Sabah vücudumun hareket etmesiyle uyandım. Gözlerimi açtığımda Arasın kucağındaydım. "Günaydın"dedi "günaydın teşekkür ederim"dediğimde beni yere bıraktı. Gözlerim Melisa'yı aradığında Yalın'ın yanındaydı. Melekleri takip ediyorduk. Sonunda bir arabanın önünde durduklarında mutlu olmuştum.

Araba güzel bi villanın önünde durmuştu. İşte şimdi keyfim yerine gelmişti. Burası harikaydı. Arabadan inip bavullarımı içeriye soktum. Etrafa bakınmaya başladım. Burası gerçekten efsaneydi. Duvarlar koyu griydi eşyalar işte beyaz ve siyahtan oluşmaktaydı. 2katlı baya güzel bi evdi.

Biraz dinlenmek için herkes odalarına dağıldı. Kendimi direk yatağa atıp uyumaya çalıştım.
Yazardan
Asena ve Aras arasında bişeyler oluşmaya başlamıştı ama iki genç buna daha kendilerini bile inandıramıyorlardı. Aras sürekli Asena'yı düşünüyordu. Asena ne kadar Aras'ı düşünmese de aklının bir yerlerinde Aras vardı.
Aras'tan
Bu tatil benim için çok iyi olmuştu. Hem Asena'yı daha yakından tanıma fırsatım olacaktı hemde dinlenme şansım olacaktı. Uzun zamandır böyle bir tatil yapmamıştım. Sürekli işle ilgilenmekten kafamı başka şeylerle meşgul edemiyordum. Şimdi bile Asena olmasaydı geleceğimi pek sanmıyorum. Çünkü iş benim için her zaman bir adım daha önde geliyor. Bir insan işinde ne kadar başarılıysa hayatında da o kadar başarılıdır.

Uçak inmişti ama Asena hala uyanmamıştı uyandırmaya da kıyamamıştım. Asenayı kucağıma alıp uçaktan indik. Az ilerleyince uyanmıştı. Keşke uyanmasaydı kokusu gerçekten çok iyiydi.

Sonunda eve gelebilmiştik. Hemen odama çıkıp kendimi yatağa attım ve kendimi uykuya bıraktım.
Asena'dan
Fazla uyuyamamıştım çünkü bir posta uçakta uyumuştum. Hemen yatağımdan kalkıp bavullarımı açtım ve dolaba yerleştirmeye başladım. Burda işim bitince üzerimi değiştirmeden hemen aşağıya inip güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım. İlk baş patates soyup onları kızarttım. O sırada sosis salam ve sucuk çıkartıp onları da yapmaya başladım. Hemen çayı da demledim. Sofrayı da kurunca hemen odama çıkıp duşa girdim. Üzerimi değiştirmek için dolabımın karşısına geçtim.

Üzerimi değiştirmek için dolabımın karşısına geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı da at kuyruğu yapıp küpelerimi taktım

Saçlarımı da at kuyruğu yapıp küpelerimi taktım. Gözlüğümü de çantamın içine atıp telefonumu alıp aşağıya indiğimde hala kimse yoktu. Melisa'nın kapısını çaldım. Ondan ses gelince yalının kapısına vurdum. Ondan da ses geldiğinde meleklerin kapısına vurdum. Onlarda uyanmıştı. Son olarak Aras kalmıştı kapısına vurduğumda ses gelmemişti. Aras diye seslendim yine ses gelmemişti. Odasına girdiğimde yatakta yatıyordu. Uyandırmak istemedim ama kahvaltı hazırdı. Başına gidip yatağın kenarına oturdum. "Aras hadi kalk"dedim "hıı"diye mırıldandı "hadi kalk kahvaltı hazır"dediğimde koluyla beni yatağa çekip yanına yatırmıştı ufak bi çığlık atmıştım refleksle "arassss napıyorsun"dedim gülerek "uyumam lazım"dedi "ama kahvaltı hazırladım"dedim "sen mi hazırladın"dedi şaşkınca "evet"dedim "baştan söylesene"dedi ve direk yataktan çıktı "bekle geliyorum hemen"dedi ve odasındaki duşa girdi. 5dakika sonra çıktığında üzerine siyah bir tişört siyah bir şort ve siyah Nike spor ayakkabı giymişti. "Nasılım"dedi ve etrafında döndü "harika"dedim ve bende yataktan kalkıp aynanın karşısına geçtim. "Hadi gel fotoğraf çekinelim"dedim ve telefonumu çıkarttım ikimizde poz verince çektim. "Baya güzel çıktı paylaşayım mı"dedim "tabi paylaşabilirsin"dedi ve beni süzdü. "Baya iddialı"dedi "neresi iddialı be"dedim. "Sen kendin iddialısın zaten"dedi ve yanağından makas alıp odanın kapısını açtı benim çıkmamı bekledi ben çıkınca kendi de arkamdan çıktı beraber aşağıya indiğimizde herkes sofradaydı. "Günaydın"dedim "günaydınnnn"dedi hepsi.

Sonunda evden çıkabilmiştik. Önden önden yürüyüp sürekli fotoğraf çekiniyordum. Tekne kiralamıştık. Tekne turu yapıp biraz denize girecektik. Yanıma birkaç bişey koymuştum. Tekneye geldiğimizde odaya girip üzerimi değiştirdim.

Tekneye geldiğimizde odaya girip üzerimi değiştirdim

Üzerime de beyaz gömleğimi giyip odadan çıktım. Tam o sıra Aras ile denk geldik. "Asena daha açığı yok muydu"dediğinde şok olmuştum. "Nasıl yani"dedim "çok açık diyorum"dedi "gömleğim var ya"dedim "yürü hadi Asena yürü"dedi ve beni ilerletti. Çok güzel bi koya gelince durduk ve hep beraber tekneden atlamaya başladık. Burası efsane bir yerdi.

"O zaman su savaşı başlasın"diye bağırdı Melisa. Biraz su savaşı yapmıştık. "Deve güreşi yapalım bence"diye bir fikir sundu Yalın. Herkes olur dediğinde herkes takım arkadaşının omzuna bindi tabiki Aras ile ben Melek ile eşi Yalın ile Melisa. Aras suyun altına girip bacaklarımı omzuna atıp benimle beraber yukarıya kalkmıştı ellerimle başını altından tutup dengemi sağlamıştım. Bacaklarımı da sıkıca beline sarmıştım.

Bütün oyunlar bittiğinde hep beraber tekneye çıkmıştık. Geriye dönüp yemek yemeye karar verdik. Bende aşağıya inip geldiğim kıyafetlerimi giymiştim. Sonunda bi restoran bulup oraya gitme kararı aldık. Kıyıya geldiğimizde arabaya binip oraya doğru yola koyulduk. Restorana gelince yemek siparişimizi verip beklemeye başladık. Arasa baktığımda mesaj yazıyordu. Kime yazdığını merak ederken bana mesaj gelmişti.
Gönderen:Aras
Elbiseni düzelt
Üzerime baktığımda haklı olduğunu anlayıp üzerimi düzelttim Aras'a baktığımda göz kırptı. Sonunda siparişlerimizde gelmişti. Yemeğimizi yedikten sonra yorulduğumuz için eve gelmiş ve herkes kendini yatağa atmıştı.

Bir günde iki bölüm.
İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum.