14

1.8K 48 0
                                    

"Kız kalksanız ya haydi temizlik yapıcaz"bağırışla gözümü açtım. "N'oluyo ya"dedim "temizlik yapıcaz çeyiz alıcaz kalkın"dedi annem "temizliği yardımcılar yapar anne çeyiz işini de ben hallettim sadece gelinlik kaldı"dedim "nasıl ayarladın"dedi annem "internetten herşeyi aldım"dedim "tamam o zaman kalkın da kahvaltı edelim"dedi ve odadan çıktı. Telefonuma baktığımda 1arama gördüm Arastı hemen geri döndüm
Efendim canım
Hayatım aramışsın
Evet ya alyansları aldım bugün annemler bi görüşmek istedi gidelim mi?
Olur hayatım 2saate çıkarım şirkette görüşelim mi Melisa da yalın ile oturur
Olur canım ararsın
Tamam hadi görüşürüz.
Dedim ve kapattım "Melisa ben hemen duş alıp geliyorum sende hazırlan şirkete gidicez"dedim ve direk duşa girdim.


Duştan çıkıp direk üzerimi giyindim.

Üzerime siyah uzun kabanımı giyip hemen aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime siyah uzun kabanımı giyip hemen aşağıya indim. Kahvaltı masasına oturup "günaydın"dedim "günaydın kuzum yolculuk nereye"dedi babaannem "yolculuk şirkete ordan kayınvalideme"dedim "aaaa Hande mi çağırdı"dedi babaannem "evet oraya gidicem"dedim "iyi olmuş kızım git gez"dedi ve kahvaltımıza geri döndük. "Kızım"dedi annem "efendim annecim"dedim "eminsin dimi bu kararında"dedi "evet annecim eminim"dedim "kızım beni yanlış anlama ama çok aceleye geldi bu iş daha ben ailesini tanımıyorum bile"dedi "annecim bende Hande teyzeyle 2kere konuştum"dedim "tamam işte bende bunu diyorum nedir ne değildir bilmiyoruz"dedi "kızım sen hiç merak etme Handeler iyi insanlardır tanırım ben kendilerini"dedi babaannem "ay anne ben bilmem ki böyle şeyler bir tanecik evladım var o yüzden endişeliyim"dedi "hiç endişelenme kızım ben torunumu kötü yere evermem"dedi babaannem ayağa kalkıp ikisine de sarıldım "sulu gözler ağlamayın bakalım benim bi yere gittiğim yok sadece kendi evim olacak"dedim sonra ikiside güldü "ha şöyle ya gülsün şu yüzünüz"dedim ve kahvaltımıza geri dönebilmiştik.

Sonunda hazır olabilmiştim. Arabama bindik ve konaktan çıktık. Camımı açmıyordum çünkü hava çok soğuktu. Kış gelmişti. "Ayy kız artık arabada sigara da içemicez"dedi Melisa "ay valla ya"dedim "olsun üşümektense içmeyiz daha iyi"dedi ikimizde gülmeye başladık. "Kız sen evlencen ya"dedi Melisa "evet canım inşallah darısı senin başına"dedim "ay amin valla bi bulamadım"dedi "yapçam ben sana manita"dedim "kimi yapçan acaba"dedi "eee Yalın ne güne duruyo saf"dedim "valla hoş çocuk ama kaç ay oldu bi adım atmadı"dedi Melisa "atar atar"dedim ve yolumuza devam ettik.


Şirkete gelince arabayı park edip garajdan çıktık. Güvenliğe selam verip içeriye girdik. Direk babamın odasına çıktık. Kapıyı tıklattım "gir " sesini duyunca direk içeriye girdik. "Nasılsın babacım"dedim "iyiyim kızlarım siz nasılsınız"dedi "iyiyiz bizde dolaşıyorduk uğrayalım dedik"dedim "iyi olmuş kızım"dedi babamda "tamam babacım biz kalkalım biraz işlerimiz var"dedim "tamam kızım dikkat edin"dedi ve odadan çıktık. Arasa mesaj atmıştım. O yüzden tekrar arabaya binip onun şirketine geldik. Direk kimseye sormadan Aras ın odasına girdim ki keşke girmeseydim...


Hadi bakalım.

Diğer bölümde neler olucak

Sizce Asena ne gördü?

MARDİN'E GELİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin