3.Fejezet

109 4 0
                                    


*Shikamaru szemszöge*

Miután haza értünk a küldetésről, apa szólt hogy öltözzek át valami normális ruhába mivel átmegyünk valakihez és ott lesznek a Hokage-ék is. Már kíváncsi voltam hogy ki lehet az akihez a hogake és a családja át megy vacsorázni. Szóval felöltöztem és lementem mert indultunk. Egy nagyobb gyönyörű házhoz értünk amit eddig még nem is láttam. Miután kopogtunk és be engedtek, láttam hogy már Narutoék itt vannak mivel Kusina nyitott ajtót ezért gondoltam hogy már az egész család itt van. Illedelmesen köszöntem és egyszer egy szőke fiatal nő lépett be a nappaliba.
- Sziasztok. Jó újra látni a Nara családot.-köszönt és utána bemutatkozott én ott lehidaltam.-Senju Tsunade vagyok örvendek a találkozásnak Shikamaru.-mosolygott és elkezdte beszélgetni majd egy igen érdekes kérdés jött anyától-Tsunade kire várunk még?-tette fel a kérdést.
- A lányomra.-felelte halvány mosollyal az arcán. Majd egyszer csak nyílt a bejárati ajtó és egy anbus maszkot viselő lány lépett be majd felnezett és el ejtett mindent ami a kezében volt majd azt kérdezte hogy - Ők mit keresnek itt....? -eddig nem ismertem fel de miután megszólalt leesett hogy ki ez a lány hisz ez Arany. Naruto felpattant és a nyakába ugrott azt ordítva hogy - Mikaaaaaaa - nem értettem hogy minek ezt a nevet mondta Naruto de mindegy. Beljebb jött és bemutatkozott.
- Üdvözlöm a Nara családot és az Uzumaki családot-meghajol majd folytatta.-Mivel a Nara család csak a "becenevemen" ismer ezért úgy érzem most már ideje rendesen bemutatkoznom.-megremegett egy kicsit a hangja de folytatta tovább- Senju Mikasa vagyok örvendek a szerencsének- és itt hoztam a szokásos formám és hangosan megszólaltam - Hogy mivan?!?-majd gyorsan bocsánatot kértem. És utána csak csöndben ültem és figyeltem.

*Mika szemszöge*

Miután megvolt a bemutatkozás kicsit kínosan éreztem magam Shikamaru miatt. Aztán jött a még jobb ötlet anyától. Remélem érzitek az iróniát. Na azt mondta ha már tudják a nevem akkor vegyem le a maszkom. Erre az egész Nara család felém fordult és érdeklődő pillantásokkal jutalmaztak, ha jól láttam főleg Shikamaru. Kínoooos~.
- Rendben-majd sóhajtottam és levettem a maszkom. Hirtelen olyan csönd lett hogy megijedtem hogy valami baja van az arcomnak.
- Gyönyörű vagy.- mondta alig hallhatóan Shikamaru de a nagy csönd miatt mindenki hallotta. Olyan piros lettem hogy szerintem Kusina haja színe is megirigyli azt a szint. Ezután Shikamaru realizálta mit mondott és hogy ezt mindenki hallotta kb ő is úgy nézett ki mint egy érett paradicsom. A többiek elsőnek csodálkozóan néztek rá, majd elnevették magukat.
- Na akkor ideje asztalhoz ülni.-mondta nagy mosollyal az arcán anya. Ezzel mindenki egyet értett. Leültünk az asztalhoz és elkezdtunk enni. A felnőttek beszélgettek míg mi fiatalok kussban ültünk én azért mert még mindig zavarban voltam a két fiút meg nem tudom mi lelte, na mindegy,gondolatban vállat rántok.
- Nah Mika kísérd fel a fiúkat a szobádba mert még itt lesznek egy kicsit.-nézett rám anya mosolyogva, nem szóltam semmit csak bolintottam és intettem a fiúknak hogy kövessenek. Egyszer azonban Shikamaru megszólalt.
- Mikasa vagy Arany, miért nem mondtad el a csapatnak hogy ki is vagy valójában?-ez egy igen frappáns kérdés. Egy kicsit gondolkoztam a válaszon de végül válaszoltam. - Tudod Shikamaru, az anyukamon, az öt sensei-men és a Hokage családon kívül eddig senki nem tudta hogy ki is vagyok valójában.. - kezdtem bele a hosszú monológomba- senki nem tudja hogy létezem, ezt úgy kell érteni hogy én egy ilyen "titkos" ninja vagyok. Mivel anya megbízott bennetek azzal hogy áthivott ide titeket ezért nincs miért titkolnom hogy ki vagyok. De! Ha ezt bárki megtudja nem csak én foglak megolni hanem mindenki más is aki ebben a házban tartózkodik, főleg az anyám. Nagyon fontos vagyok számára és mivel "különleges" is vagyok ezért nem szabad megbíznom sok emberben. - fejeztem be a mondani valóm, és láttam rajta hogy kérdezni fog valamit amit meg is tett- Hogy érted azt hogy "különleges" vagy? - kérdezte kíváncsian. Sohajtottam egyet majd újra beszélni kezdtem.
- Mivel Naruto a barátod és megbízik benned nekem meg ő a legjobb barátom ezért elmondom de csak akkor hogyha egy szót sem szólsz senkinek erről. - mondtam mire csak bólogatott hogy egy szót sem szól senkinek-Na akkor mivel ugye tudod hogy az anyám egy Senju aki az első Hokage unokája, de anya nem örökölte a fa elemet de én igen ez az első fura dolog, a másik pedig hogy az apám egy Uchiha. - itt ránéztem és láttam rajta hogy nagyon meglepodott de nem szakított félbe - Nem ismertem az apám, de egyszer történt egy balaset, amirol nem szeretnék beszélni, aki miatt teljesen kifejlődött a sharinganom. Így az is rátesz egy lapáttal arra hogy "különleges" vagyok. És amiatt hogy egyesül bennem a két ősi vérvonal minden elemet tudok uralni és irányítani. Kb ennyi lenne.-figyeltem a reakcióját, de nem mutatott ki semmit. Majd elkezdett bólogatni. Aztán megszólalt. - Már csak egy valamit nem értek-hosszasan nézett rám, majd ránézett Narutora- Ő-mutatott rá a fiúra-Hogy a francba lehet a legjobb barátod? - akadt ki teljesen. De nem hagyta hogy megszólaljak mert egyből elkezdett beszélni-ő olyan hülye és folyton pörög és mindig hülyesegeket beszél és ki álhatatlan a személyisége, neked meg olyan nyugodt vagy és kedves és nem hadarsz nem vagy idegesítő én ezt nem értem. - én meg csak mosolyogtam majd megkerdeztem tőle a döntő kérdést - Shikamaru mióta itt vagytok, láttad Narutot olyannak amilyen veletek szokott lenni? - néztem le az éppen egy könyvet olvasó Narutora. Na és most esett le neki hogy a fiú is a szobában van. Annyira meglepődött hogy leesett az ágyról. Hallottam ahogy anya kiabál hogy mennek mindannyian így egy utolsó mondat után elindultam lefelé. - Shikamaru tudod.. A látszat néha csal. - mondtam a szemébe nézve majd elindultam,ők meg jöttem utánam. Gyorsan oda szaladtam Kusinahoz.
- Kusina-san Naruto ma itt aludhat? - kérdeztem kiskutya szemekkel rá ez mindig be válik.
- Ahj te legyen itt aludhat ha Tsunade nem bánja. - mosolygott az éppen oda jövő nőre. Aki csak bólogatott. Miután elmentek Naruto gyors haza ugrott a cuccáért. Míg meg nem jött én vittem fel a szobámba innivalót és rágcsákat. Na meg is jött.
- Figyelj Naru.-kezdtem halkan- Shikamaru milyen igazából? - kérdeztem közben pedig enyhén elpirultam és lesütöttem a szemem.
- Figyelj Mika.. Shikamaru egy lusta személyiség de nagyon okos igaz nem okosabb nálad de ez mellékes. Jelenleg csak ő chunnin az egész társaságból. Asuma-sensei szerint ő a legjobb az apja után a gyors terep felmérés és stratégia elkészítésében, harc közben is képes a legnyugodtabb maradni is tisztán gondolkodni. Figyelj mivel ugye tudod hogy meleg vagyok ezért mondthatom azt hogy igazán helyes és jól tartja a testét de nekem nem az esetem. Ennyit tudok róla, meg szerintem szimpatikus vagy neki. - erre a mondatra elpirulok - Na mivan csak nem bejön a Nara gyerek? - kezdett el piszkálni mire még jobban piros lettem. Megutottem egy kicsit a vállát és mondtam hogy hagyjuk ezt a témát. - Na és neked van már kiszemelted Naru? - kérdezem kíváncsiskodva, mire most ő pirul el. - Igen van... De nem hiszem hogy lenne bármi esély rá hogy meleg és hogy pont engem szeressen.. - mondta szomorkás hangon - Na ki elé ki az aki már most szomorúvá teszi az én kis Rókám?-kérdeztem újra - Uchiha Sasuke-mondja úgy ki a nevét mintha félne hogy elő ugrik valahonnan. Az igazat megvalava nem igazán lepődtem meg, már párszor láttam hogy hogyan néz a fiúra. Nem szóltam semmit, csak megsimogattam a hátát és megöleltem és úgy dőltünk hátra az ágyon. Majd szép lassan elaludtunk. Ennyit a mai esti programnak. Reggel mikor felkeltem még csak én voltam fent. Így úgy gondoltam meglepem ezt a két hétalvót egy kis reggelivel. Úgy döntöttem hogy gofrit csinalok, hozzá bacont és tojást. Miután kész lettem, főztem kávét mert nem csak én iszok reggel kávét hanem anya és Naruto is. Gyors megterítettem majd csináltam két árnyékklónt és elkuldtem őket hogy ébresszék fel a többieket. Addig megcsináltam mindenkinek a kávéját. Az első aki lejött az Naru volt, oda jött hozzám megölelt majd adott egy puszit a fejem búbjára és leült. Nem sokkal később anya is lejött. Megköszönték a reggelit majd ettünk. Éves után felöltöztem ami ez volt:

Majd megvártam Narut hogy össze szedje magát, felvettem a maszkom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Majd megvártam Narut hogy össze szedje magát, felvettem a maszkom. Elköszöntünk anyától és haza kísértem Narutot. Út közben találkoztunk az egyik haverjával ha jól tudom akkor úgy hívják hogy Lee. Először nem vett észre, majd meg akart támadni hogy miért követem Narut mi meg elmagyaráztuk hogy barátok vagyunk. Istenem ezek az emberek. Fáj hogy ilyen hülyék xd. Na mindegy.

(kövi részben folytatódik. Igen, mint látjátok lesz benne boyxboy mivel szeretem, és mivel utalom Sakurat ezért nem nagyon lesz benne a történetben. Csak ennyit akartam pusza Mika❤️)

Milyen az élet Senju Tsunade lányaként! ( Nara Shikamaru) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora