Uçak inişe geçince uyanmıştım. Toparlandım ve inmeyi bekledim. Arabalarımız zaten burda olduğu için direk binip eve geçecektik. Sabaha karşı da tekrardan yola çıkıp Mardin'e geçecektik.
Kendimi direk odama atıp kendimi uykuya bıraktım.
"Koğuş kalk"diye bağırışla uyandım "n'oluyo be"dedim "kalk kız yenge falan dinlemem bak"dedi yalın "n'oluyo Yalın"dedim ve saate baktım. "Saat sabahın 6sı"dedim "kalkın ilk kahvaltıya gidicez ordan direk Mardin'e"dedi "tamam geliyorum"dedim ve yalın odamdan çıkınca elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Herkes beni bekliyordu. Hep beraber evden çıkıp arabalara bindik. Kahvaltı edebileceğimiz yere geldik. Herkes tost söyledi. Tostlarımızı yemeğe başladık.
Yolumuzu yarılamıştık. Şarkı açtım. Camımı da açıp sigaramı yaktım. "Hayatım ister misin"dedim "olur yakıp verir misin"dedi hemen ona da yakıp verdim. Hava soğuktu. Artık kış gelmişti. Zaten yağmur da yağıyordu. Sigaramı içip camımı kapattım. Üşümüştüm. "Çok soğuk"dedim "evet klimayı açalım"dedi ve klimayı açtı. Sonunda ısınmıştık.
4saat sonra
Sonunda Mardin'e gelebilmiştik. Bizi evin önüne bırakıp gitmişlerdi bavulları ve çantaları kapıdaki görevliler almıştı hemen. Direk kapıyı açıp içeriye girdik. "Selamlar biz geldik"dedim ve avluya girdim. "Hoşgeldiniz hoşgeldiniz"dedi babaannem "hoşbuldum babaannem"dedim ve elini öptüm. "Oy benim küçük kızım evlenecek miymiş"dedi sadece gülümsedim. "Valla verirseniz ben gidiciyim"dedim "dur bakalım herşey usulünce olur gelsinler istesinler biz zaten senin turşunu kurmucaz veririz"dedi babaannem ve herkes gülmeye başladı bende annemin yanına gidip "sultanım napıyorsun"dedim ve yanağından öptüm. "İyiyim güzel kızım sen"dedi "yorgunum ya"dedim "o zaman yukarıya çıkın biraz dinlenin yemeğe kaldırırız sonra da bi şirkete gidin isterseniz"dedi "tamam annecim"dedim ve Melisa'yla ikimizde kalkıp yukarıya odamıza çıktık. "Valla ben uyuyorum hadi good night"dedim ve kendimi yatağa attığım gibi uyumuştum."Kızlar hadi bakalım kalkın saat 7 oldu"diye bağırmıştı annem "ne 7"dedim "akşam 7 tabi ki de"dedi "oha o kadar uyuduk mu ya"dedim "sence Asena"dedi "tamam tamam sen git geliyoruz"dedim "tamam ama biraz çabuk olun herkes sofrada"dedi "tamam anne"dedim ve Melisa'yla yataklardan kalkıp üzerimize kalın bişeyler giydik çünkü hava çok soğumuştu.
Saçlarımı da at kuyruğu yapıp aşağıya indik. Gözüm elime gitmişti. Yüzüğüm çok güzel duruyordu. "Eee güzel kızım istemeyle ilgili bişey dediler mi"dedi babam "hayır baba daha onları konuşmadık"dedim. "Aras ve ailesini çok severim iyi insanlar bu yüzden bu duruma ters bakmıyorum. Senin için en hayırlısı ne ise o olsun kızım"dedi "teşekkür ederim babacım"dedim ve yerimden kalkıp babama sarıldım. "Aaa ama beni şımartma Asena"dedi babam "lütfen ama bende kıskanıyorum"dedi annemde "yaaa"dedim ve ikisine de sarıldım. Yerime oturup yemeğe devam ettim.
Şuan ne mi yapıyoruz hep beraber avluda oturup nargile ve çay keyfi yapıyorduk. Benim Dedem öyle sandığınız dedeler gibi değildir. Nargile hastası bir Dedem vardır. Bu yüzden sigara veya nargile içmeme birşey demez. Hep beraber muhabbet sohbet derken telefonum çaldı. Aras arıyordu hemen ayağa kalkıp içeriye geçtim
Efendim hayatım
Nasılsın canım
İyiyim oturuyorduk öyle sen
İyiyim bende bişey konuşalım mı
Tabiki
Annemlerle konuştum eğer kabul ederseniz iki gün sonra istemeye gidelim diyorlar
Hayatım bizde konuştuk olur ben söylerim bizimkilere
Tamam canım o zaman iki gün sonra istemeye geliyoruz
Evetttttt
Sonunda be
Valla ya
Tamam hadi bakalım sen git sizinkilerle konuş
Tamam canım iyi geceler
İyi geceler hayatım
Dedi ve kapattı tekrar dışarıya çıkıp yerime oturdum. "Ailem şimdi arasla konuştuk 2gün sonra gelelim diyorlar"dedim "tamam kızım bizim için uygun"dedi babaannem "annem tamam dediyse tamamdır"dedi babamda "ayyy ne giycez yaaa"dedi Melisa "yarın bakarsınız"dedi annem "bence almaya gerek yok benim hiç giyilmemiş elbiselerim var onlara bakarız"dedim "aynen kızım bencede"dedi annem "tamam bakalım o zaman hazırlıklar yarın başlasın haydi herkes yatağa yarın çok işimiz var"dedi babaannem "babacım kusura bakma çok aksattım işleri"dedim "önemli değil kızım odanda birikti hepsi"dedi ve gülmeye başladı. "Çok kötüsün baba ya"dedim "ağlama hadi odanıza"dedi "iyi geceler"dedim "iyi geceler kızlarım"dedi hepsi ve odamıza çıkıp kendimizi uykuya bıraktık.İyi okumalar yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'E GELİŞ
ChickLit-Ne demek babamın yanına gidiyoruz. Ben oraya gidemem orada duramam lütfen şaka yaptığını söyle. ! -Hayır şaka falan yapmıyorum gidiyoruz dedim nokta. İşte bu da annemdi. Her dediğini yaptırabilecek birisi. Evet evet doğru anladınız şuan Muğla'dan...