Okumaya başladığınız tarihi ve saati yorumlarda bekliyorum 😊
İyi okumalar😊
"Ya bu evde noldu biri bana açıklasın bu ev bu hale gelene kadar siz neredeydiniz"diye resmen kükremiştim. "Jale çabuk abini arıyorsun"dedim "yenge telefon evde sen arasan"dedi hemen telefonu çıkartıp arası aradım.
Efendim güzelim
Aras eve gel acil
Noldu
Aras eve biri girmiş ev darma dağınık
Ne diyorsun sen ya kapıda bi ton adam var
Bilmiyorum gel şuraya
Tamam kapat
Dedi ve hemen kapattım. İçeriye girdiğimde ne yastık kalmıştı ne masa herşeyi maf etmişti. Kim yapmıştı. Neden yapmıştı bilmiyorum ama canına susamış olmalı. İçeriye gürültüyle Aras girdiğinde yanıma gelip hemen bana sarıldı. "Bişeyin var mı sana bişey oldu mu"dedi "hayır ben geldiğimde zaten her yer böyleydi. Yukarıya çıkmamız lazım takılarım herşey gitti kesin"dedim ikimiz beraber yukarıya çıktığımızda gerçekten de takılarım yoktu. Beni tek üzen şey arabamın anahtarı da yoktu. "Aras arabam"dedim "ne olmuş arabana"dedi "arabam yok"dedim "nasıl olmaz garajda değil miydi"dedi başımı hayır anlamında salladım. "Arka bahçedeydi"dedim. "Tamam düşünme bunları hadi aşağıya inelim ben birini arar toplatırım burları"dedi "hayır ben toplarım"dedim beraber aşağıya indik. Aras bu işi kimin yaptığını bulmak için bahçede kameralara bakıyordu. Bizde kızlarla beraber evi topluyorduk. "Yenge ağlama artık. Cana gelcene mala gelsin boşver alırsınız"dedi "Asena hala ağlıyor musun ben sana ne dedim ağlamak yok"dedi Aras bağırarak gözümdeki yaşları silip işime devam ettim. Annemi aradım
Alo kızım
Anne bu akşam değilde haftaya falan gelseniz
Olur kızım da bi sorun mu var
Yok anne bişey
Tamam güzel kızım
Öpüyorum anne
Bende kızım
Dedi ve kapattık. Evin temizliği bitmişti ama bizde bitmiştik. "Aras sen yalını çağırdın mı"dedim "hayır yazmamıştım"dedi "annemlere haftaya gelin dedim"dedim "iyi yapmışsın yoruldunuz zaten bizde otururuz"dedi "bize hiç fark etmez bahçede otururuz hep beraber"dedim "olur canım yemek sipariş ediyorum"dedi "hayır ya dün akşam da hazır yedik yaparım şimdi bişeyler"dedim "hiç boşuna kendini yorma"dedi ve direk telefonunu alıp hamburger siparişi verdi. Jaleyle alisya duş falan almak için evlerine gittiler. "Napıcaz şimdi"dedim "neyi"dedi "Aras farkındaysan arabam yok"dedim "farkındayım güzelim garajdaki arabalardan birini kullan sonra alırız istediğin arabayı"dedi "ne yani benim arabamın üzerine soğuk su mu içicez"dedim "biraz öyle olacak ben polise falan gittim herkese haber saldım sen merak etme"dedi. Başımla onayladım. "Ben bi duş alıyım üzerimi değiştirip gelirim"dedim "tamam"dedi hemen kalkıp odama çıktım. Güzelce duşumu aldıktan sonra giyinme odama geçip üzerimi değiştirdim.Saçlarımı da salık bırakıp aşağıya arasın yanına gittim. Bahçedeki koltuklarda oturuyordu. Kızlar ve yalın daha gelmemişti. Yanına gidip oturdum. "Elbise çok kapalıymış"dedi "evet"dedim "Asena ciddi değilim"dedi "off kendi evimde de istediğimi giyemeyeceksem oldu"dedim "evde birsürü adam var farkındaysan"dedi "hiç umrumda değil"dedim. "Birazdan çay koyarken bütün mal mülk meydana serilecek