Sabah yüzüme konulan öpücüklerle uyandım. Gözlerimi açtığımda yakışıklı kocamı gördüm ve bende uzanıp onu öptüm ve "günaydın hayatım"dedim. "Günaydın güzelim hadi bakalım kalkalım da kahvaltımızı edelim sonra son hazırlıkları da yapalım konağa gidip vedalaşırız"dedi onu başımla onaylayıp. Yavaşça yataktan kalktım. Dışarıya baktığımda yağmur yağıyordu. "Hayatım bugün hava yağmurlu ya"dedim "ona göre giyiniriz bizde"dedi yavaşça camı açtım. Oda çok havasızdı. Camı açmamla içeriye giren rüzgar üşümeme sebep oldu. "Ve hava da baya bi soğuk"dedim Arasta gülüp kendine dolaptan kıyafet çıkarttı. Bende yanına gidip hemen kıyafet bulmaya başladım. Sonunda karar verip üzerimi değiştirdim.

İkimizde hazır olduğumuzda evden çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkimizde hazır olduğumuzda evden çıktık. Aras bavulları arabaya koyarken bende hemen arabaya bindim. Pınarı aradım.
Efendim canım
Pınar nasılsınız
İyiyiz canım siz
İyiyiz bizde konağa geçiyoruz vedalaşmak için
Tamam canım bizde hazırız ne zaman derseniz o zaman çıkarız
Tamam canım
Dedim ve kapattım Arasta arabaya binince "pınarlar bizden haber bekliyorlar"dedim başıyla onaylayıp kısık seste şarkı açtı.

"Kendinize çok dikkat edin bişey olursa hemen arayın hayırlı yolculuk çocuklar"dedi annem hepsiyle vedalaşıp konaktan çıktık. Pınar ve Polat'ta geldiğinde İstanbul'a doğru yola çıktık.

Telefonum çaldığında arayana baktım pınardı.
Efendim canım
Asena diyoruz ki uçakla geçelim böyle çok zor olacak
O zaman havaalanına gidelim bir bakalım bilet var mı
Tamam canım
Dedi ve kapattı "Hayatım uçakla gidelim diyorlar. Bilet yoksa devam ederiz"dedim başıyla onayladığında havaalanına çok yakın olduğumuzdan hemen gelmiştik. Arabayı park ettiğinde hemen indim. Yağmur durmuştu. Ama hava baya soğuktu arka koltuktaki montumu alıp üzerime geçirdim. Pınarlarda gelince hep beraber içeriye girdik. Aras ve Polat sormak için gitmişlerdi. "Asena kalcamız yer var mı yoksa otelde mi kalıcaz"dedi "ev var canım"dedim aradan biraz zaman geçtikten sonra Aras ve Polat geri geldi. "Bilet bulduk uçak yarım saat sonra. Ben arabaları gönderiyim sizde içeriye geçin. Üşümeyin daha fazla"dedi Aras biz yavaşça içeriye geçtik. Anons geldiğinde Arasta gelmişti. Hemen uçağa binip yerimizi aldık.

Sonunda bir kaç saatten sonra İstanbul'a gelebilmiştik. Çok yorulmuştum ve aşırı açtım. "Hayatım ben acıktım"dedim. "O zaman ilk baş yemek yiyelim sonra eve geçeriz"dedi. Onu başımla onaylayıp arabaya bindim. Yeni bir hayata başlamış gibi hissediyordum. İstanbul hayallerimin şehrine kocam ve bebeklerimle gelmiştim. Millet ne der düşüncesinden kurtulmuştum. Resmen kendimi özgür hissediyordum.

Restorana geldiğimizde hemen bir masaya oturup siparişlerimizi vermiştik. Sonunda yemeklerimizi de yediğimizde kendimizi eve attık. Pınarlar jalenin evinde bizde kendi evimizde kalıyorduk. Evlerimiz zaten yan yanaydı. "Hayatım benim çok uykum geldi direk yatalım"dedim. "Tamam canım zaten yarın yorucu bir gün olacak"dedi ve direk pijamalarımızı giyip kendimizi uykuya bıraktık.

Uzun zaman sonra yeni bölümle geldim. Bunun sebeplerinden biri de beğeni ve yorumlar. Çok az olduğu için bölümlerde geç geliyo