nem soká család tag leszel szóval kérlek tegezz minket. - mondta Shika anyukája.
- Rendben - szélesen mosolyogtam. - Amúgy Shikamaru hol van? - kérdeztem és ebben a pillanatban jött le, oda jött hozzám megölelt és adott egy puszit a fejem búbjára. Erre elvorosodtem, nem gondoltam hogy ilyen nyíltan majd csinál ilyen dolgokat. De nekem rendben van.
- Gyerekek gyertek vacsorázni! - szólt Shikaku. Bementunk leültünk és ettünk. Felmentunk a szobába mondta hogy menjek el fürdő i elsőnek és majd megy ő utánam. Elmentem adott torcsit is nálam volt a tusfurdom is majd miután megfurodtem csak akkor vettem észre hogy nem hoztam be magammal a pizsim. Csak én lehetek ilyen szerencsétlen. 2 opció van, mivel Shikamarunak van saját fürdője amiben most ugye én vagyok hogy hozza ide a cuccom vagy kimegyek én. Inkább én megyek ki mert nem akarom hogy lássa a fehérneműm szóval ja. Próbáltam úgy bemenni hogy ne vegyen észre de amint kinyitottam az ajtót egyből ide nézett. Kellett neki pár perc mire rajott hogy egy szál törölközoben állok előtte. És csak nekem lehet olyan szerencsém hogy a szoba másik felében van a cuccom így előtte is el kell sétálnom. Minden egyes lépésem követte. Majd mikor elé értem felalt és megfogta a derekam.
- Mika nem szép dolog ingerelni a másikat úgy hogy még nem is jártok. - mondta morcos hangon.
- Bocsi Shika csak kint hagytam véletlen a cuccom.... - mondtam lehajtott fejjel. Lehajolt megpuszilta a nyakam majd el engedett. Gyorsan fogtam a cuccom és bementem a fürdőbe felöltozni.
Aztán vissza mentem a szobába. Felállt az ágyról majd mikor mellettem sétált el akkor a fülembe suttogott - Tudod Cicus máskor nézd meg hogy hátul nincs-e fel csúszva a törölköző. - majd megpuszilta a fülem és kiment a szobából. Olyan vörös voltam egek.*Shikamaru szemszöge*
Kellemetlen hogy ez a lány mennyire ki tud készít. Nem elég hogy törölközoben jön be, Lehajolt előttem de még fel is volt csúszva hátul a torolkozoje és így volt egy szép kilátás arra a kerek fenekére. És hát emiatt akadtak is gondok, hogy ez mennyire kellemetlen. Miután végeztem a furdessel és könnyítettem magamon visszamentem. Most csak egy alsó volt rajtam mert meleg volt. Ő az ágyon feküdt és olvasott. Nem vette észre hogy be jöttem. Oda mentem lefekudtem mellé és néztem ahogy olvas. Olyan gyönyörű és nemsoká csak az enyém. Már alig várom. Kellemetlen hogy ilyen is tudok lenni.
- Shikamaru abba hagynád hogy bamulsz? - kérdezte meg halkan mire észre vettem hogy már nem olvas és engem nez.
- Nem túl gyönyörű vagy ahoz. - majd megpusziltam - kellemetlen hogy miket váltasz ki belőlem te nőp. - újabb puszit adtam neki. - Amúgy mi lenne ha holnap után lenne a randink? - kérdeztem miközben puszikkal halmoztam el.
- Nekem jó - mondta majd ő is adott egy puszit. Nagyon meg akarom csókolni.
- Szerintem aludjunk kellemetlen lenne hogy ha holnap fáradt lennél mivel edzésed lesz. - mondtam majd atkaroltam a derekát és lehunytam a szemem. Éreztem ahogy rafekszik a mdlkasomra és hogy elalszik. Ez után nem sokkal el aludtam én is.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milyen az élet Senju Tsunade lányaként! ( Nara Shikamaru)
Romantizm(Sziasztok ez az első olyan könyvem amit más is olvas, remélem tetszeni fog. Sok másik történet alapja lesz benne, nem el lopni akarom csak megihlettek és a saját storymba beillesztettem őket. Remélem nem baj. A történet nem minden helyen egyezik me...