ya"dedi "serilmez serilmez"dedim ve yanında iyice yayıldım koltuğa. "Zaten morallerim bozuk sen bari yapma"dedim "gel bak arabalara bakalım"dedi ve beni ayağa kaldırdı. Peşinde sürükleyerek arabaların yanına götürdü beni. Garajda 5-6 tane araba vardı. Üstü açılan arabayı gözüme kestirip "ben bunu istiyorum"dedim "hangisini istersen onu kullan hayatım"dedi ve alnımdan öptü. "Abi yenge nerdesiniz"diye bağıran jaleyle bütün büyü bozulmuştu. Hemen yanlarına gidip oturduk. "Hadi bakalım yiyin yemeklerinizi aç kalmayın"dedi Aras ve kendi hamburgerini yemekle başladı. Bizde yemeğe başlamıştık. "Ay yenge hani şey var ya sizin evin orda oturan Necla hamileymiş"dedi Jale "evli miydi o kız"dedim "değildi berdel istiyorlarmış. Kan dökemiyorlar Necla hamile o yüzden berdel istiyorlarmış"dedi "hadi ya kötü olmuş"dedim. "Dedikodu kazanı kaynadı yine yemeklerinizle ilgilenin"dedi Aras ve ikimizde sustuk. Hep beraber yemeklerimizi yedikten sonra içeriye girip çayı demledim. Yanına da birşeyler hazırladım.
1Ay sonra
"Ben geldim"dedi yalın "Hoşgeldin"dedim arasla selamlaşıp o da oturdu.
"Kardeşim bi yerlere mi gitsek ya"dedi Yalın "nereye mesela"dedi Aras "ne biliyim biraz kafamızı da dağıtmış oluruz. Fethiye falan fena olmaz zaten yaz tam denize girmedik hava"dedi işte bu beni mutlu etmişti. Aras bana baktığında kafamla onayladım. "Herkes olur derse hemen bu gece yola çıkalım. Arabalarımızla gidelim. Biraz gezip geliriz ordan İstanbul yaparız birazda orda dolaşırız. Sonra geri geliriz. Ne dersiniz ama baştan söyleyim burdan Fethiye baya uzak"dedi Aras "valla bana fark etmez. 2araba gideriz. Yalın ve bizim araba olur hepimizde ehliyet var sonuçta. Birimiz dinlenirken diğeri kullanır"dedim "bence de olur"dedi Jale alisyaya baktığımda bana bakıyordu. "Gelmek istersen annemlerle konuşurum"dedim "o zaman olur ama hemen eve gitmem gerek bavul hazırlarım"dedi "tamam o zaman ben seni eve bırakayım."dedim "yenge sen otur ben eve geçerken onu da bırakırım. Gelirkende beraber geliriz. 1saate herkes hazır olsun o zaman"dedi "tamam o zaman Alisya ben annemi arıyorum. Sende yalınla git hemen hazırlan"dedim "tamam abla"dedi ve ikisi evden çıktı. Jale de hemen kendi evine girdi. Bizde Aras ile birlikte yukarıya çıkıp bavul hazırlamaya koyulduk.
Sonunda hazır olmuştuk. Üzerimi değiştirmeye gerek duymadım. Yanımıza yolcu yastığını ve ufak bi battaniye aldım. Arka koltuğa güzelce yaydım. Uykusu gelen uyurdu. Dolaptaki bir kaç yiyecek ve içeceği de alıp poşete koydum. "Hazır mısın canım"dedi Aras "evet çıkabiliriz"dedim. Saat 12ydi. Tahmini orda olmamız saat 3gibi falandı. Arabaya bindik. Yalında gelmişti. Kızlarda onunla gelecekti. Aras gaza yüklenip yola çıkmıştı.
Başlasın Fethiye yolculuğu•
Bölümü nasıl buldunuz?
•BÖLÜM SONU•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'E GELİŞ
ChickLit-Ne demek babamın yanına gidiyoruz. Ben oraya gidemem orada duramam lütfen şaka yaptığını söyle. ! -Hayır şaka falan yapmıyorum gidiyoruz dedim nokta. İşte bu da annemdi. Her dediğini yaptırabilecek birisi. Evet evet doğru anladınız şuan Muğla'dan...