34

830 26 0
                                    

Sabah mutlu bir şekilde uyandım bugün bebeğimin durumunu öğrenmek için gidecektik. Hamile olduğumu öğreneli tam 2ay olmuştu karnımda hafif şişmeye başlamıştı.

İstanbuldan döndükten sonra aileme söylemiştim. Arasın üvey annesi hiç mutlu olmamada diğer herkes çok mutlu olmuştu. Aras bebeğimizin haberini herkese baklava dağıtarak söylemişti. Her gün beni tembihleyerek işe gidiyordu. Ağır kaldırma,çok ayakta durma, fazla yürüme vs. şeyler söyleyip öyle gidiyordu.

Yanımda kıpırtı olduğunda düşüncelerimden ayrıldım. "Günaydın hayatım"dedim "günaydın karıcım ve bebeğimiz"dedi bende yataktan kalkıp duşa girdim. Kısa bir düşün ardından dolabın önüne geçip kıyafet aramaya başladım.

Saçlarımı at kuyruğu yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı at kuyruğu yapmıştım. Hafif makyajda yaptıktan sonra Arasta o sırada duştan çıkmıştı. Onun için takım çıkartmıştım. Onları giymişti.

Hastaneden sonra şirkete gideceği için takım elbise çıkartmıştım onun için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hastaneden sonra şirkete gideceği için takım elbise çıkartmıştım onun için. Saçlarına da fön çekmişti. "Hayatım hazır mısın"dedim "hazırım çalışma odamdan çantamı alıp çıkalım"dedi başımla onayladım ve odadan çıktık. Ben aşağıya inerken o da çalışma odasına girdi. Arabanın yanına geldim ve arası beklemeye başladım. O da geldiğinde arabaya binip yol üzerinde bir yerde karnımızı doyurduk.

"Asena POLAT içeriye gelebilirsiniz"dedi kapıdan sekreter. Aras ile beraber içeriye girip doktorun karşısına oturduk. "Hoşgeldiniz tekrardan. Bugün nasılsınız"dedi doktor "bugün gayet iyiyiz"dedim "o zaman bebeğimizin durumuna bakalım mı ne dersin"dedi "tabi"dedim ve ayağa kalkıp yatağa yattım. Doktor baş kısmını yükseltip yarı yatık şekle getirdi. Karnıma da jeli sürüp makinayı karnımda gezdirmeye başladı. "Vay canına"dedi doktor "bi sorun mu var"dedim "tek sorunumuz bebeklerimizin iki tane olması tabi buna sorun denirse"dedi ve gülmeye başladı. "Nasıl yani ikiz mi"dedi Aras "evet Aras bey ikiz bebekleriniz"dedi doktor. "Peki cinsiyetleri belli mi"dedim "şuanlık üzgünüm ama belli haftaya kontrollerinde öğrenebiliriz"dedi "peki çift yumurta mı tek yumurta mı"dedim "onu da haftaya öğrenicez dilerseniz koltuğa geçelim"dedi doktor bende başımla onaylayıp koltuğa oturdum. "Evet Asenacım şimdi işler biraz daha zorlandı. Daha fazla dikkat etmen gerekiyor. Tahminlerime göre bebeklerin çift yumurta ikizi ve birinin gelişimi daha zor oluyor çünkü baştan beri sadece bir bebek göründü. Diğeri kendisini göstermedi. Porsiyonlarını biraz arttırman gerekiyor. Sütlü besinlerle beslenmeye dikkat et. Bide mümkünse protein ağırlıklı beslen ve diğer bebeğimizde gelişimini bir an önce sağlasın. Bebeğinin anne karnına tutunması lazım. Diğer meleğimiz başından beri tutunuyor ama diğer meleğimiz kendini daha yeni yeni gösteriyor. Karnın şimdi daha fazla büyüyecek. Bu yüzden panik yapma. Yürüyüş yapmaya özen göster. Ağır birşey sakın kaldırma. Kendini yorma. Ev temizliğini bi yerlere uzanmayarak yapmaya çalış. Yani kısaca kendine ve bebeklere zarar verecek şeylerden uzak dur. Sigara alkol yasak. Benim diyeceklerim bu kadar sormak istediğin bir şey var mı"dedi doktor. "Yok teşekkür ederim"dedim "o zaman haftaya görüşmek üzere"dedi "görüşürüz"dedim ve arasla beraber odadan çıktık. "Meleklerimiz iki oldu"dedi şok içinde "evet çok mutluyum"dedim. "Bende hayatım bende"dedi ve beraber hastaneden çıktık. "Ben seni eve bırakayım. Sonra şirkete geçmem lazım. Sende evde iş yapmıyorsun. En fazla yemek yapabilirsin onu da kendini yormadan"dedi "ama hayatım evler çok pislendi artık"dedim "Jale'yi çağır yavaş yavaş beraber yapın sen toz alırken o da yerleri süpürür"dedi başımla onayladım.


Sonunda eve gelebilmiştim. Hemen Jaleye seslendim. "Efendim yenge bişey mi oldu"dedi "bebeklerim ikiz oldu daha ne olsun"dedim "ohaaaa ben ikinciye mi hala oluyorum"dedi "evet ikinciye hala oluyorsun"dedim. Yanıma gelip sarıldı. "Jale senden bişey isteyebilir miyim"dedim "tabi yenge buyur"dedi "Jale bebeğim şuan anne karnına tam tutunmamış o yüzden fazla iş yapamıyorum. Bana bugün yardım eder misin sadece süpürge yapsan yeterli bana"dedim "ay yenge bende bişey diyeceksin sandım"dedi ve içeriye girdi. "Hadi o zaman sen otur bende hemen süpüreyim sonra da bişeyler içeriz"dedi "ay ya çok ayıp oluyo"dedim "yenge saçmalama milletin evini mi süpürüyorum"dedi ve süpürgeyi çalıştırdı. İlk iş annemi arayıp konaktaki Pınar teyzeyi çağırmam lazımdı.

Jale işi bitirip yanıma oturdu bende hemen annemi aradım.
Efendim kızım
Anne nasılsın
İyiyim kuzum siz nasılsınız
İyiyiz bizde bebeklerimle oturuyorum
Bebeklerim mi
Evet anneannesi ikinciye anneanne oldun
Ne diyorsun kız sen kafamı karıştırma
Annecim bebeklerim ikiz
Demeeee ay Asena çok mutluyum şuan doğru söylüyorsun dimi
Evet annecim doğru
De bakayım beni neden aradın ne istiyorsun
Anne bana Pınar teyzeyi yollar mısınız ya birine ihtiyacım oluyo
Tabi kızım babaannene söylerim de yarın gelir Pınar teyzen
Tamam annecim çok sağol
Ne demek annecim başka bir isteğin var mı
Bebeklerime bişey örmemen anne kaç tane patik ördün yeter
Sus kız sen ne bilcen
Tamam anne hadi öpüyorum
Bende öptüm dikkat et torunlarıma
Dedi ve kapattık. "Ay ben akşama ne yemek yapıcam ya"dedim "yenge akşam pilav mı yapsak çok canım istedi"dedi Jale "yapalım yengecim yanına da nohut falan yaparız olur işte"dedim ve yavaşça kalkıp mutfağa girdik. Hemen yemekleri hazırladık.

"Yenge kapıya bakar mısın lavabodayım"dedi "bakıyorum kuzum"dedim ve kapıyı açtım. Karşımda Aras ve Yalın vardı. "Hoşgeldiniz"dedim "hoşbulduk hoşbulduk"dedi ikiside. Aras gelip alnımdan öptü ve içeriye geçtik. Hep beraber sofraya oturup yemeklerimizi yemeye başladık.

Sonunda işimiz bitmişti. Bulaşıkları makinaya dizip dışarıya çıktık. Arasın yanında yerimi aldım. Başımı da omzuna koyup konuşmaları dinlemeye başladım. Yavaş yavaş gözlerimde gitmeye başlamıştı.

Bölüm sonuuuu🥳

MARDİN'E GELİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin