25

1.1K 31 2
                                    

İyi okumalar😊


Sabah konaktaki hareketlenmeyle uyandım. Jaleye baktığımda çoktan uyanmış üzerini giyinmişti. Bende hemen kalkıp "günaydın"dedim "günaydın yenge"dedi hemen duşa girip hızlıca duşumu aldım. Saçlarımı da kurutup salık bıraktım. Zaten saçlarım kendiliğinden dalgalı olduğu için hiç bişey yapmamıştım. Hemen giysi odama geçip elbisemi çıkarttım.

İnşallah biricik kaynanam bişey demezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İnşallah biricik kaynanam bişey demezdi. Fotoğraf çekinip arasa attım.

Hayatım...arıyor
Efendim
Çok güzel olmuşsun
Teşekkür ederim canım
Sanki biraz kısa mı
Bilmem annen laf yapar mı
Annem laf yapar mı yapabilir herşeye hazırlıklı ol
Tamam canım
Öpüyorum dikkat edin kendinize
Sende
Dedim ve kapatıp Jalenin yanına geçtim. "Çok güzel olmuşsun"dedi "sağol canım sende hadi aşağıya inelim kahvaltı edip çıkarız"dedim jalede hemen ayaklanmıştı. Aşağıya indiğimde herkes kahvaltı sofrasındaydı. Bizde oturunca herkes başlamıştı.

Benim arabama binmiş ve yola koyulmuştuk kayınvalidemle çarşıda buluşacaktık. "Nerden çıktı bu iş"dedim oflayarak "adet kızım bunlar adet"dedi babaannem "ben bi sigara mı içsem şimdi oradayken içemem"dedim "ay valla aç şu camı"dedi annemde çantamdan paketimi çıkartıp camları açtım. Anneme ve Jaleye uzattım hepimiz sigaramızı içerek yola devam ettik. Sonunda çarşıya geldiğimizde babaannem bize dönüp "parfüm sürünün de kokmayın şimdi kaynanan kötüler"dedi parfümden sıkıp arabayı park edip indik. Kaynanam da az ileride bizi bekliyordu. Yanında da genç bi abla vardı. Yanlarına geldiğimizde kaynanam beni süzüp "gelin biraz daha kısası yok muydu bu elbisenin arasım görmesin"dedi "gördü anne merak etme"dedim Jaleye dönüp "ooo Jale hanım bizim konağı kendinize uygun görmediniz sanırım"dedi "aynen uygun görmedim kovulduğum konağa bir daha girmem bunu da bilesin"dedi Jale kaynanam baya mors olmuştu. Hep beraber çarşıya girdiğimizde herkes bize başıyla selam veriyordu. Bi tane dükkan bulup içeriye girdik. "Hoşgeldiniz ağam"dedi içerideki kız "hoşbulduk hoşbulduk"dedi kaynanamda hiç kimse harekete geçmeyince annem dönüp "birini mi bekliyoruz"dedi "Hande hanım tabi buralı olmadığınız için burasının örf ve adetini bilmezsiniz arası bekliyoruz"dedi bu kadın fazla oluyordu. "Orda duracaksın gelinime laf söyletmem"dedi babaannem helal be babaanne kimseden çıt çıkmıyordu. İçeriye Aras ve yalın girmişti. Jale beni türtüp "bu kim kız"dedi "tanıştırayım abinin ortağı yalın"dedim cevap vermesine kalmadan babaannem bana dönüp "hadi kızım alın da biran önce bitsin"dedi birkaç iç çamaşırı şeçmiştim Aras yanıma gelip "şunu da alsana giyersin"dedi ve sırıtmaya başladı kırmızı dantelli bişeydi. Karnına dirseğimi geçirmemle susmuştu.

Almamız gereken herşey tamamdı. Annemleri eve bırakıp kendi evimize gidecektik. Yalın ve Aras orada bekliyordu. Bizimkileri bıraktığım gibi direk kendi evime gelmiştim. Arabamı park edip bahçeye geçtik. "Selam"dedim "oooo yengeeee"diye bağırdı yalın yalınla selamlaşıp arasın yanına geçtim Jale ve yalın da tanışmıştı. Evdeki eşyalar tamamen yerleştirilmişti ve gerçekten efsane olmuştu. "Aras abi acaba bende yan tarafa ev mi yaptırsam"dedi yalın "olur kardeşim sen bilirsin"dedi "bunu düşünücem"dedi yalın ve sohbete devam ettik. Aras elimden tutup eve sokmuştu. Evi dolaşıyorduk "Herşey için teşekkür ederim sevgilim"dedim ve dudağına küçük bir buse kondurdum. "Kadın şunu yapma dayanamıyorum zaten"dedi Aras ve dudaklarıma yapışmıştı. Dudaklarından ayrılıp "Aras insanlar var"dedim "o zaman öpmeyecektiniz küçük hanım"dedi "iyi öpmem"dedim "olmazzzz"dedi ve bana sarılıp omzuma küçük bir buse kondurdu. "Evlenelim artık ya"dedi "sabret az kaldı"dedim "artık sabır kalmadı"dedi "Aras saçmalama"dedim o da sürekli beni öpüyordu. "Abii"diye ses duyduğumuzda hemen toparlanmıştık. Jaleydi "efendim jale"dedi Aras "abi artık gitsek mi ya benim çok uykum geldi"dedi "tamam güzelim hadi toparlanın o zaman"dedi hemen çantamı almıştım. "Siz hiç gelmeyin bize kadar gideriz biz"dedim "tamam hayatım"dedi ve gelip yanağımdan öptü bende onu öpüp iyi geceler dedim ve arabama binip eve doğru yol aldım.


"Ay sonunda bu gün bitti"dedi Jale "ay evet ya"dedim ve kendimizi direk yatağa atıp uykuya bıraktık.

Bu bölüm biraz kısa oldu arkadaşlar ama hemen yeni bölüm gelecek.

MARDİN'E GELİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin